25 replies to this topic
#16
Posted 09 February 2012 - 10:01
Не знам дали на 202ка се събираха отзад 8.5" АМГ джанти. На ЦЛК-то се събираха, но е с огромни задни калници.
202ката на един приятел... като я гледам така, ми идва рисково да се сложи дебел валяк отзад с нормално окачване.
Тези мисли ми се въртят поради факта, че АМГ джантите на 202ката са 4х7.5", докато на ЦЛК са 2х7.5" + 2х8.5".
Иначе на вид са еднакви джантурките, но да направят отделен модел специално за 202ката... Трябва да има причина.
202ката на един приятел... като я гледам така, ми идва рисково да се сложи дебел валяк отзад с нормално окачване.
Тези мисли ми се въртят поради факта, че АМГ джантите на 202ката са 4х7.5", докато на ЦЛК са 2х7.5" + 2х8.5".
Иначе на вид са еднакви джантурките, но да направят отделен модел специално за 202ката... Трябва да има причина.
#17
Posted 09 February 2012 - 10:28
Според това трябва да станат, тук дават, че има 8,5 амг за 202-ка
http://www.mercedes-...derVorgnger.pdf
http://www.alloywhee...s/cars/1030.jpg
http://www.mercedes-...derVorgnger.pdf
http://www.alloywhee...s/cars/1030.jpg
Edited by drjivago, 09 February 2012 - 10:35 .
#19
Posted 09 February 2012 - 18:50
Колега трудно ще намериш 16 стагард а именно различна дебелина отпред и отзад. За гуми до дебелина 235 отпред и отзад няма нужда да са различни ако обаче искате по големи отпред максимума е 235 а отзад 285 при всички С класи и Clk.И аз съм изправен пред същата дилема, но повече клоня към 16-ките.
Доколкото разбрах трябва и джантите да са по-широки отзад а не само гумите.
Искам да сложа отзад по-широки понеже ми изглежда, че задните седят по-навътре спрямо предните.
А ако пак не можеш да намериш джанти различна дебелина просто слагаш 10мм спасер отзад и си готов но тарси алуминиев и да е хъб центрик а именно точно по хъба.
#20
Posted 09 February 2012 - 18:56
Колега трудно ще намериш 16 стагард а именно различна дебелина отпред и отзад. За гуми до дебелина 235 отпред и отзад няма нужда да са различни ако обаче искате по големи отпред максимума е 235 а отзад 285 при всички С класи и Clk.
А ако пак не можеш да намериш джанти различна дебелина просто слагаш 10мм спасер отзад и си готов но тарси алуминиев и да е хъб центрик а именно точно по хъба.
Колега,можеш ли да си оправиш малко правописа,че трябва да ти чета постовете 2-3 пъти за да разбера какво искаш да кажеш.
Благодаря и извинявай за забележката.
Не хапи този,който може да те изяде.
#21
Posted 09 February 2012 - 19:05
Колега,можеш ли да си оправиш малко правописа,че трябва да ти чета постовете 2-3 пъти за да разбера какво искаш да кажеш.
Благодаря и извинявай за забележката.
Колега приемам забележката, отварям форума само от телефона та за това малко ги оплесквам.
Обещавам че ще се поправя.
Ако пак има интерес мога да препиша някои от постовете ми по други форуми, които сам сигурен ще са полезни но за жалост са на английски а и ако се опитам да преведа всичко може малко да я пооплескам защото повечето неща сам ги научил в чужбина и незнам как да ги преведа най точно абе с две думи 6 години са си доста без да се враща човек в бг
#22
Posted 09 February 2012 - 19:07
Не хапи този,който може да те изяде.
#23
Posted 09 February 2012 - 19:09
Staggered са с различна дебелина. Буквалния превод на думата няма пряка връзка.
Ето примери за staggered:
Hub е главина.
Spacer е фланец.
Hub-centric spacer e фланец центриран по главината. Изглежда така!
Той му е хубав поста на колегата, с доста готино инфо, но можеше да го направи по-информативен.
Не знаех, че събира 285. Колко J e джантата, да не седи като streched?
Ето примери за staggered:
Hub е главина.
Spacer е фланец.
Hub-centric spacer e фланец центриран по главината. Изглежда така!
Той му е хубав поста на колегата, с доста готино инфо, но можеше да го направи по-информативен.
Не знаех, че събира 285. Колко J e джантата, да не седи като streched?
#24
Posted 09 February 2012 - 19:18
Колега ти сащо се справяш перфектно.Staggered са с различна дебелина. Буквалния превод на думата няма пряка връзка.
Ето примери за staggered:
Hub е главина.
Spacer е фланец.
Hub-centric spacer e фланец центриран по главината. Изглежда така!
Той му е хубав поста на колегата, с доста готино инфо, но можеше да го направи по-информативен.
Не знаех, че събира 285. Колко J e джантата, да не седи като streched?
За 285 дебелина на гумата е необходима джанта с дебелина 9.5 като това е оптималната дебелина на гумата за такава джанта, за да използвате тази дебелина обаче, гумата не трябва да е повече от 35 за 18ки , 40 за 17ки и 30 за 19ки висока. Иначе ще ви опира в сгъвката на калника и ще трябва да го ролвате или казано по точно roll the fender lip inside, за да не опира при подскачане.
#25
Posted 09 February 2012 - 20:05
Колега,ci3pi0,съветите, които ти дадоха колегите са правилни. Наистина 16-ки е по-добре от ч7-ки. Но моят съвет е, ако нямаш 16 ки и се колебаеш за джанти, избери тези, които по-ти харесват. Ако ти харесват 17ки вземи 17ки, наистина малко по-рисковано е от тях, защото може по-лесно да ги изкривиш, но ще ти отворят много колата. Ако пък имаш 16ки взимай 18ки направо, много по-добре ще и стоят
#26
Posted 09 February 2012 - 21:10
Има 16-ки с различни ширини, 7 инча предни и 8 задни, съответно за гуми 205/55 и 225/50,
но може би по-трудно ще намериш такива.
Ето моите са същите като от линка, оригинални за 203-ка авангард (стават и за 202, преди време имаше такава обява в мобилето )
http://www.alloywhee...spoke_wheel_207
но може би по-трудно ще намериш такива.
Ето моите са същите като от линка, оригинални за 203-ка авангард (стават и за 202, преди време имаше такава обява в мобилето )
http://www.alloywhee...spoke_wheel_207
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users