Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Автоматична трансмисия

Отиде на ремонт

  • Please log in to reply
70 мнения по тази тема

#46 batedany

batedany

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w204,220CDI

Публикувано 10 февруари 2012 - 00:56

Чакай да стане нечетлива и да видиш модераторите ни на какви чудеса са способни :)
Ще им помогнем да разчистя и да подредят, така че да изглежда нормално.
Ако все пак мислиш, че тук не е мястото да питаш и да пишеш, то винаги можеш да отвориш своя тема. Аз нямам нищо против всеки да сподели проблем или попит в моя тема. Ако всичко се развива на лична, то останалите няма как да разберат за проблема и решението му, по-добре да се пусне чат, който бил он-лайн, чел - чел, другите горят.

Аз лично с нетърпение чакам да се стопли, щото в тоя сняг триъгълника не спира да свети и не мога да усетя разликата от преди ремонта и след. В момента, в който си отпусна десния крак и почва едно мигане...

благодаря за разбирането, по тази логика писах в твоята тема за моят проблем, понеже темата ти се казва "автоматична трансмисия" а и повечето ни коли шерват~ едни и същи автомати а също така ако за подобни проблеми се отваря нова тема си мисля че ще е объркващо.
  • 0

#47 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Публикувано 20 февруари 2012 - 02:07

Колеги, прочетох темата и честно казано доста се стрестнах. Не разбрах обаче какво ще рече тласък при превключването, а също и приплъзването? Въпросите може да ви се сторят глупави, но все пак реших да питам.
  • 0

#48 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 20 февруари 2012 - 07:47

Тласъците са резултат от приплъзването, а приплъзването е като при ръчните, мотора ръмжи, а няма скорост.
От какво се стресна?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#49 batedany

batedany

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w204,220CDI

Публикувано 22 февруари 2012 - 23:11

Колеги, прочетох темата и честно казано доста се стрестнах. Не разбрах обаче какво ще рече тласък при превключването, а също и приплъзването? Въпросите може да ви се сторят глупави, но все пак реших да питам.


да колега, за стрес си е работата :wacko , смениха ми маслото,софта, филтара.. и все същия к.р! казаха ми че трябва да се мята на "тезгяха"
ако било платка - 600+ 600 добрее(но малко вероятно), ако било мозък 2000 +..труд бла бла...++= 3000 (много вероятно)
Май тва 2.2 ще ми излезе като 3.2/4матик :droid_scared
  • 0

#50 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 23 февруари 2012 - 07:57

Кой ти ги разправя тия?
Има колеги от форума със сервиз, с тях говори ли?
Мога да ти дам контакти на майстора при който аз бях.

Този пост е редактиран от mradulov: 23 февруари 2012 - 07:59

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#51 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 23 февруари 2012 - 11:55

Извинявам се,че пиша в тази тема тъй като не е започната от мен.Но явно имам сходни проблеми.Искам да попитам нормално ли е при АТ"sequentronic",kогато да речем колата е на баир и отпуснеш спирачката(колата е на скорост)да тръгва назад(ако е по голям наклон)без да им подадеш газ неиска да тръгне,пък било то и да остане на място дори.Това го прави без значение дали сам на 1-ва или задна скорост.Т.е. губи се традиционното схващане на АТ.Бих бил благодарен ако някой знае нещо повече за тези кутии.Имам го и аз това приплъзване и леко чудене при превклюване но е главно когато колата е заграля-а не при студен мотор.Благодаря и се извинявам ако темата не е за тук.
  • 0

#52 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 23 февруари 2012 - 22:25

Баш си е за тук темата ти, само дето твоя сикуатроник няма многообщо с конвенционалния автоматик с хидротрансформатор, ами по ми прилича на роботизирана ръчна скоростна кутия. Карал съм един Ситроен с подобно нещо, ама много малко за да изказвам мнение.
Ето какво намерих аз по въпроса: http://www.europeant...ansmissions.htm

Някой колега ако има опит да сподели, че ми стана любопитно, аз не знаех че има одобна пущина при Мерцедес.
Ето какво цитират в mbworld.org:
Mercedes Sports Coupé Sequentronic
Evo Magazine, #037

Mercedes makes some of the best automatic gearboxes in the world and some of the least tactile manuals, so we weren't sure what to expect of the new Sequentronic system fitted to the Sports Coupe. Hop in and it takes but a second or two to figure out how it works - there's just a manual-style gear lever with the simplest of shift patterns etched into its top. Nudge the nicely sprung lever forward to upshift, back to downshift, nudge left for fully automatic mode and right and back for neutral then reverse. Simple.

Ruthlessly logical and, you soon discover, effortlessly effective, too. As Meaden states, this semi-manual 'blurs the boundary between manual and auto extremely effectively'. Refined progress is what you want from a car that's less overtly sporting than the others here - and that's exactly what you get. While full-throttle upshifts migh not be fantastically quick, they are reasonably damped and fuss-free, and take-up from rest is auto-smooth. Somehow the system provides idle-speed creep so that in heavy traffic it eases along like an auto - no flaring revs as you gently squeeze the throttle, no sense of clutch take-up and no whiff of clutch lining even after a dozen walking-pace advances.

However, the system doesn't allow you quite the control that it should, emulating the protocol of Mercedes autos right through, as Bovingdon explains, 'This is a Mercedes that still nannies; the 'box will change up automatically and, more annoyingly, refuse to select a lower gear when braking into a corner, leaving you without any meaningful drive on the exit.' That's the Mercedes way, although you can't help wondering if the good bits of this system might not make a very sound basis for a more aggressive Merc - an AMG or perhaps the up-coming, McLaren-developed SLR supercar.

As it stands, Sequentronic is a pretty good option for Merc drivers who like to be more involved. As Meaden concludes, it's 'better than a Mercedes Manual and mover involving than an auto'.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#53 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 24 февруари 2012 - 12:47

И аз се надявам някой,който е по запознат с тази кутия да сподели.Незнам и дали това е нормалното състояние и държание на този тип А.Т.След като изчетох темата и се запитах дали и аз имам същия проблем като вас(или ще имам в бъдеще) :)но където и да попитам за тази кутия никой не ми казва нещо повече ,от това което знам.

Този пост е редактиран от swon: 24 февруари 2012 - 13:58

  • 0

#54 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2012 - 14:08

Предполагам си със спорткупе, само в тях съм виждал да я слагат, имал съм такова купе, но с стандартна автоматична ск. кутия, но имах съсед с такава като твоята и само си спомням, че не му се нравеше.
По отношение на наклона, жена ми имаше Корса с easytronic, което според мен е горе-долу подобна скоростна кутия и наистина на наклон си тръгва назад, т.е. мисля, че е нормално, не му се плаши, за другия Мерцедес да знаеш да си го вземеш с "нормален" автоматик ;)

П.П. Сега се зачетох по-задълбочено, в поста на колегата Радулов си пише:
".............................of the new Sequentronic system fitted to the Sports Coupe...............", явно си със спорткупе :)

Този пост е редактиран от eMs1: 24 февруари 2012 - 14:11

  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#55 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 24 февруари 2012 - 15:29

Да спорткупе е колата:)Странна кутия е...хем автоматик,хем не е :))тва за наклона ,да явно си прав така си прави от както имам колата - 2 год. вече.Но просто като прочетох темата,видях,че имам сходните проблеми ...но явно те са си заложени в мойта кутия:))Благодаря ти-дано си прав колега
  • 0

#56 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Публикувано 25 февруари 2012 - 20:00

Колега batedany ти в Балкан стар ли я обслужваш??
  • 0

#57 batedany

batedany

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w204,220CDI

Публикувано 25 февруари 2012 - 23:00

Колега batedany ти в Балкан стар ли я обслужваш??

да в БС и там ми ги разправяха тея мозъци и платки и цифри
  • 0

#58 M.Mihalev

M.Mihalev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Вълчи дол
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200\2002 автоматик W203

Публикувано 25 февруари 2012 - 23:54

Значи аз бях ходил в БС, когато имаше безплатни прегледи и ми казаха за смяна на кормилен накрайник, че ще ми излезе около 300 лв с труд. А аз си купих накрайника и си го смених сам и после отидох на реглаж на предницата и ми излезе 58 лв с реглажа, а смяната не е никак трудна даже съм я обяснил в друга тема. Също така им казах за един проблем който имах преди, колата гаснеше при натискане на кикдауна и те ми казаха да отида някой път да карам с инженера на БС Варна и незнам колко щеше да ми излезе. След време отидох при Руслан от Оброчище за една скъсана свещ и му казах за проблема и той веднага каза от какво е. Излезе от регулатора на високото налягане и той го гледа и ми каза че само оплътненията са за смяна и се разминах с доста малко, немога да ти кажа сума защото аз направих доста неща. Та мисълта ми е, че в БС много дерът!!
  • 0

#59 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 29 февруари 2012 - 17:47

Въпрос: нормално ли е при леко каране, с умерена газ, когато тръгне да си превключва кутията да се повишат оборотите малко (с 200-300) в продължение на секунда-две и тогава да превключи (понякога и не особено гладко)? Случва се при около 1700-1800 об/мин.
  • 0

#60 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 29 февруари 2012 - 19:08

не е нормално
ама като разбереш колко
ще ти струва ще си я караш така
докато стане по-зле
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни