Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем със предавките на W211 автомат


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#1 Black man

Black man

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W212 face

Публикувано 16 януари 2012 - 22:30

Проблема е следния:
колата при нормално каране,обортомера започва да играе нагоре-надолу и се получава едно придърпване,все едно че иска де се смени предавката от по-висока на по-ниска и обратно. Обиколил съм няколко сервиза във Варна и почти всички ми казват,че е от хидро усилватела(турбината в ск. кутия). Доверих се на последното мнение от Балкан стар и си смених турбината,но проблема си остана. Ако някой има идея как мога да си оправя колата,нека да сподели. А пък аз ще почерпя,както му е реда.


Благодаря Ви
  • 0

#2 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Публикувано 17 януари 2012 - 19:22

платка винтили може би проблем в мотора .Маслото в скоростите мирише ли на изгорело и в нормата ли е.Трябва да се закачи на клюкарката стар диагносис.
  • 0

#3 Grozdanov

Grozdanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 17 януари 2012 - 19:48

Проблема е следния:
колата при нормално каране,обортомера започва да играе нагоре-надолу и се получава едно придърпване,все едно че иска де се смени предавката от по-висока на по-ниска и обратно. Обиколил съм няколко сервиза във Варна и почти всички ми казват,че е от хидро усилватела(турбината в ск. кутия). Доверих се на последното мнение от Балкан стар и си смених турбината,но проблема си остана. Ако някой има идея как мога да си оправя колата,нека да сподели. А пък аз ще почерпя,както му е реда.


Благодаря Ви

Ако си сменил турбината в Балкан Стар, връщай се при тях за рекламация! Търсете си правата! Иначе първото нещо, което се проверя е нивото на маслото и състоянието му....и още и още, но така без да се види колата се говори само на изуст. Има един клапан, който може да се изключи със стар диагнозата, трябва да се пробва при изключен как се държи колата.
  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 17 януари 2012 - 19:52

от хидрото е ново ли сложи или втора употреба
има начин да се премажне това лашкане
но е временно решение и не е за препоръчване
по-добре се жалвай там където са ти сменили хидрото
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 19 януари 2012 - 23:01

на мен ми е интересно дали си плати ремонта след като видя че проблема остава ?
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 януари 2012 - 12:46

Явно в Балкан Стар е била само диагностиката,а смяната в друг сервиз.Дано не е била при "разбирача"Цанко Докторов!Няма да е лошо да се върнеш в Балкан Стар и да обясниш какво се е получило и с техния отговор да отидеш при тези които са сменяли турбината.
  • 0

#7 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 24 януари 2012 - 18:34

Няма как да са ти дали диагноза вандлер, да са го сменили и проблема да е останал, нещо не ми се вързва.
Първото нещо което се прави е както каза и колега по-горе, да се изключи с диагнозата, и ако всичко е нарер, тогава да се сменя, защото е доста пари.
  • 0

logo-600-1002.png


#8 Martin 666

Martin 666

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    W211 320cdi

Публикувано 16 февруари 2012 - 11:08

и аз имам сащия проблем,ако си го разрешил казваи как

И аз имам същият проблем.
Ако си го разрешил, би ли споделил как?
Благодаря!

Този пост е редактиран от Pe6o666: 16 февруари 2012 - 20:03
Колега, така би трябвало да изглежда поста ти!

  • 0

#9 GNV

GNV

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    E 320 CDI 2004

Публикувано 27 февруари 2012 - 15:10

Здравейте!Да споделя за същия проблем.Колата е Е320 CDI 2004.Само когато е студено,първите 10-15 мин,при 1200- 1400 оборота,превключва на тласъци.След като загрее проблемът изчезва.Маслото е сменено на 67000 км,в момента е на 87000 км.Ходих при Петко,направи диагностика,препрограмира скоростната кутия/препоръчително на 40000-50000 км защото се натрупвали грешки/ и пак при него.Понеже колата е в гараж/доста топъл/ на другия ден нямаше проблем.Реших , че съм се отървал и то само с 30.00 лв.Е да , ама не.Тези дни бях на вилата,колата на студено и като тръгнах да се прибирам , пак отново!При 1200-1400 оборота стрелката се мята,оборотите рязко се вдигат и падат,превключва на тласъци.Въпросът сега е , пак ли на диагностика или друго решение да се търси ? Ще съм благодарен на компетентните мнения от колегите във форума.
  • 0

#10 GNV

GNV

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    E 320 CDI 2004

Публикувано 27 февруари 2012 - 17:05

Втрисаме от БС-София ! Точно при смяната на маслото в скоростната кутия , взеха, че счупиха някаква платка.Нямало начин да не се счупи, защото куплонга бил се спекъл в нея ! Аз , в интерес на истината не разбирам от това,но като ми върнаха счупената платка тя цялата беше в масло...как може да се спече нещо в нея не зная , знам, че си я платих...около 300 лв ! Предполагам , че и на друго място се прави този анализ ?
  • 0

#11 lanshot

lanshot

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W210: E55 ///AMG & E220 CDI

Публикувано 27 февруари 2012 - 17:17

Мани бегай с тоя Балкан Стар. Наскоро и аз ходих , но да ви кажа не им вярвайте много много . Рекламация до дупка колега , докъто не ти оправят проблема ! Те така могат да ти сменят всичо докъто накрая се окаже че е от последното нещо . "Ами мисля че е от това , а може и да е от онова ....почваме ли я?" Това е най-често използваната фраза от тях . Уж са представител нали .. висша форма на професионализъм а те гледат да те одерат , като гледат че си наивен и искаш да си оправиш колицата да е в ред . Дано оправиш нещата скоро !
  • 0

Benz - 5.5 мотора движи !


#12 phoenix679

phoenix679

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 354 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:,,,

Публикувано 27 февруари 2012 - 17:18

Втрисаме от БС-София ! Точно при смяната на маслото в скоростната кутия , взеха, че счупиха някаква платка.Нямало начин да не се счупи, защото куплонга бил се спекъл в нея ! Аз , в интерес на истината не разбирам от това,но като ми върнаха счупената платка тя цялата беше в масло...как може да се спече нещо в нея не зная , знам, че си я платих...около 300 лв ! Предполагам , че и на друго място се прави този анализ ?

Пич не съм компетентен ама как може оторизиран сервиз да счупи някаква част от колата?Защо им плати?Защо не им вдигна скандал?
  • 0

#13 GNV

GNV

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Автомобил:
    E 320 CDI 2004

Публикувано 27 февруари 2012 - 17:36

Чак скандал не , но се разпенявих , ама какво от това.Нямало начин да не се счупи.Като не си платиш , не ти връщат колата.Майтапчии!
  • 0

#14 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 27 февруари 2012 - 18:04

Чак скандал не , но се разпенявих , ама какво от това.Нямало начин да не се счупи.Като не си платиш , не ти връщат колата.Майтапчии!


Здрасти колега GNV,

защо не пишеш в Шутгарт на Мерцедес? Ако искаш помощ - имаш я веднага от мен/нас. Просто, ако оставим БС да правят глупости, те ще ги правят докато на всички ни се догади от марката. БС няма да се спрат сами.

За мен е ясно - напъвали са ти яко платката и така се е счупила (ПСБ - така лесно ли се чупи??). Т.е. това е нeмърлива работа (в най-добрия случай) и БС трябва да си понесат последствията. В по-лошия случай е умисъл, (подмяна?) и изнудване. И в двата случая немците ще реагират.

На твое място не бих ги оставих да минат метър.

Поздрави

Този пост е редактиран от Praetorian: 27 февруари 2012 - 18:05

  • 0

#15 phoenix679

phoenix679

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 354 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:,,,

Публикувано 27 февруари 2012 - 18:05

Чак скандал не , но се разпенявих , ама какво от това.Нямало начин да не се счупи.Като не си платиш , не ти връщат колата.Майтапчии!

Няма да ми върнат колата ли?хах май наистина са майтапчии
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни