Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Автоматична трансмисия

Отиде на ремонт

  • Please log in to reply
70 мнения по тази тема

#61 batedany

batedany

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w204,220CDI

Публикувано 29 февруари 2012 - 20:15

Въпрос: нормално ли е при леко каране, с умерена газ, когато тръгне да си превключва кутията да се повишат оборотите малко (с 200-300) в продължение на секунда-две и тогава да превключи (понякога и не особено гладко)? Случва се при около 1700-1800 об/мин.

приятелю, от моя вече богат опит с автоматите (не майсторски а бецален, няколко коли вече) ти давам някой цени на решаване на проблем на автомат с лашкане, клатене, придърпване, чешене....абе кинтите са от 2к може и до 4к да стигнат :wacko
Значи, на няколко места съм питал и цените са долу горе така: сваляне атомат (без ремонт) и слагане 300-400, сваляне с ремонт 1к (без частите де), задължително като ти отворят кутията и ти прасват и ново масло и филтър и гарнитури - демек + 350 - 400кинта, . и после зависи кво ти е сдухано - платка, "мозък",фрикциони, хидротрансформатор.....
абе автомата е по скъп и от мотора.......
ама си е КЕФ :droid_grin особено в сф
  • 0

#62 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 29 февруари 2012 - 22:13

Щото демферния махових при ръчните не е скъп, нали? Като кацнеш на "читави" ръчни скорости и опаа 2 бона смяна на съединител..., после автомата бил скъп...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#63 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 29 февруари 2012 - 22:55

Проблема ми се проявява сравнително рядко, предимно от 2ра на 3та. Не е болка за умиране, затова след споменатите суми... така ще се кара докато не се влоши значително. А как може да се диагностицира кое е тръгнало да се чупи в кутията? Освен по признаците като лашкане и приплъзване.
  • 0

#64 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 01 март 2012 - 08:05

Проблема ми се проявява сравнително рядко, предимно от 2ра на 3та. Не е болка за умиране, затова след споменатите суми... така ще се кара докато не се влоши значително. А как може да се диагностицира кое е тръгнало да се чупи в кутията? Освен по признаците като лашкане и приплъзване.

Най-вероятно ще я продадеш, преди проблема да се е задълбочил, така че нема смисъл да се харчиш за диагностика. В смисъл очаквай поне 50К км преди нужда от диагностика, да не говорим, че в зимни условия тия тласъци може и есп-то да са.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#65 batedany

batedany

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w204,220CDI

Публикувано 09 март 2012 - 00:17

колеги, та да си приключа поемата - след като в БС нищо не направиха и ме накараха да сменям и тампони на мотора и тампон на АКто (800лв) а проблема и вибрациите и грубото превклюване бяха от друго естество.
Смяна на софт, масло и в БС ми казаха и мозъци и ....бла бла.. отидох на дааале4еее, в друг сервиз и хората още с първия тест драйв ми казаха - хидротрансформатор и че ще струва 1500лв - и наистина след няколко дена си взех колата като нова - отворили са ми турбината и са сменили ""lockup"" а с фрикционите - тва е - абе нещо като съединител - като потегли колата и тва заключва маховика и кутията механично за да няма препъзвания и загуби. накратко - ремотираха ми турбината (тоя локуп съедънител вътре) и колата сега е ПЕРФЕ!!!!! Цялата работа ми излезе 1550лв (500 ремонт турбина+ масло+гарнитури,филтри ремонт, сваляне кутия, слагане.......) Както и да е, колата е сега ок и ми дадоха 10000км гаранция а човека ми каза че ако след ремонта няма проблем веднага то АКто ще държи около 100к.

дано да съм бил полезен
  • 2

#66 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 09 март 2012 - 07:10

Честита нова трансмисия и много безавариини километри!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#67 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 09 март 2012 - 07:33

Честита нова трансмисия и много безавариини километри!

Е честито ви и на двамата...незнам дали честито е точната дума :))
  • 0

#68 braziliero

braziliero

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E270 CDI 2003

Публикувано 12 март 2012 - 15:58

колеги, та да си приключа поемата - след като в БС нищо не направиха и ме накараха да сменям и тампони на мотора и тампон на АКто (800лв) а проблема и вибрациите и грубото превклюване бяха от друго естество.
Смяна на софт, масло и в БС ми казаха и мозъци и ....бла бла.. отидох на дааале4еее, в друг сервиз  и хората още с първия тест драйв ми казаха - хидротрансформатор и че ще струва 1500лв - и наистина след няколко дена си взех колата като нова - отворили са ми турбината и са сменили ""lockup""  а с фрикционите - тва е - абе нещо като съединител - като потегли колата и тва заключва маховика и кутията механично за да няма препъзвания и загуби. накратко - ремотираха ми турбината (тоя локуп съедънител вътре) и колата сега е ПЕРФЕ!!!!! Цялата работа ми излезе 1550лв (500 ремонт турбина+ масло+гарнитури,филтри ремонт, сваляне кутия, слагане.......) Както и да е, колата е сега ок и ми дадоха 10000км гаранция а човека ми каза че ако след ремонта няма проблем веднага то АКто ще държи около 100к.

дано да съм бил полезен


Колега "batedany"Моля те дай малко повече инфо къде е това "Далече", че и аз съм май в тази посока!Благодаря!
  • 0

#69 batedany

batedany

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w204,220CDI

Публикувано 14 март 2012 - 00:33

Колега "batedany"Моля те дай малко повече инфо къде е това "Далече", че и аз съм май в тази посока!Благодаря!


КОНТАКТИ

Адрес:
София п.к.1331
кв. Република, ул. 729 N: 15

Продажба резервни части:
+359 884 54 80 02

Ремонт и диагностика автоматични трансмисии:
+359 888 14 73 14
Смяна масла:
+359 888 99 75 59

Тел.:
+359 2 827 42 50
+359 2 827 81 86

Факс:
+359 2 825 88 41
  • 1

#70 braziliero

braziliero

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E270 CDI 2003

Публикувано 14 март 2012 - 19:30

КОНТАКТИ

Адрес:
София п.к.1331
кв. Република, ул. 729 N: 15

Продажба резервни части:
+359 884 54 80 02

Ремонт и диагностика автоматични трансмисии:
+359 888 14 73 14
Смяна масла:
+359 888 99 75 59

Тел.:
+359 2 827 42 50
+359 2 827 81 86

Факс:
+359 2 825 88 41


много благодаря
  • 0

#71 nikigo

nikigo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    C220 CDI W203 / 2004g.

Публикувано 02 декември 2012 - 13:08

Здравейте колеги!

Нов съм във форума. От скоро съм собственик на МБ C220 CDI от 2004г. 150кс. Измих моторния отсек и цялата кола отдолу след, което се появи проблем с автомата. Колата не отчита къде се намира скоростния лост ( на таблото маркира само Д ) и не отчита в какъв режим е кутията ( С или S ). Също така при потегляне колата не сменя скоростите, имам чувството, че стига само до 2-ра. Друг проблем е, че скоростният лост след като е бил на Д, не може да се върне на R или Р, стига само до N. Трябва да загася колата и тогава да преместя лоста.
Според мен нещо в електрониката се е намокрило и дава грешки.

Някой имал ли е такъв проблем?
  • 0




7 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 7 гости, 0 анонимни