 
	
Проблем с паленето при М103 2.6
		 Започната от IvoR1, 09 фев 2012 - 22:29:56 
	
	
	
	
		34 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#16
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 12 февруари 2012 - 00:25
					не съм го гледал да си призная, ако не забравя ще погледна
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					M112.940 inside
			
				
					
						
					
					#17
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 22 февруари 2012 - 10:14
Вчера най-накрая ми остана време да си поиграя с дръгела, запали от раз пак, оставих го да загрее до 60 градуса някаде, огасих го и като опитах да запаля след това - няма никой, дори и не припука така... веднага смъкнах капачката и забелязах, че е влажна пак, а преди това я бях изчистил перфектно, направи ми впечатление, че не е просто влага, ами нещо жълтееше, все едно масло има полепнало... Палеца изглеждаше наред. Друго, което забелязах е, че на 3 от 6-те гнезда за лулите имаше пукнатини до самия метален електрод на капачкатада помислим логично.
190тка с кора? ДА, имало е фабрично, но не и серийно за всички модели.
2ро, когато е била чисто нова тази кола, дали е имала проблем с студеното палене и работа? не мисля. Както и моята пура в момента НЯМА проблем и без кора (но съм го имал същия проблем и не само на моята)
следователно, М103 ако е в ред, ще работи и без кората под мотора.
Виж следващия път дали е мокра капачката. ако е суха, ще ти дам следващите жокери.
А палеца погледна ли го колко е изяден?
M112.940 inside
			
				
					
						
					
					#18
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 22 февруари 2012 - 16:36
					и като я избърса и монтира? запали ли?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#19
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 25 февруари 2012 - 16:00
					Aми не, пак не искаше...и така, смених кабелите със такива на BERU, капачка и палец на BOSCH, и свещи NGK и колата не иска да пали все още  ))) със сто зора запалих колата да я преместя пред гаража със старите карантии, работеше на 5 цилиндъра, абе мъка, не съм я чакал да загрява направо я преместих, към час ми отне цялата магария, завъртам, запали малко трудничко, но запали, първите 4-5 секунди попрекъсваше, но след това си се оправи, поработи 2-3 минутки на място, обърнах я на газ, работеше гладко и без прекъсване, огасих колата и няма запалване след това! Извадих свещите и всичките до една бяха мокри. От какво друго може да не пали? Един майстор комшия ми вика, че може да е датчика за температурата на двигателя, да показва, че колата е постоянно студена и да пуска много бензин и затова да не иска да пали...
))) със сто зора запалих колата да я преместя пред гаража със старите карантии, работеше на 5 цилиндъра, абе мъка, не съм я чакал да загрява направо я преместих, към час ми отне цялата магария, завъртам, запали малко трудничко, но запали, първите 4-5 секунди попрекъсваше, но след това си се оправи, поработи 2-3 минутки на място, обърнах я на газ, работеше гладко и без прекъсване, огасих колата и няма запалване след това! Извадих свещите и всичките до една бяха мокри. От какво друго може да не пали? Един майстор комшия ми вика, че може да е датчика за температурата на двигателя, да показва, че колата е постоянно студена и да пуска много бензин и затова да не иска да пали...
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 ))) със сто зора запалих колата да я преместя пред гаража със старите карантии, работеше на 5 цилиндъра, абе мъка, не съм я чакал да загрява направо я преместих, към час ми отне цялата магария, завъртам, запали малко трудничко, но запали, първите 4-5 секунди попрекъсваше, но след това си се оправи, поработи 2-3 минутки на място, обърнах я на газ, работеше гладко и без прекъсване, огасих колата и няма запалване след това! Извадих свещите и всичките до една бяха мокри. От какво друго може да не пали? Един майстор комшия ми вика, че може да е датчика за температурата на двигателя, да показва, че колата е постоянно студена и да пуска много бензин и затова да не иска да пали...
))) със сто зора запалих колата да я преместя пред гаража със старите карантии, работеше на 5 цилиндъра, абе мъка, не съм я чакал да загрява направо я преместих, към час ми отне цялата магария, завъртам, запали малко трудничко, но запали, първите 4-5 секунди попрекъсваше, но след това си се оправи, поработи 2-3 минутки на място, обърнах я на газ, работеше гладко и без прекъсване, огасих колата и няма запалване след това! Извадих свещите и всичките до една бяха мокри. От какво друго може да не пали? Един майстор комшия ми вика, че може да е датчика за температурата на двигателя, да показва, че колата е постоянно студена и да пуска много бензин и затова да не иска да пали...
					
					M112.940 inside
			
				
					
						
					
					#20
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 февруари 2012 - 00:21
					Иво, като за начало ще ти кажа че си почнал да стреляш на посоки и то с голяма пушка, а това никак не е рентебилно...
щом с избърсана капачка не пали--значи не е от нея, не е трябвало да фърляш 100лв за нова + палец за 30 и кебели за 130..
НО-все пак е хубаво да се сменят на 150-200хил км.
сега-направи още една врътка-запали колата и точно в началото, когато прекъсва и работи зле, я прехвърли на газ. И опиши как работи. продължава ли да прекъсва?
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				щом с избърсана капачка не пали--значи не е от нея, не е трябвало да фърляш 100лв за нова + палец за 30 и кебели за 130..
НО-все пак е хубаво да се сменят на 150-200хил км.
сега-направи още една врътка-запали колата и точно в началото, когато прекъсва и работи зле, я прехвърли на газ. И опиши как работи. продължава ли да прекъсва?
			
				
					
						
					
					#21
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 февруари 2012 - 11:59
					По принцип е така, но и кабелите и капачката бяха в лошо състояние и затова не ме беше яд да ги сменя, поне сложих хубави, преди бях с 3 шампиона и 3 други, капачката беше напукана в гнездата за кабелите и отвътре гнездата бяха изядени, така по въпроса - днес за пореден път я запалих, нещо, което ми направи впечатление е, че всеки път като вадех свещите, те бяха черни, а като е загряла и опитам да я запаля веднага мокри свещите и не пали грам, наистина незнам какво вече да правя  сега съм планирал следобеда, като истине както трябва и запали да я покарам доста така, пък дано се продуха!
 сега съм планирал следобеда, като истине както трябва и запали да я покарам доста така, пък дано се продуха!
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					 сега съм планирал следобеда, като истине както трябва и запали да я покарам доста така, пък дано се продуха!
 сега съм планирал следобеда, като истине както трябва и запали да я покарам доста така, пък дано се продуха!
					
					M112.940 inside
			
				
					
						
					
					#22
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 февруари 2012 - 15:12
 
					
					Този пост е редактиран от бай Васил: 26 февруари 2012 - 15:16
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#23
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 февруари 2012 - 15:16
					Да продуха незнам, ама дано поизсъхне тук там.  Аз бих я запалил, до нея бих запалил и скара..... и и двете да работят час и отгоре, па може и повече.  И не забравяй. ....един ден не е достатъчен да изпари и изсуши..трябва повечко. Може и да не съм прав за влагата, но е твърде вероятно!
 И не забравяй. ....един ден не е достатъчен да изпари и изсуши..трябва повечко. Може и да не съм прав за влагата, но е твърде вероятно!
Да не пренебрегваме факта че сега всичко е подгизнало навсякаде, водите се стичат на файка си в мутката и проникват по гаражи и мазета.
Имал съм същият случай със кола от тези години, държана в гараж ама у гаража ....не питай.....гьол! Оправи се след едноседмичен престой. Важно е мамка му! Послушай ме! Закарай тая кола някаде на СУХО и топло място!
Ако колата няма проблем с гарнитура, клапани или инжекцион...., няма логика да пали, да бачка и след малко да откаже.
По-горе имаш съвет...като запалиш веднага да я прехвърлиш на газ и да кажеш кво става.....???
Кажи кава ти е газовата, сама ли втива на газ или е с ръчно управление? Не можеш ли да я пробваш как пали само на газ, как работи и да кажеш?.
Кажи подробности, братко....не само олеле. Ние не сме рентгени! Направи клип от паленето или каквото се сетиш ..но налей подробности. Инак, нищо не правим!
					
				
				
				
				
								
				
					 И не забравяй. ....един ден не е достатъчен да изпари и изсуши..трябва повечко. Може и да не съм прав за влагата, но е твърде вероятно!
 И не забравяй. ....един ден не е достатъчен да изпари и изсуши..трябва повечко. Може и да не съм прав за влагата, но е твърде вероятно!Да не пренебрегваме факта че сега всичко е подгизнало навсякаде, водите се стичат на файка си в мутката и проникват по гаражи и мазета.
Имал съм същият случай със кола от тези години, държана в гараж ама у гаража ....не питай.....гьол! Оправи се след едноседмичен престой. Важно е мамка му! Послушай ме! Закарай тая кола някаде на СУХО и топло място!
Ако колата няма проблем с гарнитура, клапани или инжекцион...., няма логика да пали, да бачка и след малко да откаже.
По-горе имаш съвет...като запалиш веднага да я прехвърлиш на газ и да кажеш кво става.....???
Кажи кава ти е газовата, сама ли втива на газ или е с ръчно управление? Не можеш ли да я пробваш как пали само на газ, как работи и да кажеш?.
Кажи подробности, братко....не само олеле. Ние не сме рентгени! Направи клип от паленето или каквото се сетиш ..но налей подробности. Инак, нищо не правим!
Този пост е редактиран от бай Васил: 26 февруари 2012 - 15:18
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#24
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 февруари 2012 - 20:29
					Така, копчето на газовата е такова, че немога да паля на газ, само на бензин и на оборот обръща на газ, преди малко запалих колата, запали от ряз и веднага дадох газ да обърне, работеше нормално и тръгнах да я покарам, излязох на извънградско и 10 км я карах като за последно, после 10 км на обратно пак така, влязох в града и както карах с 50 трябваше да обърна и реших да пусна на N, защото понякога на газ като е на D и тръгна да намалям гасне заради въздушна тапа, но в момента в който сложих на N колата умря и нема запалване пак! Иначе колата не стои в гараж, стои пред дома на поляната, на припек по цял ден... Тъпото е, че колата като е студена пали и работи без грешка, като загрее пак работи нормално, обръщах и на газ и на бензин, няма разлика, не прекъсва не предръпва... сега съм я оставил долу в града, чакам да истине, че да отида и да я прибера!
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					M112.940 inside
			
				
					
						
					
					#25
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 февруари 2012 - 23:00
					Добре, като изгасне...ток идва ли на свещите?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#26
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 26 февруари 2012 - 23:37
					Току що я прибрах колата, и го проверих - перфектен ток и на 6-те цилиндъра... значи ток има, гориво влиза също, защото мокри свещите, мислех си за датчик на температурата на двигателя, но автоматичния смукач не взема ли данни от него също, а той си работи нормално, като загря колата си се изключи и по това съдя, че е наред...
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					M112.940 inside
			
				
					
						
					
					#27
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 27 февруари 2012 - 00:06
					говориш за перфектен ток при свещите, в момента в който не иска да пали нали?
Така, трябва да я прехвърлиш на газ, когато прекъсва, за да наяравя извод, дали проблема е в запалването или в инжекциона. От там насетне другите напътствия.
Добре е когато неможеш да я запалиш на бензин, да пробваш на газ. Но има голям шанс тогава да обедни сместа и да изпука с последствия.
Щом мокри свещите, или дави, или няма искра
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				Така, трябва да я прехвърлиш на газ, когато прекъсва, за да наяравя извод, дали проблема е в запалването или в инжекциона. От там насетне другите напътствия.
Добре е когато неможеш да я запалиш на бензин, да пробваш на газ. Но има голям шанс тогава да обедни сместа и да изпука с последствия.
Щом мокри свещите, или дави, или няма искра
			
				
					
						
					
					#28
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 27 февруари 2012 - 00:35
					да, точно когато не искаше да запали извадих и проверих искрата на свещите - повече от чудесна!
немога да я запаля на газ, копчето ми е такова, че или пали и върви на бензин, или пали на бензин и обръща на газ на 2000 оборота, друга позиция няма, ако дави от какво може да е причинено това?
					
				
				
				
				
				
								
				
					немога да я запаля на газ, копчето ми е такова, че или пали и върви на бензин, или пали на бензин и обръща на газ на 2000 оборота, друга позиция няма, ако дави от какво може да е причинено това?
M112.940 inside
			
				
					
						
					
					#29
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 27 февруари 2012 - 02:31
					доста неща.
EHA-регулатор, пипан дебитомер, датчик температура, реле калт-старт, датчик темп на входящ въздух...
Ако е свръх боката смес- е добре да се поггледне от диагностик с газ анализатор под ръка.
Лошото е ч е ти нямаш диагностик сокет за КЕ-жетрон. Всъщност я провери дали имаш пинове в 1 и 2 на сокета.
Subsonic може много да ти помогне за КЕ-то
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				EHA-регулатор, пипан дебитомер, датчик температура, реле калт-старт, датчик темп на входящ въздух...
Ако е свръх боката смес- е добре да се поггледне от диагностик с газ анализатор под ръка.
Лошото е ч е ти нямаш диагностик сокет за КЕ-жетрон. Всъщност я провери дали имаш пинове в 1 и 2 на сокета.
Subsonic може много да ти помогне за КЕ-то
			
				
					
						
					
					#30
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 27 февруари 2012 - 09:15
					Първо трябва да сте сигурни дали да не смесва двете горива......
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 Виж ГАРАЖА
 Виж ГАРАЖА 
				
				
				 
				
				
				








