Удариха ме на паркинг
Започната от lanshot, 23 яну 2012 - 13:04:30
63 мнения по тази тема
#31
Публикувано 26 януари 2012 - 23:39
Аз и баща ми вече не даваме пари за каско. За последните 4 години, 2 пъти ме удрят. Единия път ремонта ми излезе 470лв (предна броня. калник, мигач, пребоядисване на 2 врарти и броня) втория път беше преди няколко месеца и не съм я правил(няма и да я правя). Та за 3-4 години е трябвало да дадем над 5000 лв за каско. Недай си боже да катастрофирам и колата да е тотал, мога да си взема същата такава и да си ползвам части от старата. к Ако витото катастрофира- те са 5-7000лв. Чупиха ми емблема- каското не го плати, краднаха ми лайсни-каското не го плати, и това беше още 300 лв допълнително.
Много е риск като караш без каско, но все пак за мен съм си преценил така.
Когато бях с ЦЛК, пак бях без каско.
Но ми е странно колко хора си правят застраховка на тях самите? Колите ли са по важни от живота?
Отделно и аз съм съгласен че е по-добре да се вземат парите, а не да се кара при някой да те претупа.
Много е риск като караш без каско, но все пак за мен съм си преценил така.
Когато бях с ЦЛК, пак бях без каско.
Но ми е странно колко хора си правят застраховка на тях самите? Колите ли са по важни от живота?
Отделно и аз съм съгласен че е по-добре да се вземат парите, а не да се кара при някой да те претупа.
#32
Публикувано 26 януари 2012 - 23:55
а какво правите като вземете пари от каското? не си правите колите ли или отивате в друг сервиз да ви ги направят, защото съм 100% сигурен че всички читави сервизи работят със застрахователи.
#33
Публикувано 27 януари 2012 - 11:13
Брат, давай отговаряй, че освен интересно, е и полезно
#34
Публикувано 27 януари 2012 - 12:01
ами взимам парите, които естествено недостигат, и си карам колата на доверен на мен бояджия, или най-добре случаен, давам си поръчката и изискванията и леко му обяснявам че ако се осере, няма да платя.
А и частните майстори по принцип гледат да си задържат клиентелата. така, те сами се задължават да са съвестни, за да съм доволен и да оставя отгоре.
При доверените сервизи, като не си доволен--твой си проблем, духай супата
А и частните майстори по принцип гледат да си задържат клиентелата. така, те сами се задължават да са съвестни, за да съм доволен и да оставя отгоре.
При доверените сервизи, като не си доволен--твой си проблем, духай супата
#35
Публикувано 27 януари 2012 - 13:20
нямаше ли нещо с едни подписи и ако не си доволен не се подписваш и сервиза не си взема парите?
#36
Публикувано 27 януари 2012 - 13:32
Това е приемо-предавателният протокол като си взимаш колата от сервиза. И трябва детаилно да огледаш ремонта, по възможност да си с още някой, който също е в час и внимава и също така е идейно да снимаш. Защото какво може да стане- подписваш протокола и се връщаш след 3 часа като си видял дефекта. Какво казват в сервиза- ти за тия три часа може да си се бутнал някъде- имаш ли доказателства? И така нататъка... луда работа. Както при много други неща и тук късметът и човешкият фактор са в основата на изхода от ситуацията.
#37
Публикувано 27 януари 2012 - 14:13
тук си прав, ма непомня що тая схема не сработи като ми правиха аудито. Отказах да подпиша протокола и нищо... мафия, сигурно са ме разписалинямаше ли нещо с едни подписи и ако не си доволен не се подписваш и сервиза не си взема парите?
#38
Публикувано 27 януари 2012 - 21:23
е тука вече съм напълно съгласен с теб за всичко казано
обясни сега и как се лъже от всички доверени сервизи
обясни сега и как се лъже от всички доверени сервизи
#39
Публикувано 27 януари 2012 - 21:36
Рошав - всеки си има гл. точка. Не отричам, че като цяло имаш право. Обаче аз колкото пъти съм ходил в доверен сервиз - доволен не съм останал. Знаеш ли колко ми дреме на дедовия, ако се оплача какво ще стане, като имам сервиз, където просто отивам и знам, че ми свършват работа, без да е нужно да се оплаквам три пъти, за да ми оправят колата както трябва.
В един сервиз, с триста кандърми, с познати, отидох и ми я върнаха със стечка - върнах я, оправиха я. След месец падна лака, пак я върнах, пак я оправиха... ама ти ми обясни - за чий... ми е да ходя три пъти, да пиша молби, оплаквания, 10 пъти да ходя да ми снимат колата, за да стане както трябва?
В друг, пак доверен сервиз ми откраднаха лулата. Мани другото, ами го разбрах, като спуках гума. Колко псувни са изяли - не можеш да си представиш!
В един сервиз, с триста кандърми, с познати, отидох и ми я върнаха със стечка - върнах я, оправиха я. След месец падна лака, пак я върнах, пак я оправиха... ама ти ми обясни - за чий... ми е да ходя три пъти, да пиша молби, оплаквания, 10 пъти да ходя да ми снимат колата, за да стане както трябва?
В друг, пак доверен сервиз ми откраднаха лулата. Мани другото, ами го разбрах, като спуках гума. Колко псувни са изяли - не можеш да си представиш!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#40
Публикувано 27 януари 2012 - 22:04
Ясна е работата, просто ти казвам, че се случва приказката за лъжливото овчарче - като те излъжат 2 - 3 пъти, оставаш с впечатлението, че навсякъде те лъжат.
Основната разлика е, че като търся сам сервиза - намирам доверен сервиз, който е доверен на мен. Примерно отивам при Лазар, защото гопознавам (той вече не ме приема, ако е нещо с болтове)... А като отивам в доверен сервиз на застрахователя ми дават един списък и ми казват - на избери си!
Основната разлика е, че като търся сам сервиза - намирам доверен сервиз, който е доверен на мен. Примерно отивам при Лазар, защото гопознавам (той вече не ме приема, ако е нещо с болтове)... А като отивам в доверен сервиз на застрахователя ми дават един списък и ми казват - на избери си!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#41
Публикувано 27 януари 2012 - 22:27
Без да се заяждам- кое е тъпотия от написаното? Подписва се приемо-предавателен протокол в момента, когато клиентът си взима колата готова след ремонта. За това, че трябва да се гледа кое как е правено в сервиза също съм "за". По-надолу написах, че късметът и човешкият фактор са решаващите в случая. А за експертната оценка- естествено, че трябва да се додават пари за ремонт. Лично за мен по-добре така, отколкото да си давам колата в някакъв сервиз. По въпроса за шефа на сервиза с Фиата- просто споменавам, иначе кой на кого е гръб, ми е пределно ясно. Моля само да не се псуваме, защото в крайна сметка форумът си е форум, марката марка и сме тука, за да си помагаме, а не да си пречим. Как беше оная приказка за американския, руски и българския интернет форум...
#42
Публикувано 27 януари 2012 - 23:46
Рошав, не се форсирай все едно по мазола съм те настъпил. най-малкото, щото не пиша нищо лично към никой ТУК, а си казвам малкия опит, и не ЛЪЖА!
Това че ти си си вършил работата както трябва, ВЪОБЩЕ пък не слага под общ знаменател всички доверени сервизи.
Щом не си ме разбрал, ще ти го кажа иначе: В голям % от доверените сервизи, като им закараш кола на 10+г, гледат да замажат, да замаскират, така че само да изглежда ПОнаправено, разчитат клиента да не е бивш бояджия или тенекеджия, а някой доктор, готвачка, краставичар, каруцар, бастун, плетачка и т.н, които в рамките на 10 минутен оглед, нищо няма да забележат айде, подписа и чао...и съм сигурен че така става в 90% от случаите.
Тва дето го описваш с жалбите-ОК, ама ако си нямаш друга работа... щото аз работя и за мен времето е пари. и ако изгубя 2 дена в обикаляне по жалби, 2 ри, 3ти 5ти оглед па да им чакам решенията, пък и да ми е при тях колата+ още време пак да я оправят, аз за тва време ше изкарам примерно 1000лв, а доплащането към експертната оценка да ми е примерно 200-300лв, къв е смислълът?
Или кво да изгубя 1 седмица време в обикаляне и търсене на добрия доверен сервиз?
Всеки сам си цени времето. Моето е по-скъпо, ако става въпрос за кола за 5000лв с броня за 200-300лв. Ако е кола за 20хил евро, тогава вече е дрго нещо.
Що ми е застраховка ли? щото иначе ше я откраднат, или ше ми направят тотал щета на кола за 15хил Евро например- е за тва.
211ската ми е с валутно каско и имам право да изисквам ремонт в Балкан Стар.
И нещо неможах да схвана изказването ти за Мото-пфое.
Като бивш служител на Мото Пфое, мога да кажа, че като механик си вършех перфектно работата, Като цяло се правеха качествени ремонти на европейско ниво. Имали сме чести провеки от инспектори, пратени от Германия, като с тях лично е бил Хайц Пфое. Че е имало издънки--е ясно е....но бяха под 5% по моя оценка.
По твоята логика, мото пфое отдавна да е аут от играта като доверен сервиз на всички застрахователи. Аз за краткото време в което работех се нагледах на далавери и прецеквания на клиенти...кво остава че М-П, е в играта от 95г
Росене, ти като си правил ремонти как трябва, нали знаеш 1 птичка, пролет не прави.
Хубаво даваш примери кой как е изгорял, ама аз 3 пъти давам кола на доверен ииии.. сори... усрана работа, с големо "У", такаче ич не ме грее, кой как е изгорял с договор. Тва съм видял, тва казвам и тва съветвам, както и още 10тина човека в тази тема, които досега не са били доволи. Видях 2ма да са доволини. това са 80% недоволни-застраховани... за какъв знаменател говореше?
Тва е ситуациата в БГ. Ако беше в германия, там щяха да ми компенсират и загубеното време ако стане фал. Там фал в %-ти съм сигурен че са много по-малко.
а що се отнася до частните майстори--- е там вече е въпрос на договорка, както каза пухи. Ако не ми хареса, няма да платя, Или да пръска пак...
Като си оставих Аудито за преден джам в Ауто кобра и ми свиха десния еърбег, и бяха сложили резистор за да не светне чека, и разбрах след месец, щото скърцаше капака, къде да подам жалба ?
Неразбирам защо си се юрнал да защитаваш застрахователи и други сервизи? Ти нали си бачкаш ок и са доволни от теб? кво те греят другите?
Това че ти си си вършил работата както трябва, ВЪОБЩЕ пък не слага под общ знаменател всички доверени сервизи.
Щом не си ме разбрал, ще ти го кажа иначе: В голям % от доверените сервизи, като им закараш кола на 10+г, гледат да замажат, да замаскират, така че само да изглежда ПОнаправено, разчитат клиента да не е бивш бояджия или тенекеджия, а някой доктор, готвачка, краставичар, каруцар, бастун, плетачка и т.н, които в рамките на 10 минутен оглед, нищо няма да забележат айде, подписа и чао...и съм сигурен че така става в 90% от случаите.
Тва дето го описваш с жалбите-ОК, ама ако си нямаш друга работа... щото аз работя и за мен времето е пари. и ако изгубя 2 дена в обикаляне по жалби, 2 ри, 3ти 5ти оглед па да им чакам решенията, пък и да ми е при тях колата+ още време пак да я оправят, аз за тва време ше изкарам примерно 1000лв, а доплащането към експертната оценка да ми е примерно 200-300лв, къв е смислълът?
Или кво да изгубя 1 седмица време в обикаляне и търсене на добрия доверен сервиз?
Всеки сам си цени времето. Моето е по-скъпо, ако става въпрос за кола за 5000лв с броня за 200-300лв. Ако е кола за 20хил евро, тогава вече е дрго нещо.
Що ми е застраховка ли? щото иначе ше я откраднат, или ше ми направят тотал щета на кола за 15хил Евро например- е за тва.
211ската ми е с валутно каско и имам право да изисквам ремонт в Балкан Стар.
И нещо неможах да схвана изказването ти за Мото-пфое.
Като бивш служител на Мото Пфое, мога да кажа, че като механик си вършех перфектно работата, Като цяло се правеха качествени ремонти на европейско ниво. Имали сме чести провеки от инспектори, пратени от Германия, като с тях лично е бил Хайц Пфое. Че е имало издънки--е ясно е....но бяха под 5% по моя оценка.
По твоята логика, мото пфое отдавна да е аут от играта като доверен сервиз на всички застрахователи. Аз за краткото време в което работех се нагледах на далавери и прецеквания на клиенти...кво остава че М-П, е в играта от 95г
Росене, ти като си правил ремонти как трябва, нали знаеш 1 птичка, пролет не прави.
Хубаво даваш примери кой как е изгорял, ама аз 3 пъти давам кола на доверен ииии.. сори... усрана работа, с големо "У", такаче ич не ме грее, кой как е изгорял с договор. Тва съм видял, тва казвам и тва съветвам, както и още 10тина човека в тази тема, които досега не са били доволи. Видях 2ма да са доволини. това са 80% недоволни-застраховани... за какъв знаменател говореше?
Тва е ситуациата в БГ. Ако беше в германия, там щяха да ми компенсират и загубеното време ако стане фал. Там фал в %-ти съм сигурен че са много по-малко.
а що се отнася до частните майстори--- е там вече е въпрос на договорка, както каза пухи. Ако не ми хареса, няма да платя, Или да пръска пак...
Като си оставих Аудито за преден джам в Ауто кобра и ми свиха десния еърбег, и бяха сложили резистор за да не светне чека, и разбрах след месец, щото скърцаше капака, къде да подам жалба ?
Неразбирам защо си се юрнал да защитаваш застрахователи и други сервизи? Ти нали си бачкаш ок и са доволни от теб? кво те греят другите?
#43
Публикувано 28 януари 2012 - 00:04
Exeeee, на един приятел му отрязаха катализаторите, на теб ти свили бега... на 3тия му откраднали шпера и му сложили нормален...
Еби му е държавата...
Еби му е държавата...
#44
Публикувано 28 януари 2012 - 00:11
За тва с шпера се шегуваш нали?
При мен още по странното беше, че когато ударих аудито, след ремонта в доверения сервиз- Тандер, веднага след това почна да влиза в авариен режим--дебитомер. Майстора го свали много бързо и неможах да видя дали имаше следи от пипане... НО голямо съвпадение-определно
При мен още по странното беше, че когато ударих аудито, след ремонта в доверения сервиз- Тандер, веднага след това почна да влиза в авариен режим--дебитомер. Майстора го свали много бързо и неможах да видя дали имаше следи от пипане... НО голямо съвпадение-определно
#45
Публикувано 28 януари 2012 - 00:18
За шпера... Същия човек, на който му резнали кат-а. Само че се усетил за шпера доста по-късно.
Естествено никакви последствия или поне така ми казва
Естествено никакви последствия или поне така ми казва
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни