
Проблем с паленето при М103 2.6
Started by IvoR1, 09 Feb 2012 - 22:29:56
34 replies to this topic
#16
Posted 12 February 2012 - 00:25
не съм го гледал да си призная, ако не забравя ще погледна
M112.940 inside
#17
Posted 22 February 2012 - 10:14
Вчера най-накрая ми остана време да си поиграя с дръгела, запали от раз пак, оставих го да загрее до 60 градуса някаде, огасих го и като опитах да запаля след това - няма никой, дори и не припука така... веднага смъкнах капачката и забелязах, че е влажна пак, а преди това я бях изчистил перфектно, направи ми впечатление, че не е просто влага, ами нещо жълтееше, все едно масло има полепнало... Палеца изглеждаше наред. Друго, което забелязах е, че на 3 от 6-те гнезда за лулите имаше пукнатини до самия метален електрод на капачкатада помислим логично.
190тка с кора? ДА, имало е фабрично, но не и серийно за всички модели.
2ро, когато е била чисто нова тази кола, дали е имала проблем с студеното палене и работа? не мисля. Както и моята пура в момента НЯМА проблем и без кора (но съм го имал същия проблем и не само на моята)
следователно, М103 ако е в ред, ще работи и без кората под мотора.
Виж следващия път дали е мокра капачката. ако е суха, ще ти дам следващите жокери.
А палеца погледна ли го колко е изяден?
M112.940 inside
#18
Posted 22 February 2012 - 16:36
и като я избърса и монтира? запали ли?
#19
Posted 25 February 2012 - 16:00
Aми не, пак не искаше...и така, смених кабелите със такива на BERU, капачка и палец на BOSCH, и свещи NGK и колата не иска да пали все още
))) със сто зора запалих колата да я преместя пред гаража със старите карантии, работеше на 5 цилиндъра, абе мъка, не съм я чакал да загрява направо я преместих, към час ми отне цялата магария, завъртам, запали малко трудничко, но запали, първите 4-5 секунди попрекъсваше, но след това си се оправи, поработи 2-3 минутки на място, обърнах я на газ, работеше гладко и без прекъсване, огасих колата и няма запалване след това! Извадих свещите и всичките до една бяха мокри. От какво друго може да не пали? Един майстор комшия ми вика, че може да е датчика за температурата на двигателя, да показва, че колата е постоянно студена и да пуска много бензин и затова да не иска да пали...

M112.940 inside
#20
Posted 26 February 2012 - 00:21
Иво, като за начало ще ти кажа че си почнал да стреляш на посоки и то с голяма пушка, а това никак не е рентебилно...
щом с избърсана капачка не пали--значи не е от нея, не е трябвало да фърляш 100лв за нова + палец за 30 и кебели за 130..
НО-все пак е хубаво да се сменят на 150-200хил км.
сега-направи още една врътка-запали колата и точно в началото, когато прекъсва и работи зле, я прехвърли на газ. И опиши как работи. продължава ли да прекъсва?
щом с избърсана капачка не пали--значи не е от нея, не е трябвало да фърляш 100лв за нова + палец за 30 и кебели за 130..
НО-все пак е хубаво да се сменят на 150-200хил км.
сега-направи още една врътка-запали колата и точно в началото, когато прекъсва и работи зле, я прехвърли на газ. И опиши как работи. продължава ли да прекъсва?
#21
Posted 26 February 2012 - 11:59
По принцип е така, но и кабелите и капачката бяха в лошо състояние и затова не ме беше яд да ги сменя, поне сложих хубави, преди бях с 3 шампиона и 3 други, капачката беше напукана в гнездата за кабелите и отвътре гнездата бяха изядени, така по въпроса - днес за пореден път я запалих, нещо, което ми направи впечатление е, че всеки път като вадех свещите, те бяха черни, а като е загряла и опитам да я запаля веднага мокри свещите и не пали грам, наистина незнам какво вече да правя
сега съм планирал следобеда, като истине както трябва и запали да я покарам доста така, пък дано се продуха!

M112.940 inside
#22
Posted 26 February 2012 - 15:12

Edited by бай Васил, 26 February 2012 - 15:16 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Posted 26 February 2012 - 15:16
Да продуха незнам, ама дано поизсъхне тук там. Аз бих я запалил, до нея бих запалил и скара..... и и двете да работят час и отгоре, па може и повече.
И не забравяй. ....един ден не е достатъчен да изпари и изсуши..трябва повечко. Може и да не съм прав за влагата, но е твърде вероятно!
Да не пренебрегваме факта че сега всичко е подгизнало навсякаде, водите се стичат на файка си в мутката и проникват по гаражи и мазета.
Имал съм същият случай със кола от тези години, държана в гараж ама у гаража ....не питай.....гьол! Оправи се след едноседмичен престой. Важно е мамка му! Послушай ме! Закарай тая кола някаде на СУХО и топло място!
Ако колата няма проблем с гарнитура, клапани или инжекцион...., няма логика да пали, да бачка и след малко да откаже.
По-горе имаш съвет...като запалиш веднага да я прехвърлиш на газ и да кажеш кво става.....???
Кажи кава ти е газовата, сама ли втива на газ или е с ръчно управление? Не можеш ли да я пробваш как пали само на газ, как работи и да кажеш?.
Кажи подробности, братко....не само олеле. Ние не сме рентгени! Направи клип от паленето или каквото се сетиш ..но налей подробности. Инак, нищо не правим!

Да не пренебрегваме факта че сега всичко е подгизнало навсякаде, водите се стичат на файка си в мутката и проникват по гаражи и мазета.
Имал съм същият случай със кола от тези години, държана в гараж ама у гаража ....не питай.....гьол! Оправи се след едноседмичен престой. Важно е мамка му! Послушай ме! Закарай тая кола някаде на СУХО и топло място!
Ако колата няма проблем с гарнитура, клапани или инжекцион...., няма логика да пали, да бачка и след малко да откаже.
По-горе имаш съвет...като запалиш веднага да я прехвърлиш на газ и да кажеш кво става.....???
Кажи кава ти е газовата, сама ли втива на газ или е с ръчно управление? Не можеш ли да я пробваш как пали само на газ, как работи и да кажеш?.
Кажи подробности, братко....не само олеле. Ние не сме рентгени! Направи клип от паленето или каквото се сетиш ..но налей подробности. Инак, нищо не правим!
Edited by бай Васил, 26 February 2012 - 15:18 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#24
Posted 26 February 2012 - 20:29
Така, копчето на газовата е такова, че немога да паля на газ, само на бензин и на оборот обръща на газ, преди малко запалих колата, запали от ряз и веднага дадох газ да обърне, работеше нормално и тръгнах да я покарам, излязох на извънградско и 10 км я карах като за последно, после 10 км на обратно пак така, влязох в града и както карах с 50 трябваше да обърна и реших да пусна на N, защото понякога на газ като е на D и тръгна да намалям гасне заради въздушна тапа, но в момента в който сложих на N колата умря и нема запалване пак! Иначе колата не стои в гараж, стои пред дома на поляната, на припек по цял ден... Тъпото е, че колата като е студена пали и работи без грешка, като загрее пак работи нормално, обръщах и на газ и на бензин, няма разлика, не прекъсва не предръпва... сега съм я оставил долу в града, чакам да истине, че да отида и да я прибера!
M112.940 inside
#25
Posted 26 February 2012 - 23:00
Добре, като изгасне...ток идва ли на свещите?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Posted 26 February 2012 - 23:37
Току що я прибрах колата, и го проверих - перфектен ток и на 6-те цилиндъра... значи ток има, гориво влиза също, защото мокри свещите, мислех си за датчик на температурата на двигателя, но автоматичния смукач не взема ли данни от него също, а той си работи нормално, като загря колата си се изключи и по това съдя, че е наред...
M112.940 inside
#27
Posted 27 February 2012 - 00:06
говориш за перфектен ток при свещите, в момента в който не иска да пали нали?
Така, трябва да я прехвърлиш на газ, когато прекъсва, за да наяравя извод, дали проблема е в запалването или в инжекциона. От там насетне другите напътствия.
Добре е когато неможеш да я запалиш на бензин, да пробваш на газ. Но има голям шанс тогава да обедни сместа и да изпука с последствия.
Щом мокри свещите, или дави, или няма искра
Така, трябва да я прехвърлиш на газ, когато прекъсва, за да наяравя извод, дали проблема е в запалването или в инжекциона. От там насетне другите напътствия.
Добре е когато неможеш да я запалиш на бензин, да пробваш на газ. Но има голям шанс тогава да обедни сместа и да изпука с последствия.
Щом мокри свещите, или дави, или няма искра
#28
Posted 27 February 2012 - 00:35
да, точно когато не искаше да запали извадих и проверих искрата на свещите - повече от чудесна!
немога да я запаля на газ, копчето ми е такова, че или пали и върви на бензин, или пали на бензин и обръща на газ на 2000 оборота, друга позиция няма, ако дави от какво може да е причинено това?
немога да я запаля на газ, копчето ми е такова, че или пали и върви на бензин, или пали на бензин и обръща на газ на 2000 оборота, друга позиция няма, ако дави от какво може да е причинено това?
M112.940 inside
#29
Posted 27 February 2012 - 02:31
доста неща.
EHA-регулатор, пипан дебитомер, датчик температура, реле калт-старт, датчик темп на входящ въздух...
Ако е свръх боката смес- е добре да се поггледне от диагностик с газ анализатор под ръка.
Лошото е ч е ти нямаш диагностик сокет за КЕ-жетрон. Всъщност я провери дали имаш пинове в 1 и 2 на сокета.
Subsonic може много да ти помогне за КЕ-то
EHA-регулатор, пипан дебитомер, датчик температура, реле калт-старт, датчик темп на входящ въздух...
Ако е свръх боката смес- е добре да се поггледне от диагностик с газ анализатор под ръка.
Лошото е ч е ти нямаш диагностик сокет за КЕ-жетрон. Всъщност я провери дали имаш пинове в 1 и 2 на сокета.
Subsonic може много да ти помогне за КЕ-то
#30
Posted 27 February 2012 - 09:15
Първо трябва да сте сигурни дали да не смесва двете горива......
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users