Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

слабо парно


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 December 2012 - 14:16

Обаче откачаш и от към шофьора.....инак боклука ще иде в мотора.

Бъди така добър да споделиш ефекта.....предстои ми същата процедура на Бенца на един приятел.

п.с

Момчета, кажете какви препарати се използват? .......чувал съм и за Калгон

Edited by Вай Басо, 09 December 2012 - 14:20 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
Garage View Garage

Posted 09 December 2012 - 14:33

Тъкмо това мислех да ти кажа да надуя от към клапана и да отворя да изтича там при сервото да скъся пътя на боклука като го направя ще пиша не съм сигурен дали ще е днес че ще пътувам за София . А първоначално промивката смятам да направя с топла вода и някакви подръчни не много силни препарати защото са ми казвали че тези по магазините за авточасти са доста силни някои и може по радиаторите да има малки язви които сега са запушени и при силни препарати можем да си отворим беля и да се стигне до теч и да сменяме радиатор после не съм 100% сигурен но е предположение.
  • 0

#18 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 December 2012 - 14:38

Не баш при сервото, за да не наводниш нещо друго, трябва да плющи след преградата, към коша...............абе най-добре е да го одведеш с някво удължение в канала.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#19 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
Garage View Garage

Posted 09 December 2012 - 14:43

Да при сервото и ще му вържа удължител някъв маркуч на вън от коша да си пръска. как първо да вкарам препарата и след колко време да мия?
  • 0

#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 December 2012 - 19:15

Сипи го в глоемия маркуч на предния радиатор, после колата да поработи.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
Garage View Garage

Posted 10 December 2012 - 16:13

Мерси аз имам кислол и сода каустик но днес се посъветвах с преподавател по химия и ми препоръча да ползвам белина , ако успея тия дни да свърша това ще пиша .
  • 0

#22 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 10 December 2012 - 21:23

Хм....ама пък човека химик...

За какъв период от време ще стои с в системата?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#23 yordanov

yordanov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210

Posted 10 December 2012 - 21:40

Имам няколко опита с млечна киселина...в казармата я даваха всяка есен за профилактика на охладителната система...да Ви кажа върши работа.
  • 0

#24 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 10 December 2012 - 22:08

Би ли казал повече..;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#25 yordanov

yordanov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210

Posted 10 December 2012 - 22:31

На Урал-ите даваха по 3-4лт. за цялата система....загрява докато завърти известно време през радиатора и после точене и промивка(налагаше се да свалям кранчетата,че се затлачваха от боклуци)...но на кола се притеснявам да сипвам в цялата система да не протече като лейка....1-2 шишенца от аптеката и вряла вода само в радиатора на парното , като постои половин час ,промивка.
  • 0

#26 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
Garage View Garage

Posted 13 December 2012 - 19:06

Мерси колега а за белината не знам колко време предполагам при загряло положение около 10-тина минути да поработи ама може и на колегата yordanov метода да използвам по принцип предпочитам наистина само радиатора на парното да промия и продухам някак без да развъртам цялата система да не стане някоя беля . Поздрави .
  • 0

#27 fallen angel

fallen angel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Г. Оряховица
  • Автомобил:
    W 124/250 D 91г.
Garage View Garage

Posted 13 December 2012 - 22:04

Аз правих тази процедура още септември-но без препарати, като видях какво излиза от парното ми се догади. По случайност съм уцелил посоката на промиване :) и пак нямам парно, държах маркуча да върви водата много, след като се избистри. Втори вентилатор сменям и все се разбиват втулките на роторчето.
  • 0
Публикувано изображение

#28 FIREE

FIREE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    W124 200CE 1990g.
Garage View Garage

Posted 14 December 2012 - 14:56

Колега сигурно и на теб както на мен клапата за външния въздух ни прави проблем не затваря май както трябва аз знам за тази под чистачката не знам обаче дали има и някаква друга , а ти коя посока използва като промиваше . Тая сутрин в София го ядох чудя се за едни духалки дето се вързват в запалката ама дали са ефективни или само ще си дам парите ако някой има опит да каже . П. П. Иди при стругар да ти направи втулки от високо якостен чугун само че внимавай като вадиш тези пластмасови вентилатори .
  • 0

#29 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
Garage View Garage

Posted 14 December 2012 - 15:13

Колега от личен опит,не си купувай духалка /имам предвид механична със захранване от запалката/....за" другите" може и да си струва .но за тези твърдо НЕ.
  • 0

#30 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
Garage View Garage

Posted 14 December 2012 - 16:51

Относно "духалка в запалка" и аз съм против. А за парното и аз имам слабо парно и ще чистя дуо вентилите може и ти да го направиш ако вече не си я правил тази операция. Имам едно въпросче към всички колеги.
Можете ли да опишете за 124-ка какво означава нормално парно, защото ми е много чудно? При мен духа топло колкото да не измръзнеш в тея минусови температури обаче никога не е горещо както например се возих в една 190-ка и направо кипнах когато си задържах ръката на духалката и започна да ме гори, чувството го опреличавам с това да не можеш да си задържиш ръката за повече от 5 сек върху горещ алуминиев радиатор. Същото се получи онзи ден и в Голф 3, все пак и голфа и 190-ката бяха дизелови докато аз съм с ГИ и малко или много изпарителя дърпа топлината, но ми е интересно какво представлява "нормално" парно специално за W124 ( дизел / бензин )?

Edited by dzuvko, 14 December 2012 - 16:52 .

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users