Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Джанти 16" vs 17"

Какви джанти е по- добре?

  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 10:01

Не знам дали на 202ка се събираха отзад 8.5" АМГ джанти. На ЦЛК-то се събираха, но е с огромни задни калници.
202ката на един приятел... като я гледам така, ми идва рисково да се сложи дебел валяк отзад с нормално окачване.
Тези мисли ми се въртят поради факта, че АМГ джантите на 202ката са 4х7.5", докато на ЦЛК са 2х7.5" + 2х8.5".
Иначе на вид са еднакви джантурките, но да направят отделен модел специално за 202ката... Трябва да има причина.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#17 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 10:28

Според това трябва да станат, тук дават, че има 8,5 амг за 202-ка

http://www.mercedes-...derVorgnger.pdf

http://www.alloywhee...s/cars/1030.jpg

Този пост е редактиран от drjivago: 09 февруари 2012 - 10:35

  • 0

#18 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 14:24

И аз съм изправен пред същата дилема, но повече клоня към 16-ките.
Доколкото разбрах трябва и джантите да са по-широки отзад а не само гумите.
Искам да сложа отзад по-широки понеже ми изглежда, че задните седят по-навътре спрямо предните.
  • 0
Публикувано изображение

#19 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 09 февруари 2012 - 18:50

И аз съм изправен пред същата дилема, но повече клоня към 16-ките.
Доколкото разбрах трябва и джантите да са по-широки отзад а не само гумите.
Искам да сложа отзад по-широки понеже ми изглежда, че задните седят по-навътре спрямо предните.

Колега трудно ще намериш 16 стагард а именно различна дебелина отпред и отзад. За гуми до дебелина 235 отпред и отзад няма нужда да са различни ако обаче искате по големи отпред максимума е 235 а отзад 285 при всички С класи и Clk.
А ако пак не можеш да намериш джанти различна дебелина просто слагаш 10мм спасер отзад и си готов но тарси алуминиев и да е хъб центрик а именно точно по хъба.
  • 0

#20 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 09 февруари 2012 - 18:56

Колега трудно ще намериш 16 стагард а именно различна дебелина отпред и отзад. За гуми до дебелина 235 отпред и отзад няма нужда да са различни ако обаче искате по големи отпред максимума е 235 а отзад 285 при всички С класи и Clk.
А ако пак не можеш да намериш джанти различна дебелина просто слагаш 10мм спасер отзад и си готов но тарси алуминиев и да е хъб центрик а именно точно по хъба.


Колега,можеш ли да си оправиш малко правописа,че трябва да ти чета постовете 2-3 пъти за да разбера какво искаш да кажеш.
Благодаря и извинявай за забележката.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#21 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 09 февруари 2012 - 19:05

Колега,можеш ли да си оправиш малко правописа,че трябва да ти чета постовете 2-3 пъти за да разбера какво искаш да кажеш.
Благодаря и извинявай за забележката.


Колега приемам забележката, отварям форума само от телефона та за това малко ги оплесквам.
Обещавам че ще се поправя.
Ако пак има интерес мога да препиша някои от постовете ми по други форуми, които сам сигурен ще са полезни но за жалост са на английски а и ако се опитам да преведа всичко може малко да я пооплескам защото повечето неща сам ги научил в чужбина и незнам как да ги преведа най точно абе с две думи 6 години са си доста без да се враща човек в бг
  • 0

#22 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 09 февруари 2012 - 19:07

:friends
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#23 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 19:09

Staggered са с различна дебелина. Буквалния превод на думата няма пряка връзка.
Ето примери за staggered:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Hub е главина.
Spacer е фланец.
Hub-centric spacer e фланец центриран по главината. Изглежда така!

Публикувано изображение
Той му е хубав поста на колегата, с доста готино инфо, но можеше да го направи по-информативен.
Не знаех, че събира 285. Колко J e джантата, да не седи като streched?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#24 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 09 февруари 2012 - 19:18

Staggered са с различна дебелина. Буквалния превод на думата няма пряка връзка.
Ето примери за staggered:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Hub е главина.
Spacer е фланец.
Hub-centric spacer e фланец центриран по главината. Изглежда така!

Публикувано изображение
Той му е хубав поста на колегата, с доста готино инфо, но можеше да го направи по-информативен.
Не знаех, че събира 285. Колко J e джантата, да не седи като streched?

Колега ти сащо се справяш перфектно.
За 285 дебелина на гумата е необходима джанта с дебелина 9.5 като това е оптималната дебелина на гумата за такава джанта, за да използвате тази дебелина обаче, гумата не трябва да е повече от 35 за 18ки , 40 за 17ки и 30 за 19ки висока. Иначе ще ви опира в сгъвката на калника и ще трябва да го ролвате или казано по точно roll the fender lip inside, за да не опира при подскачане.
  • 1

#25 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 20:05

Колега,ci3pi0,съветите, които ти дадоха колегите са правилни. Наистина 16-ки е по-добре от ч7-ки. Но моят съвет е, ако нямаш 16 ки и се колебаеш за джанти, избери тези, които по-ти харесват. Ако ти харесват 17ки вземи 17ки, наистина малко по-рисковано е от тях, защото може по-лесно да ги изкривиш, но ще ти отворят много колата. Ако пък имаш 16ки взимай 18ки направо, много по-добре ще и стоят
  • 0

#26 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 21:10

Има 16-ки с различни ширини, 7 инча предни и 8 задни, съответно за гуми 205/55 и 225/50,
но може би по-трудно ще намериш такива.
Ето моите са същите като от линка, оригинални за 203-ка авангард (стават и за 202, преди време имаше такава обява в мобилето )

http://www.alloywhee...spoke_wheel_207
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни