приятелю, от моя вече богат опит с автоматите (не майсторски а бецален, няколко коли вече) ти давам някой цени на решаване на проблем на автомат с лашкане, клатене, придърпване, чешене....абе кинтите са от 2к може и до 4к да стигнатВъпрос: нормално ли е при леко каране, с умерена газ, когато тръгне да си превключва кутията да се повишат оборотите малко (с 200-300) в продължение на секунда-две и тогава да превключи (понякога и не особено гладко)? Случва се при около 1700-1800 об/мин.
Значи, на няколко места съм питал и цените са долу горе така: сваляне атомат (без ремонт) и слагане 300-400, сваляне с ремонт 1к (без частите де), задължително като ти отворят кутията и ти прасват и ново масло и филтър и гарнитури - демек + 350 - 400кинта, . и после зависи кво ти е сдухано - платка, "мозък",фрикциони, хидротрансформатор.....
абе автомата е по скъп и от мотора.......
ама си е КЕФ особено в сф