Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

слабо парно


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#1 dan4060 6ipa

dan4060 6ipa

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес 124 200Е купе

Публикувано 09 февруари 2012 - 16:01

Здравейте ,проблема ми е следният.Имам Мерцедес купе 124, 2000 к,--92 г -климатроник. Наблюдавам, че като пусна парното на топло т.е. на максимум температурата в колата не е достатъчно топла.Извадих кората на жабката -и при допир на тръбите на парното са много горещи .Има в близост до тях едни вакуми един разпределител с много маркучета .Но до тук .Мисля си, че в движение от някъде взима студен въздух, който преминава и влияе на топлината в купето.Дайте съвет
  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 16:38

Трябва да започнеш по отдалеко.

Колко ти е температурата на таблото?
Струята силна ли е?
Изпотяват ли ти се стъклата?
На място по-добре ли е или по-зле?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 dan4060 6ipa

dan4060 6ipa

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес 124 200Е купе

Публикувано 09 февруари 2012 - 17:16

Температурата е 86 гр.-като върви по топло е но не както трябва да е.

Не се запотяват стъклата
  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 17:46

А силна струя има ли?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 dan4060 6ipa

dan4060 6ipa

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес 124 200Е купе

Публикувано 09 февруари 2012 - 18:02

ДА има
  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 18:17

Я прещракай няколко пъти топло-студено....ако не се оправи, отваряш пр. капак и почукваш с нещо вентилите.

Карал ли си с вода колата?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 dan4060 6ipa

dan4060 6ipa

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес 124 200Е купе

Публикувано 10 февруари 2012 - 17:17

Нищо не става.Чукам, хлопам по хладно става -топлото, почти го няма.А температурата си я държи 85 гр.Тръбите за парното, не се пипат от топлина-радиаторчето е чистено -помпата си работи ,но до тук .Явно, ще се наложи да свалям таблото.А пък чувам, че е доста трудоемко.
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 февруари 2012 - 18:11

Не не, не бързай да го сваляш. Първо пробвай пак да чистиш....също така, вземи един тройник, махни вентилите и го плесни на тяхно място.....водата да върви директно /нищо че няма помпа/ . Помпата е комфорт...циркулацията става и без нея но малко по бавно.

Така ще разбереш дали проблема е в радиатора или във вентилите. Нищо че чукаш и не тръгват, нищо че тръбите са горещи. Те и при при ограничен дебит, пак ще са горещи.......Не ти ли се е случвало отвън - топли маркучи, студен на 50% радиатор? Така е и вътре, всичко е числа. Как ще бачка правилно с половин капацитет? Няма как! ;)

Ако и с тройника не тръгне, първо ще чистиш радиатора, после ще разтураш. Ще откачиш на входа на радиатора и ще сипеш всичко за каквото се сетиш...мелио, оцет, други разграждащи препарати, ще чакаш да проникнат и ще пригодиш един градински маркуч да напъваш с вода и да прокарваш. От към вентилите ще изтекат стряскащи бльоджи.....после пак сипваш препарат, чакаш, прокарваш. За 5 часа няма да стане да знаеш.......и ако си търпелив на 90% съм сигурен че ще спестиш и от разтуряне и от нов радиатор.

:)

Този пост е редактиран от бай Васил: 10 февруари 2012 - 18:12

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 dan4060 6ipa

dan4060 6ipa

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес 124 200Е купе

Публикувано 11 февруари 2012 - 17:35

Здравейте.За проблема да споделя-вентилите съм ги изолирал т.е. махнато е клапана и водата си циркулира без проблем в системата .Интересува ме тия въздухопроводи, как отварят и как затварят, явно с вакуми-/въздухопроводи на парното говоря/,.Клапи с вакуми -има ли някаква схема как и кое отваря и затваря.Наблюдавам следното, колата е загряла пускам на топло -духа студено и обратно пускам на студено .духа топло .Явно нещо става с тия въздухопроводи ,който не затварят притока на студен въздух към купето.Някоя схема ако има, ще е добре.
  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2012 - 17:47

А такааа.,,,кой модел ти е конзолата....с врътки или копчета? Имам някое кадро по въпроса, но никога не съм се сблъсквал с подобно нещо.

Ще трябва да разучиме принципа на работа на системата или някой ако ФРъли жокер. Според мен работата е токова....нещо е на опаки.:)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 dan4060 6ipa

dan4060 6ipa

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес 124 200Е купе

Публикувано 12 февруари 2012 - 16:21

За коя конзола говорите -копчета или врътки.Значи имам едно копче което при завъртането му си задавам нужната температура -студено -има няколко положения топло също .
  • 0

#12 mechoka 77

mechoka 77

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 93 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W124 200ce 122hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 февруари 2012 - 13:17

Копчетата на централната конзола които командват климатика(парното).Имах подобен проблем ,но при мен духаше постоянно топло,независимо как нагласях врътките.Оказа се управлението.Жичкаджия го отвори ,каза че е изгоряло нещо, подмени го за 10лв и се оправи.
  • 0

#13 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2012 - 13:30

Здравейте извинявам се че използвам темата но имам подобен проблем и да не пускам пак такава . При мен като махнах жабката срещу мен лявата тръба е гореща а дясната студена не сам много в час ама ако не работи или трябва и двете да са студени или и двете топли. За всеки случай махнах клапана и сложих тройник директно малко по добре е май ама не е както трябва , как да продухам радиатора там където влиза срещу шофьора ли да вържа маркуча ако можете дайте съвет как да направя промивката .Благодаря ви предварително. И да колата е 124 200 це 90г. климатроник с едната врътка . А и при мен клапана е само един с един вход и два изхода или обратното не знам а помпата е много по долу по трасето. И колегата Данчо ти оправи ли проблема ако си помагай брат мерси предварително.
  • 0

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2012 - 13:44

А и при мен клапана е само един с един вход и два изхода или обратното не знам


Това не е вход, входа е пред водача, до сервото.....но.....най-добре е да продухаш от към клапана, демек обратно на посоката на затлачването....откачаш двата маркуча от клапана, слагаш им троиник и надуваш през свободния му отвор. Преди да го направиш, откачи дебелият маркуч на радиатора за охлаждането и му сложи някакъв почистващ препарат или друго - колегите ще кажат.

Но! Едната тръба може да е студена от неработещ клапан.... я вземи едни клещи и чукни с тях по двата клапана....... наблюдавай и сподели.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2012 - 14:00

Благодаря а клапана съм го чукал сега съм го свалил и ще го почистя и пробвам с 12 V може пък и да не стига напрежение до него ще проверя и управлението ама сега съм директно с тройник и мисля да се захващам с промивката а работата с клапана и неговото действие ще оправя докато дойде топлия сезон.Поздрави.
  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни