25 replies to this topic
#1
Posted 13 January 2012 - 11:39
Здравейте колеги , баща ми иска да си купува МЛ предпочита бензин ,затова се е насочил към 320. Аз обаче не съм запознат с модела и затова питам ,за мнения и проблеми , детски болести и други. Питам за преди фейса ,заради приготвения бюджет.
NO PAIN - NO GAIN!
#2
Posted 13 January 2012 - 12:11
Хари знам,че страдат много от електрониката,кан шини и тем подобни....
Защо не го насочиш към Г-класата,после ще ти благодари цял живот.
Защо не го насочиш към Г-класата,после ще ти благодари цял живот.
#3
Posted 13 January 2012 - 14:49
Тук във форума е мой колега - ivanil. Той има МЛ 2.7 CDI. За окачване не съм го чувал да се оплаква, но AIM, ABS, датчици... доколкото знам доста смени. Автоматичните скорости съм чувал, че им правят проблеми след 120-150 хил км също.
#4
Posted 13 January 2012 - 17:27
Малко ли съм се оплаквал
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#5
Posted 13 January 2012 - 18:08
По-добре Г от 80-те/90-те, отколкото този варел.
Тежка подръжка, скъпи части, неоправдано висок разход на гориво, пък дизел 2-пъти повече.
Тежка подръжка, скъпи части, неоправдано висок разход на гориво, пък дизел 2-пъти повече.
#6
Posted 13 January 2012 - 20:44
Абе стига бе хора Г класа за 10-15 к лв е с табло от москвсич 408 , там разхода на гориво е безбожен и няма никакъв комфорт на возене при дълъг път. Бензиновата кола на газ няма да гори много. Скоростните кутии какви са по-различни или като на леките автомобили ,ако може и модел? Като окачване съм чувал само хубави неща. С М112 съм запознат ,въпроса е с електрониките и другите системи как е?
NO PAIN - NO GAIN!
#7
Posted 13 January 2012 - 20:52
Бате, супер си е колата. Не сте я купили, не си и се отворил! ')
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Posted 13 January 2012 - 23:43
Имам двама приятели с такива дизелови обаче, единия преди фейса 2000г 270CDI, а другия след фейса 2004г 400CDI. Карал съм ги и двата, в течение съм и с ремонтите и поддръжката на тези автомобили.
И двамата им се наложи да извършат редица ремонти и интервенции, главно по електрониките на колите си. И не само, единия прави и раздатъчна кутия, карета и т.н. За окачване- не съм чувал да се оплакват, освен един носач на 270-ката.
Имам и добър познат от провинцията с Final Edition ML 270 CDI, който го остави насред път именно заради автоматичните скорости. Същия имаше и ред проблеми с електроника, ABS модул и т.н. Просто с момчето не се виждаме много често и не съм в течение с поддръжката и ремонтите на неговия МЛ.
Впечатленията ми са следните- ML W163 е един наистина прекрасен луксозен, дори и можен (400ЦДИ) високопроходим автомобил, притежава присъщото за мерцедес усещане за масивност, тежест, здравина, ОБАЧЕ този автомобил си иска своето от към поддръжка, а разходите за да бъде в изрядно техническо състояние не са никак малки.
Базовите модели от преди фейса нямат кой знае с какво да впечатлят.
И двамата им се наложи да извършат редица ремонти и интервенции, главно по електрониките на колите си. И не само, единия прави и раздатъчна кутия, карета и т.н. За окачване- не съм чувал да се оплакват, освен един носач на 270-ката.
Имам и добър познат от провинцията с Final Edition ML 270 CDI, който го остави насред път именно заради автоматичните скорости. Същия имаше и ред проблеми с електроника, ABS модул и т.н. Просто с момчето не се виждаме много често и не съм в течение с поддръжката и ремонтите на неговия МЛ.
Впечатленията ми са следните- ML W163 е един наистина прекрасен луксозен, дори и можен (400ЦДИ) високопроходим автомобил, притежава присъщото за мерцедес усещане за масивност, тежест, здравина, ОБАЧЕ този автомобил си иска своето от към поддръжка, а разходите за да бъде в изрядно техническо състояние не са никак малки.
Базовите модели от преди фейса нямат кой знае с какво да впечатлят.
#9
Posted 14 January 2012 - 00:11
ОБАЧЕ този автомобил си иска своето от към поддръжка, а разходите за да бъде в изрядно техническо състояние не са никак малки.
С това само не съм съгласен. Не съм от заможните хора , но си го поддържам без никакви проблеми.
До преди 10 дни нямаше да се съглася и с мнението че е с проблемна електроника. След изминати с него 50 000 км без никакви проблеми /освен тези които наследих от предишния собственик и собственоръчно отстраних/, ненадейно ме изостави в една доста мразовита вечер далеч в провинцията. Благодарение на колеги от форума заподозрях ААМ модула и при демонтажа проблема се оказа в лоша връзка на буксата му. Въпреки че много си харесвах колата, това че ме изостави в най-неподходящия момент ме накара в известна степен да променя мнението си за модела. Все пак ми се струва че за парите си ML-а няма конкуренция при СУВ-моделите от онези години на производство /1998г/.
С това само не съм съгласен. Не съм от заможните хора , но си го поддържам без никакви проблеми.
До преди 10 дни нямаше да се съглася и с мнението че е с проблемна електроника. След изминати с него 50 000 км без никакви проблеми /освен тези които наследих от предишния собственик и собственоръчно отстраних/, ненадейно ме изостави в една доста мразовита вечер далеч в провинцията. Благодарение на колеги от форума заподозрях ААМ модула и при демонтажа проблема се оказа в лоша връзка на буксата му. Въпреки че много си харесвах колата, това че ме изостави в най-неподходящия момент ме накара в известна степен да променя мнението си за модела. Все пак ми се струва че за парите си ML-а няма конкуренция при СУВ-моделите от онези години на производство /1998г/.
#10
Posted 14 January 2012 - 00:20
И мен така CLK-то ме остави без предупреждение и побеснях...
#11
Posted 14 January 2012 - 18:31
Всеки си има разбирания, за някой 500-600лв месечно за поддръжка на колата са нищо, за други са две заплати
Лично аз не бих се хванал на "хорото" да поддържам над 10-годишен МЛ, според моите разбирания не си струва. Може пък тримата които съм описал да са страшни каръци, де да знам
Лично аз не бих се хванал на "хорото" да поддържам над 10-годишен МЛ, според моите разбирания не си струва. Може пък тримата които съм описал да са страшни каръци, де да знам
#12
Posted 14 January 2012 - 21:55
Въпреки че много си харесвах колата, това че ме изостави в най-неподходящия момент ме накара в известна степен да променя мнението си за модела..
Колега заради една букса да си намразиш колата не съм съгласен......все пак няма нищо вечно.Разбирам да си я купил нова и да си я подържал перфектно, и да те изостави окей съгласен съм.Макар че и това пак не е критерии....просто се случва.Другата страна на въпроса е, че ти се случва в Добринище......там освен вълци и мечки друго няма, макар че съм чувал там за някакъв прехвален майстор.Прочетох ти темата.....ако се беше случило поне около Благоевград бих ти оказал съдействал, но посредата на нищото няма как.
Хари по темата броо, немога да изкажа преки чепатления, но тези които ги познавам с тоя модел не се оплакват от нищо нетрадиционно.Ти си кадърно момче не му се плаши
By Batev
#13
Posted 05 February 2012 - 22:25
уп
NO PAIN - NO GAIN!
#15
Posted 06 February 2012 - 11:36
Баща ми няма да амени МБ с тойота ,ако ще и да е най-убавата.
NO PAIN - NO GAIN!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users