25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 06 февруари 2012 - 12:20
Ми на мен ML-а много ми харесва (става даума за 270 CDI),обаче последно време нещо се излага.
Не знам дали е зарадаи това,но след като ударихме МЛ-а (то беше лек удър само на предната броаня) и започнаха много проблеми.
Първо две дюзи бяха развалени пък сега тъблото свети баш като коледна елха (ESP,BAS,EPC ... Дано да не е сериозно),а преди време имаше и проблем със скоростите..Всъщност това са проблемите,а ML-а е на 120к реални.На мен лично много ми харесва.Здраво стъпил е на земята.
4х4то не ние предавало до сега,разхода г/д бива - 12.5 градско (в малък град),возията е доволна ... Екстри зависи как се купи,а Command-а не върши
никаква функция освен за слушане на музика,но с него е някак си по-красиво.Общо взето това е.
п.п. LC-тата са много арни колици!
Не знам дали е зарадаи това,но след като ударихме МЛ-а (то беше лек удър само на предната броаня) и започнаха много проблеми.
Първо две дюзи бяха развалени пък сега тъблото свети баш като коледна елха (ESP,BAS,EPC ... Дано да не е сериозно),а преди време имаше и проблем със скоростите..Всъщност това са проблемите,а ML-а е на 120к реални.На мен лично много ми харесва.Здраво стъпил е на земята.
4х4то не ние предавало до сега,разхода г/д бива - 12.5 градско (в малък град),возията е доволна ... Екстри зависи как се купи,а Command-а не върши
никаква функция освен за слушане на музика,но с него е някак си по-красиво.Общо взето това е.
п.п. LC-тата са много арни колици!
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#17
Публикувано 11 февруари 2012 - 19:43
Преди три седмици замених и доплатих W210T Е 300 TD с W163 430 с газ.
Пробвах го и на шосе до София и в 30 - 40 см. сняг около 10 км. изкачване. Еми аз по бърза и мощна кола не съм карал, същевременно не спря и при катеренето. Заедно с това интериора предоставя достатъчно комфорт за кола от този клас и от тези години. Единствената разлика с предната ми е, че 200 км/ч се усещат различно в двете, Е класата си беше къде, къде по-стабилна. Ама освен за проба не карам с такива скорости и ще го преглътна
През последните 3 г. смених 3-4 коли , но това сега ще направя само , когато мога да си позволя по-нов ML. Пътувам доста (5 - 10 х. километра) месечно до кофти места, особено зимата и колата ми е перфектна за нуждите.
Та зависи, какво искаш от една кола и можеш ли да я поддържаш , защото на всички е ясно, че е стара кола и си иска нейното .
Пробвах го и на шосе до София и в 30 - 40 см. сняг около 10 км. изкачване. Еми аз по бърза и мощна кола не съм карал, същевременно не спря и при катеренето. Заедно с това интериора предоставя достатъчно комфорт за кола от този клас и от тези години. Единствената разлика с предната ми е, че 200 км/ч се усещат различно в двете, Е класата си беше къде, къде по-стабилна. Ама освен за проба не карам с такива скорости и ще го преглътна
През последните 3 г. смених 3-4 коли , но това сега ще направя само , когато мога да си позволя по-нов ML. Пътувам доста (5 - 10 х. километра) месечно до кофти места, особено зимата и колата ми е перфектна за нуждите.
Та зависи, какво искаш от една кола и можеш ли да я поддържаш , защото на всички е ясно, че е стара кола и си иска нейното .
#18
Публикувано 11 февруари 2012 - 23:27
Съгласен съм с теб че за твоите нужди колата е перфектна. Озадачи ме единствено естеството на твоите пътувания. До скоро си мислех че едва ли има и друг освен мен, който да ползва тази джипка точно според нейното предназначение. Въпреки това, за една година успях да и навъртя само 40 000 км. Ако правилно смятам ти ще направиш някъде около 100 000 км за година!
Поздрави и много безаварийни километри ти пожелавам!
Поздрави и много безаварийни километри ти пожелавам!
#19
Публикувано 05 септември 2021 - 11:53
Да използвам тази стара тема за да попитам: Тази джипка дали е форумна, доста добре изглежда за 20 + годишна бабишкера? 722.6 ли е кутията? Мотора знам че е чук, имаше ли нещо конкретно от което страдаха 163ките, брави, копчета по салона и електроника са ясни.
https://www.mobile.b...57&slink=ldtgd3
#20
Публикувано 05 септември 2021 - 18:46
Единственото нещо от което страдат , са собствениците! Взимай смело....!
#21
Публикувано 06 септември 2021 - 09:07
...задни амортисьори, шарнири, дюзи, турбо, свещи, ел. подгрев на антифриза, елементите около торсионите, хидротрансформатор, платка и още стотина.
Приготви си още 5 бона (с обслужването) да я вкараш горе-долу в ред. И то ако е читава.
164-та е доста по здрава, мощна икономична, комфортна, бърза и евтина за подръжка.
Приготви си още 5 бона (с обслужването) да я вкараш горе-долу в ред. И то ако е читава.
164-та е доста по здрава, мощна икономична, комфортна, бърза и евтина за подръжка.
#22
Публикувано 06 септември 2021 - 14:06
164-та е доста по здрава, мощна икономична, комфортна, бърза и евтина за подръжка.Как можа да напишеш подобна глупост...?!?!?
#23
Публикувано 06 септември 2021 - 17:33
Ако километрите са реални, и е обута с гуми, това си е много добра сделка.
сесшисе ?
#24
Публикувано 06 септември 2021 - 20:24
Копев - човека пита от какво страдат 163-те.
Това което съм написал е общо за тях. И е вярно. За 164-те също е вярно.
За конкретната обява - само на живо може да се каже дали става. Те всички много ги хвалят, пък после новия собственик почва тук - гори масло, скоростите не включват, aam модула сдаде багажа, КАКВО ДА ПРАВЯ?
Това което съм написал е общо за тях. И е вярно. За 164-те също е вярно.
За конкретната обява - само на живо може да се каже дали става. Те всички много ги хвалят, пък после новия собственик почва тук - гори масло, скоростите не включват, aam модула сдаде багажа, КАКВО ДА ПРАВЯ?
Този пост е редактиран от prokopi69: 06 септември 2021 - 20:28
#25
Публикувано 07 септември 2021 - 11:13
...задни амортисьори, шарнири, дюзи, турбо, свещи, ел. подгрев на антифриза, елементите около торсионите, хидротрансформатор, платка и още стотина.
Приготви си още 5 бона (с обслужването) да я вкараш горе-долу в ред. И то ако е читава.
164-та е доста по здрава, мощна икономична, комфортна, бърза и евтина за подръжка.
Предполагам говориш за дизела, мен ми се кара конкретно 430ка. 164 съм карал няколко дни и не ми хареса, 500 ще е друга бира, но и парите са други.
Голям фен съм на 90-те години и все ме тегли натам, за съжаление доста остаряха вече тия модели и е голям риск.
Трябва ми колата да е проходима така че 208 и 210 като модели отпадат. 210 има с 113 двигател 4матик, но като се зачетох за потенциалните проблеми на 4х4то, ще е още един голям филм в допълнение.
Иначе има една много апетитна във Враца.
https://mobile.bg/de...623059700897362
163 е с торсиони? Също, колко с модулите, САМ отзад и един отпред, които правят проблеми?
#26
Публикувано 07 септември 2021 - 15:03
Да с торсиони е. Обаче в задния край има едни подложни анджакламички. Те са за комфорт, да не скърца, тропа. Та те се разбиват и трябва да се сменят. Разходи...
ААМ модул има. И се повреждат. Разходи...
210-ка - ръжда. Много...
ААМ модул има. И се повреждат. Разходи...
210-ка - ръжда. Много...
Този пост е редактиран от prokopi69: 07 септември 2021 - 15:03
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни