Проблем със предавките на W211 автомат
Започната от Black man, 16 яну 2012 - 22:30:13
38 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 януари 2012 - 22:30
Проблема е следния:
колата при нормално каране,обортомера започва да играе нагоре-надолу и се получава едно придърпване,все едно че иска де се смени предавката от по-висока на по-ниска и обратно. Обиколил съм няколко сервиза във Варна и почти всички ми казват,че е от хидро усилватела(турбината в ск. кутия). Доверих се на последното мнение от Балкан стар и си смених турбината,но проблема си остана. Ако някой има идея как мога да си оправя колата,нека да сподели. А пък аз ще почерпя,както му е реда.
Благодаря Ви
колата при нормално каране,обортомера започва да играе нагоре-надолу и се получава едно придърпване,все едно че иска де се смени предавката от по-висока на по-ниска и обратно. Обиколил съм няколко сервиза във Варна и почти всички ми казват,че е от хидро усилватела(турбината в ск. кутия). Доверих се на последното мнение от Балкан стар и си смених турбината,но проблема си остана. Ако някой има идея как мога да си оправя колата,нека да сподели. А пък аз ще почерпя,както му е реда.
Благодаря Ви
#2
Публикувано 17 януари 2012 - 19:22
платка винтили може би проблем в мотора .Маслото в скоростите мирише ли на изгорело и в нормата ли е.Трябва да се закачи на клюкарката стар диагносис.
#3
Публикувано 17 януари 2012 - 19:48
Ако си сменил турбината в Балкан Стар, връщай се при тях за рекламация! Търсете си правата! Иначе първото нещо, което се проверя е нивото на маслото и състоянието му....и още и още, но така без да се види колата се говори само на изуст. Има един клапан, който може да се изключи със стар диагнозата, трябва да се пробва при изключен как се държи колата.Проблема е следния:
колата при нормално каране,обортомера започва да играе нагоре-надолу и се получава едно придърпване,все едно че иска де се смени предавката от по-висока на по-ниска и обратно. Обиколил съм няколко сервиза във Варна и почти всички ми казват,че е от хидро усилватела(турбината в ск. кутия). Доверих се на последното мнение от Балкан стар и си смених турбината,но проблема си остана. Ако някой има идея как мога да си оправя колата,нека да сподели. А пък аз ще почерпя,както му е реда.
Благодаря Ви
#4
Публикувано 17 януари 2012 - 19:52
от хидрото е ново ли сложи или втора употреба
има начин да се премажне това лашкане
но е временно решение и не е за препоръчване
по-добре се жалвай там където са ти сменили хидрото
има начин да се премажне това лашкане
но е временно решение и не е за препоръчване
по-добре се жалвай там където са ти сменили хидрото
#5
Публикувано 19 януари 2012 - 23:01
на мен ми е интересно дали си плати ремонта след като видя че проблема остава ?
#6
Публикувано 24 януари 2012 - 12:46
Явно в Балкан Стар е била само диагностиката,а смяната в друг сервиз.Дано не е била при "разбирача"Цанко Докторов!Няма да е лошо да се върнеш в Балкан Стар и да обясниш какво се е получило и с техния отговор да отидеш при тези които са сменяли турбината.
#7
Публикувано 24 януари 2012 - 18:34
Няма как да са ти дали диагноза вандлер, да са го сменили и проблема да е останал, нещо не ми се вързва.
Първото нещо което се прави е както каза и колега по-горе, да се изключи с диагнозата, и ако всичко е нарер, тогава да се сменя, защото е доста пари.
Първото нещо което се прави е както каза и колега по-горе, да се изключи с диагнозата, и ако всичко е нарер, тогава да се сменя, защото е доста пари.
#8
Публикувано 16 февруари 2012 - 11:08
и аз имам сащия проблем,ако си го разрешил казваи как
И аз имам същият проблем.
Ако си го разрешил, би ли споделил как?
Благодаря!
И аз имам същият проблем.
Ако си го разрешил, би ли споделил как?
Благодаря!
Този пост е редактиран от Pe6o666: 16 февруари 2012 - 20:03
Колега, така би трябвало да изглежда поста ти!
#9
Публикувано 27 февруари 2012 - 15:10
Здравейте!Да споделя за същия проблем.Колата е Е320 CDI 2004.Само когато е студено,първите 10-15 мин,при 1200- 1400 оборота,превключва на тласъци.След като загрее проблемът изчезва.Маслото е сменено на 67000 км,в момента е на 87000 км.Ходих при Петко,направи диагностика,препрограмира скоростната кутия/препоръчително на 40000-50000 км защото се натрупвали грешки/ и пак при него.Понеже колата е в гараж/доста топъл/ на другия ден нямаше проблем.Реших , че съм се отървал и то само с 30.00 лв.Е да , ама не.Тези дни бях на вилата,колата на студено и като тръгнах да се прибирам , пак отново!При 1200-1400 оборота стрелката се мята,оборотите рязко се вдигат и падат,превключва на тласъци.Въпросът сега е , пак ли на диагностика или друго решение да се търси ? Ще съм благодарен на компетентните мнения от колегите във форума.
#10
Публикувано 27 февруари 2012 - 17:05
Втрисаме от БС-София ! Точно при смяната на маслото в скоростната кутия , взеха, че счупиха някаква платка.Нямало начин да не се счупи, защото куплонга бил се спекъл в нея ! Аз , в интерес на истината не разбирам от това,но като ми върнаха счупената платка тя цялата беше в масло...как може да се спече нещо в нея не зная , знам, че си я платих...около 300 лв ! Предполагам , че и на друго място се прави този анализ ?
#11
Публикувано 27 февруари 2012 - 17:17
Мани бегай с тоя Балкан Стар. Наскоро и аз ходих , но да ви кажа не им вярвайте много много . Рекламация до дупка колега , докъто не ти оправят проблема ! Те така могат да ти сменят всичо докъто накрая се окаже че е от последното нещо . "Ами мисля че е от това , а може и да е от онова ....почваме ли я?" Това е най-често използваната фраза от тях . Уж са представител нали .. висша форма на професионализъм а те гледат да те одерат , като гледат че си наивен и искаш да си оправиш колицата да е в ред . Дано оправиш нещата скоро !
Benz - 5.5 мотора движи !
#12
Публикувано 27 февруари 2012 - 17:18
Пич не съм компетентен ама как може оторизиран сервиз да счупи някаква част от колата?Защо им плати?Защо не им вдигна скандал?Втрисаме от БС-София ! Точно при смяната на маслото в скоростната кутия , взеха, че счупиха някаква платка.Нямало начин да не се счупи, защото куплонга бил се спекъл в нея ! Аз , в интерес на истината не разбирам от това,но като ми върнаха счупената платка тя цялата беше в масло...как може да се спече нещо в нея не зная , знам, че си я платих...около 300 лв ! Предполагам , че и на друго място се прави този анализ ?
#13
Публикувано 27 февруари 2012 - 17:36
Чак скандал не , но се разпенявих , ама какво от това.Нямало начин да не се счупи.Като не си платиш , не ти връщат колата.Майтапчии!
#14
Публикувано 27 февруари 2012 - 18:04
Чак скандал не , но се разпенявих , ама какво от това.Нямало начин да не се счупи.Като не си платиш , не ти връщат колата.Майтапчии!
Здрасти колега GNV,
защо не пишеш в Шутгарт на Мерцедес? Ако искаш помощ - имаш я веднага от мен/нас. Просто, ако оставим БС да правят глупости, те ще ги правят докато на всички ни се догади от марката. БС няма да се спрат сами.
За мен е ясно - напъвали са ти яко платката и така се е счупила (ПСБ - така лесно ли се чупи??). Т.е. това е нeмърлива работа (в най-добрия случай) и БС трябва да си понесат последствията. В по-лошия случай е умисъл, (подмяна?) и изнудване. И в двата случая немците ще реагират.
На твое място не бих ги оставих да минат метър.
Поздрави
Този пост е редактиран от Praetorian: 27 февруари 2012 - 18:05
#15
Публикувано 27 февруари 2012 - 18:05
Няма да ми върнат колата ли?хах май наистина са майтапчииЧак скандал не , но се разпенявих , ама какво от това.Нямало начин да не се счупи.Като не си платиш , не ти връщат колата.Майтапчии!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни