Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изчезна ми кикдауна


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 12 септември 2011 - 09:33

Здравейте. Вчера се появи следният проблем: Докато си карах и изведнъж ми изчезна кикдауна. Минах на типтроник но колата не можеше да се изфорсира повече от 3000 оборота. Загасих и пак запали и всичко се оправил Ама след 5 км същият проблем. Колата е W203 220CDI 143hp. Ако някой си има на идея от какво е нека да пише. Аз след малко отивам на диагностика да видя какво ще покаже компютъра.
  • 0

#2 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2011 - 11:30

някакви грешки трупа, трудно е да се каже от какво без диагностика. Някакви доработки по скоростната кутия наскоро да си имал, поне долу чиста ли е, да не е омаслена?
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#3 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 12 септември 2011 - 14:53

оправих всичко. Оказа се скъсан вакум на вакумния клапан на турбото и за това колата влиза в авариен режим и не може да се изфорсира.
  • 0

#4 fiveq

fiveq

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 598 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia,Bg.
  • Интереси:Обичам да карам, музиката (почти от всякакъв тип), хубавите парфюми,удоволствията в живота и мнооого други неща, просто ме питайте.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2011 - 17:28

И губиш мощност...половината коне като скопени... познато чувство. И на мен така ми се откачвА едно маркуче (във връзка с турбото) и колата влиза точно в "авариен режим". Ама това са бели кахъри... лесно се оправя. Подобно е и усещането като се скапе един вакум-регулатор, и това ми се случи някъде през април, струваше ми 100 лв. при Петко (с труда де) , но след това колата тръгна пак като "оса". Много е гадно, върви като спънат кон и едвам качих хълма по Цариградско тогава, няма тяга, мъчи се, задминават ме и ме гледат ехидно :D При тия CDI-та ... много е важно да е наред всичко с турбото.
Радвам се, че си го оправил, лека и безаварийна. :welldone
  • 0
5q



Публикувано изображение




Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни