70 replies to this topic
#31
Posted 08 February 2012 - 13:39
Не е нужно да се ъпдеитва, просто се истрива и след това се презарежда ката Стар иска да се въведе номера на шасито и двигателя и след това сам избира необходимия фаил, ако изминеш повече от 1000км и след самоубочение на модула тои пак прави проблеми трябва да се смени. Цената му не е висока и лесно се подменя но трябва Стар за да се обучи кам колата или ако намериш втора ръка от кола като твоята трагва веднага.
#32
Posted 08 February 2012 - 13:46
Не е нужно да се ъпдеитва, просто се истрива и след това се презарежда ката Стар иска да се въведе номера на шасито и двигателя и след това сам избира необходимия фаил, ако изминеш повече от 1000км и след самоубочение на модула тои пак прави проблеми трябва да се смени. Цената му не е висока и лесно се подменя но трябва Стар за да се обучи кам колата или ако намериш втора ръка от кола като твоята трагва веднага.
Респект, колега!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#33
Posted 08 February 2012 - 14:09
Аз лично сам префлашвал моя модул 2 пати а сам го сменял на двама приятвли.
Парвия пат го флашнах заради грешно настроики за оборотите и режима на превключване ( исках да подобря ускорението ) втория пат бе заради неуспешна активация на спеед шифт и грешна програма за преконфигуриране кам амг 5 спеед селектор трансмисия.
Парвия пат го флашнах заради грешно настроики за оборотите и режима на превключване ( исках да подобря ускорението ) втория пат бе заради неуспешна активация на спеед шифт и грешна програма за преконфигуриране кам амг 5 спеед селектор трансмисия.
#35
Posted 08 February 2012 - 20:39
бай Васил имаш ЛС че да не пиша повече в темата на колегата mradulov
Що да не пишеш в темта ми? Аз свърших работа, описах каквото знам за проблема и колко ми струва ремонта. Ако исках само хора дето познавам да знаят, щях да им пиша на лична.
Нямам нищо против да се пише тук вместо на лична, така и други хора ще могат да научат нещо, та нали това е идеята на форума.
Моля никой да не се притеснява да пише в тази тема по пороблеми свързани с автоматични трансмисии на W203(тъй като темата е все пак е в раздел 203) или проблеми общи за всички модели.
Edited by mradulov, 08 February 2012 - 20:41 .
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#36
Posted 08 February 2012 - 20:48
Аз също съм против. Тук е най-добре... повече мнения излизат.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#37
Posted 08 February 2012 - 21:43
Само да добавя, проблема се отнася не само за w203 но и за w202 от 1998 , ML 1998-2004, w210 от 1998, w220 до 2002 , абе ваобще всички с вапросния модул като С класата е наи потърпевша като модел в ниския клас и с не често обновяване на модулите
#38
Posted 09 February 2012 - 13:21
Само да добавя, проблема се отнася не само за w203 но и за w202 от 1998 , ML 1998-2004, w210 от 1998, w220 до 2002 , абе ваобще всички с вапросния модул като С класата е наи потърпевша като модел в ниския клас и с не често обновяване на модулите
W204 е със същата кутия като на w203 - 5 степенна 722.640 (проверих я с съдействието на колега от форума) та за това пиша тук.
а за модула за който говориш не знам дали е същия. ъпдейта ми го направиха в БС като са мислели че от това ще се оправи лашкането, но уви
казаха ми също (което не ми се вярва много) че няма как да се сложи друга кутия, понеже всяка била кодирана към точно тоя автомобил
#39
Posted 09 February 2012 - 13:44
..и като счупиш кутия - хвърляш колата
#40
Posted 09 February 2012 - 18:02
Що да не пишеш в темта ми? Аз свърших работа, описах каквото знам за проблема и колко ми струва ремонта. Ако исках само хора дето познавам да знаят, щях да им пиша на лична.
Нямам нищо против да се пише тук вместо на лична, така и други хора ще могат да научат нещо, та нали това е идеята на форума.
Моля никой да не се притеснява да пише в тази тема по пороблеми свързани с автоматични трансмисии на W203(тъй като темата е все пак е в раздел 203) или проблеми общи за всички модели.
Така е колега но ако всеки си зададе въпроса и пишем един през друг няма ли да стане малко нечетлива темата и бай Васил да се чуди на кои да отговаря Първия ми пост в темата ти трябваше да е на лс към бай Васил но по погрешка съм го пуснал тук .
Ок нека малко да разширим темата
Както писах по-горе след смяната на маслото при студен старт и директно преминаване от P към D имам 1-2преритвания,но ако оставя колата да загрее 5мин или ако премина през N за около 10-20сек липсват!
Другото което ми се случи на скоро и ме притеснява е, че след продължително "ръчкане" в градски условия след поредното истрелване след гърбица между 1 и 2 предавка се усети нещо като двоино превключване!
#41
Posted 09 February 2012 - 18:40
Студена трябва да я изчакваш да намали оборотите и тогава ще потегляш.
А за двойното включване след гърбицата, наблюдавай и споделяй. Все си мисля че ако кутията позволява, трябва малко да и се вдигне налягането.
п.с.
Не разчитай само на мойте постове, изчаквай и колегите. Правилните отговори на по-сериозните въпроси като твоя, излизат в дължината на темите.
За да ускориш нещата, трябва да си максимално подробен.
А за двойното включване след гърбицата, наблюдавай и споделяй. Все си мисля че ако кутията позволява, трябва малко да и се вдигне налягането.
п.с.
Не разчитай само на мойте постове, изчаквай и колегите. Правилните отговори на по-сериозните въпроси като твоя, излизат в дължината на темите.
За да ускориш нещата, трябва да си максимално подробен.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#42
Posted 09 February 2012 - 18:55
W204 е със същата кутия като на w203 - 5 степенна 722.640 (проверих я с съдействието на колега от форума) та за това пиша тук.
а за модула за който говориш не знам дали е същия. ъпдейта ми го направиха в БС като са мислели че от това ще се оправи лашкането, но уви
казаха ми също (което не ми се вярва много) че няма как да се сложи друга кутия, понеже всяка била кодирана към точно тоя автомобил
Колега с какав двигател си, а за кодирането са прави но това се променя с Стар както вече писах там се вавежда номера на шасито и хоп тои сам я кодира кам колата но е вазможно и обратното като се нулират настроиките на мен ми се случи, но лесно се оправих.
#43
Posted 09 February 2012 - 20:36
убеден съм че е така! те в БСто така ми казаха защото им заявих че 2 бона за мозък и 2ремонт -то по добре от някоя ударена на малко км да взема цяла кутия. иначе моторетката е ОМ646.811Колега с какав двигател си, а за кодирането са прави но това се променя с Стар както вече писах там се вавежда номера на шасито и хоп тои сам я кодира кам колата но е вазможно и обратното като се нулират настроиките на мен ми се случи, но лесно се оправих.
#44
Posted 09 February 2012 - 21:02
убеден съм че е така! те в БСто така ми казаха защото им заявих че 2 бона за мозък и 2ремонт -то по добре от някоя ударена на малко км да взема цяла кутия. иначе моторетката е ОМ646.811
Така си е но преди тояа може да пробваш да смениш само модула за които гояорихме досега намира се в краката на пасажера , потарси ис моргите или части втора рака цената не трябва да е повече от 150 - 200лв. Нов е кам 350$
#45
Posted 09 February 2012 - 22:01
Чакай да стане нечетлива и да видиш модераторите ни на какви чудеса са способниТака е колега но ако всеки си зададе въпроса и пишем един през друг няма ли да стане малко нечетлива темата и бай Васил да се чуди на кои да отговаря Първия ми пост в темата ти трябваше да е на лс към бай Васил но по погрешка съм го пуснал тук .
Ще им помогнем да разчистя и да подредят, така че да изглежда нормално.
Ако все пак мислиш, че тук не е мястото да питаш и да пишеш, то винаги можеш да отвориш своя тема. Аз нямам нищо против всеки да сподели проблем или попит в моя тема. Ако всичко се развива на лична, то останалите няма как да разберат за проблема и решението му, по-добре да се пусне чат, който бил он-лайн, чел - чел, другите горят.
Аз лично с нетърпение чакам да се стопли, щото в тоя сняг триъгълника не спира да свети и не мога да усетя разликата от преди ремонта и след. В момента, в който си отпусна десния крак и почва едно мигане...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users