Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с оборотите

w202 c180

  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#1 Lubomir_Valkov

Lubomir_Valkov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 11:16

Здравейте,Колеги.От известно време имам проблеми с колата сутрин.Когато загрее колата почва да се форсира от самосебеси и на газ и на бензин.Форсира се различно като обороти 1000 до 1500,някои път 2000-3000 оборота.След известно време когато утихне проблема,почва да не държи ниските обороти и гасне почти винаги когато е на празен ход или при превключване на скорост оборотите рязко падат и гасне,при спиране е същата работа.Смятам да я закарам на диагностика,но някои дали е имал подобен проблем да пробвам да сменя някой чарколяк по нея преди въпросната диагностика.
Мерси предварително.
  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 11:27

Няма да се оправи с диагностика, не си давай парите...... проблема ти идва от управлението на дросела, но не е той. Данните към него са грешни! Диагностиката ще каже че нямаш връзка с дросела.....поне аз така мисля.
Това се получава когато имаш или повреден температурен датчик или влаги по връзките и подобни миксажи в съпротивленията!

Да си забелязал есента след каране в дъжд, на другия ден дали го има?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Lubomir_Valkov

Lubomir_Valkov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 12:34

Няма да се оправи с диагностика, не си давай парите...... проблема ти идва от управлението на дросела, но не е той. Данните към него са грешни! Диагностиката ще каже че нямаш връзка с дросела.....поне аз така мисля.
Това се получава когато имаш или повреден температурен датчик или влаги по връзките и подобни миксажи в съпротивленията!

Да си забелязал есента след каране в дъжд, на другия ден дали го има?


Колата я имам от декември ;).Странното е,че го прави само сутрин.Вечер като се прибирам от работа не го прави.Изчистил съм дросела и стъпковото моторче.
  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 12:39

Сутрин само когато е студена ли?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Lubomir_Valkov

Lubomir_Valkov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 12:46

Сутрин само когато е студена ли?


Сутрин,когато загрее - 80 градуса.Докато е студена под оптималната температура е добре.Вечер когато е загряла,не ми прави никакви проблеми.
  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 13:02

Вечер когато е загряла,не ми прави никакви проблеми.




влаги по връзките и подобни миксажи в съпротивленията...


;)

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 16:10

Ту работи, ту не работи си е ясен симптом за лоша връзка!

Човека може да е подменил инсталация, но това е достатъчно само за сухо време.

Качественият краен ефект е силно зависим от изолацията на буксите!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 Lubomir_Valkov

Lubomir_Valkov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 18:50

Да колата е на Крум ;).Днеска прочетох няколко теми за проблеми с дроселовата клапа,и реших да пробвам да я обуча.Ще видя дали утре ще има някакъв ефект.


П.С. Не бях чувал,че на мерцедесите трябва да се обучава дроселовата клапа.Дали някои има информация за такава маниполация.
  • 0

#9 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 10 февруари 2012 - 21:11

Да колата е на Крум .Днеска прочетох няколко теми за проблеми с дроселовата клапа,и реших да пробвам да я обуча.Ще видя дали утре ще има някакъв ефект.


П.С. Не бях чувал,че на мерцедесите трябва да се обучава дроселовата клапа.Дали някои има информация за такава маниполация.


Колега на всички немски автомобили трябва да се убочават.
  • 0

#10 Lubomir_Valkov

Lubomir_Valkov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 22:16

Колега на всички немски автомобили трябва да се убочават.


Мерси за информацията колега,първата немска кола ми е,и не съм свикнал с особенностите ;)
  • 0

#11 Lubomir_Valkov

Lubomir_Valkov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 08:03

Сутринта имаше лек ефект от обучаването на клапата.На газ когато беше колата ми изгасна в движение,след това карах на бензин.Форсирането от самосебеси пак го имаше.След известно време утихна и колата я прехвърлих на газ и стигнах на работа нормално ( горе долу ).Направи ми впечатление,че първото запалване на колата е леко трудно ( запали и за секунди оборотите бяха доста ниски 500 оборота и след това се вдигнаха на 1500 ) , когато поработи няколко минути след това се нормализираха.
  • 0

#12 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 11 февруари 2012 - 10:43

За да обучиш дросела както трябва ти е необходим Стар, в него се задават параметрите на двигателя октана на горивото и избираш какви обороти да държи колата при свободен ход, на скорост без гас при първоначално палене след достигане на определена темперетура и така нататък, от моя опит на 700-750 оборота е оптимален диапазон за добра работа на празен ход при двигател с компресор, за обикновен около 650 но пак си зависи от колата двигатела и горивото затова за всяка е добре да се правят различни настройки.
С какъв двигател си за да ти дам по точна информасия и коя година е колата .
  • 0

#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 10:51

За да обучиш дросела както трябва ти е необходим Стар, в него се задават параметрите на двигателя октана на горивото и избираш какви обороти да държи колата при свободен ход, на скорост без гас при първоначално палене след достигане на определена темперетура и така нататък, от моя опит на 700-750 оборота е оптимален диапазон за добра работа на празен ход при двигател с компресор, за обикновен около 650 но пак си зависи от колата двигатела и горивото затова за всяка е добре да се правят различни настройки.
С какъв двигател си за да ти дам по точна информасия и коя година е колата .


Колега, отново се прекланям, пред правилните ти и изчерпателни обсняния! Този форум има нужда от ЧОвеци като теб!

Поклон пред човещината ти, желанието да помагаш и вещината ти по отношение на софта!

п.с
Ще се радвам един ден да пием и да лафим за Бенцове! :)

Браво! :welldone

Този пост е редактиран от бай Васил: 11 февруари 2012 - 10:52

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 11 февруари 2012 - 11:25

Колега, отново се прекланям, пред правилните ти и изчерпателни обсняния! Този форум има нужда от ЧОвеци като теб!

Поклон пред човещината ти, желанието да помагаш и вещината ти по отношение на софта!

п.с
Ще се радвам един ден да пием и да лафим за Бенцове!

Браво!


Мерси колега , от поклони няма нужда просто помагам с каквото мога, а за познанията ми по Стар тул с удоволствие ще споделя каквото знам а и на някоя от збирките ще го донеса да помогна и с него. Само да се постопли че моя бенц зима не обича.

Имам доста постове в други форуми и щом ми остане време ще ги репостна и тук.

Хаиде до скоро и ако има нещо питаите.

И нека де не сме егоисти и да не споделяме само в лични съобщения все пак форума е да си помагаме кой с каквото може.
  • 2

#15 Lubomir_Valkov

Lubomir_Valkov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 11:46

Мерси за изчерпателния отговор.Колата е w202 C180 122 к.с.По VIN номер излиза,че е произведена 1995 г.През седмицата съм се разбрал да я закарам за диагностика в сервиза на ПЕТКО.Чух само суперлативи за сервизчето и предполагам,че там ще успеят да локализират проблема.
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w202 c180

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни