Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Автоматична трансмисия

Отиде на ремонт

  • Please log in to reply
70 мнения по тази тема

#16 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 31 януари 2012 - 16:30

..... и дали при първоначално включване имаш ритник...от P на D или R


Аз имам ритник при преминаване от Р. Проблем ли е? Ако преместя лоста от Р на D или R мноооого бавно и плавно ритник няма.
Иначе кутията (722.6) си превключва много добре - никакви отклонения. :)
  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 януари 2012 - 18:36

ами колкото по студено толкова пове4е се усеща, превключва от първа на втора с рязък тласък (не удар) така е и от 2ра на 3та а нагоре мисля че не се усеща толкова, като почне да позагрява и все по добре става а като мине 50-60 градуса става като нова.
тествал сам я на голям баир - само пускам спирачката и колата сама си хуква нагоре даже без газ - на задна също, така че не приплъзва.
карах я на диагностика в БС, тестваха я и казаха че няма никакви записани грешки, няма течове и ми ъпдейтнали софта на кутията и мотора с най-новия, някакво забавяне на ламелите били задали та да превключвала по меко - абе одраха ме 120кинта и като си взех колата беше много по зле отколкото преди да я закарам :blink, сега лашкането е по силно пак на студено но и запо4на като дарйа постоянна га примерно на 2ра да мени оборотите и му 1000и 3000 все едно придърпва и пак като загрее се оправя. Та в БС ми казаха и за километрите че са реални

Хидротрансформатора заминава след 300 000км.Провери си маслото,най добре в специализиран сервиз.Кога е сменяно,какво е сложено,има ли стружки в утайника...
  • 0

#18 batedany

batedany

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w204,220CDI

Публикувано 31 януари 2012 - 19:40

Пак е нещо в налягането...., първо виж дали не ти е понамаляло маслото?

На голям байр не трябва да хуква! Я кажи колко са ти оборотите на неутрал и дали при първоначално включване имаш ритник...от P на D или R


оборотите са нормални и не рита грам като сменям П,Д,Р. и в баир не точно хуква а не връща назад а си тръгва напред, но си прав, маи ще е добре да проверя маслото, щото човека от когото я купих каза 4е е сменил маслото на 120к но в БС нямаше такива данни, така че или го е сменил при някои който не знае как (доколкото чета маи не е проста работа като да смениш на москвича маслото на ръчката) или може да е сложил не правилният тип масло и при студено да става гъсто? какво ще кажите?
  • 0

#19 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 01 февруари 2012 - 07:58

Пациента е на мръвки, за сега мизерията е:
Турбината
Клапан на локъп
Помпа
Пакети на две касети
Една касета със странни следи от отвертка, но иначе в добро здраве, въпреки което ще се подмени.

Явно е имало самодейност по кутията.
Цена днес по-късно, че снощи звъннах на човека в 21:00 и не беше пред него листа.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#20 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 01 февруари 2012 - 08:06

Поне можеш да бъдеш сигурен че човека не е мошеник! ........ще и влее и внедри само оригинални неща.

Нямам съмнения, относно материалите. Дори и да не са оригинални, съм сигурен, че са изпитани и сигурни.
РаЗбрали сме се с Чаво, че слага каквото прецени, без значение от цената, защото ако се усерат нещата труда по подмяна на дефекта си е за негова сметка. Много е точен до момента, а аз вече съм бил при него няколко пъти. Който съм пратил там ме черпи после.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#21 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2012 - 10:17

Който съм пратил там ме черпи после.


А като се черпите,сещате ли се да пиете ли по едно за нечие здраве?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#22 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 01 февруари 2012 - 11:30

Е как!
Аз те дебна да почерпя, ама все не се засичаме, а пък в последно време нямам време да се наспя.
Като ми размине зора, може да ти нацапаме скарата под навесчето с каса бира и мръвки...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#23 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2012 - 11:37

Мише, закачка. ;)

А за скарата..............с най-голямо удоволствие! :)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#24 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2012 - 17:04

На голям байр не трябва да хуква! Я кажи колко са ти оборотите на неутрал и дали при първоначално включване имаш ритник...от P на D или R

Здравеи
Про4етох темата на колегата и ми направи впечатление коментара ти.....
лед като взех моя мб си смених вички консумативи както и маслото на скоростите,във старото нямаше стружки и не миришеше на феродо или др. но при подмяната на маслото маистора смени само 4 л(това исте4е от кутията след преминаване през вси4ки предавки за няколко секунди) уж нямало на4ин как да исто4и вси4кото.
Прави ми впечатление че подобно на колегите докато позагрее вклучва малко грубо и при първоначално палене(напълно студена)оп П на Д без да пускам спирачката прави 2-3тласака.Това нормално ли е и какви може да са проблемите......
Маслото е оригинално закупино от МБ по каталог за моята кутия
От слувен съм и тук има представителство на мерцедес но ходих при тях за една консултация и приемчика разбираше по малко от мен от марката та им нямам доверие :))
  • 0

#25 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 03 февруари 2012 - 08:15

До момента 1600 пари за чаркове, като получа точния лист ще го пусна, за труда още не сме говорили.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#26 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 05 февруари 2012 - 08:05

Вчера по обяд ме зарадваха, че мога да си взема колата :-)
Върви много мазно и не се усеща как превключва.
Крайна цена за ремонта 2К.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#27 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 06 февруари 2012 - 21:07

Здравейте, от скоро се преместих обратно в България та ресших да постна в родния форум.
Та за проблема с превключванвто, да кажвм че това си е често срещано при скоростни кутии с пет скорости от 1998 до 2003 понякога и годината слвд това, проблема е модула ръководещ скоростите този който се намира в краката на пасажера при Ц-класата, та в самия модул има дефект и тои се проявява слвд време най вероятно проблем в софтуера.
Започва с приплъзване или ряско превключванв, проблеми при ръчно превключване на скоростите и след време пално съсипване на скоростите.
Решението е да се префлашва модула със Стар, тогава колата ще превключ малко ряско но само парвите 1000 км , това е необходимо за само програмирането не оборотите на превключване и режима на работа които се определя от шофирането ви ако карате спокоино се настройва по един а грубо по друг начин.
Ако проблема с превключването е само когато скоростите са студени значи трябва да проверите маслото и да го смените.

За мен може да научите повече от другите форуми просто потарсете hvkirov.

Поздрави и се надявам напролет да се видим по збирките.
  • 0

#28 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 06 февруари 2012 - 21:22

Добре дошъл hvkirov и благодаря за полезната информация по проблема.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#29 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 февруари 2012 - 23:59

На голям байр не трябва да хуква! Я кажи колко са ти оборотите на неутрал и дали при първоначално включване имаш ритник...от P на D или R

Здравеи
Про4етох темата на колегата и ми направи впечатление коментара ти.....
лед като взех моя мб си смених вички консумативи както и маслото на скоростите,във старото нямаше стружки и не миришеше на феродо или др. но при подмяната на маслото маистора смени само 4 л(това исте4е от кутията след преминаване през вси4ки предавки за няколко секунди) уж нямало на4ин как да исто4и вси4кото.
Прави ми впечатление че подобно на колегите докато позагрее вклучва малко грубо и при първоначално палене(напълно студена)оп П на Д без да пускам спирачката прави 2-3тласака.Това нормално ли е и какви може да са проблемите......
Маслото е оригинално закупино от МБ по каталог за моята кутия
От слувен съм и тук има представителство на мерцедес но ходих при тях за една консултация и приемчика разбираше по малко от мен от марката та им нямам доверие :))


Как така два три тласъка? От P на D трабва да има само един тласък. Отиди да ти замерят маслото.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#30 batedany

batedany

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w204,220CDI

Публикувано 07 февруари 2012 - 21:42

Здравейте, от скоро се преместих обратно в България та ресших да постна в родния форум.
Та за проблема с превключванвто, да кажвм че това си е често срещано при скоростни кутии с пет скорости от 1998 до 2003 понякога и годината слвд това, проблема е модула ръководещ скоростите този който се намира в краката на пасажера при Ц-класата, та в самия модул има дефект и тои се проявява слвд време най вероятно проблем в софтуера.
Започва с приплъзване или ряско превключванв, проблеми при ръчно превключване на скоростите и след време пално съсипване на скоростите.
Решението е да се префлашва модула със Стар, тогава колата ще превключ малко ряско но само парвите 1000 км , това е необходимо за само програмирането не оборотите на превключване и режима на работа които се определя от шофирането ви ако карате спокоино се настройва по един а грубо по друг начин.
Ако проблема с превключването е само когато скоростите са студени значи трябва да проверите маслото и да го смените.

За мен може да научите повече от другите форуми просто потарсете hvkirov.

Поздрави и се надявам напролет да се видим по збирките.


мерсаж за отговора, и аз така реших, първа стъпка - оставих ме4ката в БС в петък за смяна масло на кутията и смяна на тампоните ма мотора и кутията
и утре като я взема ако не се е оправила ще го умувам нататак :brick .
относно софта - в предните постове писах по подробно - ъпдейтнаха ми го с най новия и стана по зле :wacko :slap
  • 0




7 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 7 гости, 0 анонимни