Здравейте,
от около месец имам следният проблем:
От време на време ми изчезва кикдаун-а. И не само, че бутонът не работи, а и самата кола не върви (Набира бавно, вдига разхода). Едвам едвам прави до 130км/ч с педала до долу и толкова, нито км повече.
Интересното е, че по същото време не ми работи и темпоматът.
От време на време се оправя (сама) и си върви нормално, нормализира разхода, темпоматът работи, колата си набира и направо лети.
И така до следващия път когато откаже.
Проблемът се появи малко след като смених масло и филтри (ако въобще има нещо общо). Също малко преди да се появи този проблем ми се наложи да качвам 5-6 км високопланински път с много сняг.
Някакви идеи?
Благодаря предварително.
Проблем - колата не върви, кик дауна не работи
Започната от Peter_, 07 фев 2012 - 20:04:09
w203 c220 cdi
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 февруари 2012 - 20:04
#2
Публикувано 07 февруари 2012 - 22:04
Имаш ли филтър за твърди частици (DPF)?
А чип тунинг? При наличието на този филтър при продължително градско каране се зацапва и при излизане на дълъг път, равномерно каране - дава различни грешки (при мен бяха - ниско налягане на турбината, високо налягане на турбината, проблем в ламбда сондата). При тези случаи колата влиза в авариен режим и се случва точно това, което описа. Лампи не светят по таблото, освен при грешка на сондата. При рестартиране на двигателя, всичко е нормално, до след малко.
Ако нямаш DPF - прегледай турбината - в сервиз. Най-добре е първо да се закачи на тестер и колата ще си каже какво има. След анализ на записаните грешки се започва преглед на механиката. Възможно е и някоя клапа да е забила и да предизвиква аномалии.
А чип тунинг? При наличието на този филтър при продължително градско каране се зацапва и при излизане на дълъг път, равномерно каране - дава различни грешки (при мен бяха - ниско налягане на турбината, високо налягане на турбината, проблем в ламбда сондата). При тези случаи колата влиза в авариен режим и се случва точно това, което описа. Лампи не светят по таблото, освен при грешка на сондата. При рестартиране на двигателя, всичко е нормално, до след малко.
Ако нямаш DPF - прегледай турбината - в сервиз. Най-добре е първо да се закачи на тестер и колата ще си каже какво има. След анализ на записаните грешки се започва преглед на механиката. Възможно е и някоя клапа да е забила и да предизвиква аномалии.
#3
Публикувано 08 февруари 2012 - 10:01
http://forums.mbclub...__fromsearch__1
Колега здрасти. Виж тази тема. Аз имах подобен проблем и го реших.
Колега здрасти. Виж тази тема. Аз имах подобен проблем и го реших.
#4
Публикувано 08 февруари 2012 - 15:20
Благодаря ви за отговорите.
При мен колата при рестартиране НЕ се оправя, което ме навежда на мисълта, че по-скоро Иванов е прав. Дано да е от вакум клапана.
Иванов, колко пари струва този клапан?
При мен колата при рестартиране НЕ се оправя, което ме навежда на мисълта, че по-скоро Иванов е прав. Дано да е от вакум клапана.
Иванов, колко пари струва този клапан?
#5
Публикувано 08 февруари 2012 - 15:40
Колега на мен ми се оказа спукан вакум към клапана за високото налягане на турбото. Майстора първо ме стресна че е клапан и той вървял заедно с турбината. Но после като видяхме малкото скъсано маркуче и ми взе точно 20 лв. Излязох късметлия. Ако искаш дай телефон и мога да те водя да погледне колата. Диагностиката му е към 30-35 лева
#6
Публикувано 15 февруари 2012 - 16:20
Здравейте колеги,
разгледах маркучето на вакуум клапана - здраво е.
Но също така видях едно по-тънко маркуче което е изолирано с болт. Доколкото прочетох във форума - така се изолирал ЕГР клапан, каквато явно е и ситуацията при мен.
И сега проблемът е ефекта от тоя изолиран клапан - колата влиза в авариен режим,
Какво да направя за да избегна аварийния режим?
Благодаря предварително.
разгледах маркучето на вакуум клапана - здраво е.
Но също така видях едно по-тънко маркуче което е изолирано с болт. Доколкото прочетох във форума - така се изолирал ЕГР клапан, каквато явно е и ситуацията при мен.
И сега проблемът е ефекта от тоя изолиран клапан - колата влиза в авариен режим,
Какво да направя за да избегна аварийния режим?
Благодаря предварително.
#7
Публикувано 15 февруари 2012 - 17:09
Най-точно може да се определи проблема с диагностика. Ако си я спестиш като нищо може да стане да смениш скъпи части, които са здрави.
#8
Публикувано 16 февруари 2012 - 13:36
ОК, на диагностика ще ида така или иначе.
Просто прочетох доста теми из форума за въпросният ЕГР клапан и за евентуалният ефект от изолирането му - авариен режим.
И въпросът е как се оправя последиците от изолирането на ЕГР? Лъже се компютъра?
Имам колата от 3 месеца (6000км) и до скоро си вървеше като оса. Значи по някакъв начин е работело и с изолиран клапан.
И последно - къде да ида на стар диагностика? (За Петко и Балканстар - знам)
Просто прочетох доста теми из форума за въпросният ЕГР клапан и за евентуалният ефект от изолирането му - авариен режим.
И въпросът е как се оправя последиците от изолирането на ЕГР? Лъже се компютъра?
Имам колата от 3 месеца (6000км) и до скоро си вървеше като оса. Значи по някакъв начин е работело и с изолиран клапан.
И последно - къде да ида на стар диагностика? (За Петко и Балканстар - знам)
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни