слабо парно
Започната от dan4060 6ipa, 09 фев 2012 - 16:01:04
36 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 февруари 2012 - 16:01
Здравейте ,проблема ми е следният.Имам Мерцедес купе 124, 2000 к,--92 г -климатроник. Наблюдавам, че като пусна парното на топло т.е. на максимум температурата в колата не е достатъчно топла.Извадих кората на жабката -и при допир на тръбите на парното са много горещи .Има в близост до тях едни вакуми един разпределител с много маркучета .Но до тук .Мисля си, че в движение от някъде взима студен въздух, който преминава и влияе на топлината в купето.Дайте съвет
#2
Публикувано 09 февруари 2012 - 16:38
Трябва да започнеш по отдалеко.
Колко ти е температурата на таблото?
Струята силна ли е?
Изпотяват ли ти се стъклата?
На място по-добре ли е или по-зле?
Колко ти е температурата на таблото?
Струята силна ли е?
Изпотяват ли ти се стъклата?
На място по-добре ли е или по-зле?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 09 февруари 2012 - 17:16
Температурата е 86 гр.-като върви по топло е но не както трябва да е.
Не се запотяват стъклата
Не се запотяват стъклата
#4
Публикувано 09 февруари 2012 - 17:46
А силна струя има ли?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 09 февруари 2012 - 18:02
ДА има
#6
Публикувано 09 февруари 2012 - 18:17
Я прещракай няколко пъти топло-студено....ако не се оправи, отваряш пр. капак и почукваш с нещо вентилите.
Карал ли си с вода колата?
Карал ли си с вода колата?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 10 февруари 2012 - 17:17
Нищо не става.Чукам, хлопам по хладно става -топлото, почти го няма.А температурата си я държи 85 гр.Тръбите за парното, не се пипат от топлина-радиаторчето е чистено -помпата си работи ,но до тук .Явно, ще се наложи да свалям таблото.А пък чувам, че е доста трудоемко.
#8
Публикувано 10 февруари 2012 - 18:11
Не не, не бързай да го сваляш. Първо пробвай пак да чистиш....също така, вземи един тройник, махни вентилите и го плесни на тяхно място.....водата да върви директно /нищо че няма помпа/ . Помпата е комфорт...циркулацията става и без нея но малко по бавно.
Така ще разбереш дали проблема е в радиатора или във вентилите. Нищо че чукаш и не тръгват, нищо че тръбите са горещи. Те и при при ограничен дебит, пак ще са горещи.......Не ти ли се е случвало отвън - топли маркучи, студен на 50% радиатор? Така е и вътре, всичко е числа. Как ще бачка правилно с половин капацитет? Няма как!
Ако и с тройника не тръгне, първо ще чистиш радиатора, после ще разтураш. Ще откачиш на входа на радиатора и ще сипеш всичко за каквото се сетиш...мелио, оцет, други разграждащи препарати, ще чакаш да проникнат и ще пригодиш един градински маркуч да напъваш с вода и да прокарваш. От към вентилите ще изтекат стряскащи бльоджи.....после пак сипваш препарат, чакаш, прокарваш. За 5 часа няма да стане да знаеш.......и ако си търпелив на 90% съм сигурен че ще спестиш и от разтуряне и от нов радиатор.
Така ще разбереш дали проблема е в радиатора или във вентилите. Нищо че чукаш и не тръгват, нищо че тръбите са горещи. Те и при при ограничен дебит, пак ще са горещи.......Не ти ли се е случвало отвън - топли маркучи, студен на 50% радиатор? Така е и вътре, всичко е числа. Как ще бачка правилно с половин капацитет? Няма как!
Ако и с тройника не тръгне, първо ще чистиш радиатора, после ще разтураш. Ще откачиш на входа на радиатора и ще сипеш всичко за каквото се сетиш...мелио, оцет, други разграждащи препарати, ще чакаш да проникнат и ще пригодиш един градински маркуч да напъваш с вода и да прокарваш. От към вентилите ще изтекат стряскащи бльоджи.....после пак сипваш препарат, чакаш, прокарваш. За 5 часа няма да стане да знаеш.......и ако си търпелив на 90% съм сигурен че ще спестиш и от разтуряне и от нов радиатор.
Този пост е редактиран от бай Васил: 10 февруари 2012 - 18:12
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 11 февруари 2012 - 17:35
Здравейте.За проблема да споделя-вентилите съм ги изолирал т.е. махнато е клапана и водата си циркулира без проблем в системата .Интересува ме тия въздухопроводи, как отварят и как затварят, явно с вакуми-/въздухопроводи на парното говоря/,.Клапи с вакуми -има ли някаква схема как и кое отваря и затваря.Наблюдавам следното, колата е загряла пускам на топло -духа студено и обратно пускам на студено .духа топло .Явно нещо става с тия въздухопроводи ,който не затварят притока на студен въздух към купето.Някоя схема ако има, ще е добре.
#10
Публикувано 11 февруари 2012 - 17:47
А такааа.,,,кой модел ти е конзолата....с врътки или копчета? Имам някое кадро по въпроса, но никога не съм се сблъсквал с подобно нещо.
Ще трябва да разучиме принципа на работа на системата или някой ако ФРъли жокер. Според мен работата е токова....нещо е на опаки.
Ще трябва да разучиме принципа на работа на системата или някой ако ФРъли жокер. Според мен работата е токова....нещо е на опаки.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 12 февруари 2012 - 16:21
За коя конзола говорите -копчета или врътки.Значи имам едно копче което при завъртането му си задавам нужната температура -студено -има няколко положения топло също .
#12
Публикувано 13 февруари 2012 - 13:17
Копчетата на централната конзола които командват климатика(парното).Имах подобен проблем ,но при мен духаше постоянно топло,независимо как нагласях врътките.Оказа се управлението.Жичкаджия го отвори ,каза че е изгоряло нещо, подмени го за 10лв и се оправи.
#13
Публикувано 09 декември 2012 - 13:30
Здравейте извинявам се че използвам темата но имам подобен проблем и да не пускам пак такава . При мен като махнах жабката срещу мен лявата тръба е гореща а дясната студена не сам много в час ама ако не работи или трябва и двете да са студени или и двете топли. За всеки случай махнах клапана и сложих тройник директно малко по добре е май ама не е както трябва , как да продухам радиатора там където влиза срещу шофьора ли да вържа маркуча ако можете дайте съвет как да направя промивката .Благодаря ви предварително. И да колата е 124 200 це 90г. климатроник с едната врътка . А и при мен клапана е само един с един вход и два изхода или обратното не знам а помпата е много по долу по трасето. И колегата Данчо ти оправи ли проблема ако си помагай брат мерси предварително.
#14
Публикувано 09 декември 2012 - 13:44
А и при мен клапана е само един с един вход и два изхода или обратното не знам
Това не е вход, входа е пред водача, до сервото.....но.....най-добре е да продухаш от към клапана, демек обратно на посоката на затлачването....откачаш двата маркуча от клапана, слагаш им троиник и надуваш през свободния му отвор. Преди да го направиш, откачи дебелият маркуч на радиатора за охлаждането и му сложи някакъв почистващ препарат или друго - колегите ще кажат.
Но! Едната тръба може да е студена от неработещ клапан.... я вземи едни клещи и чукни с тях по двата клапана....... наблюдавай и сподели.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 09 декември 2012 - 14:00
Благодаря а клапана съм го чукал сега съм го свалил и ще го почистя и пробвам с 12 V може пък и да не стига напрежение до него ще проверя и управлението ама сега съм директно с тройник и мисля да се захващам с промивката а работата с клапана и неговото действие ще оправя докато дойде топлия сезон.Поздрави.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни