22 replies to this topic
#1
Posted 12 January 2012 - 20:58
Здравейте,Колеги.
Отскоро карам C-класа W202.Забелязах,че когато колата върви по инерция се чува виене от задната част на колата.В движение когато се кара с подадена газ не.Някой имал ли е подобен проблем.Може ли да е от малко масло в диференциала или да е нещо по скоростите.Подчертавам,че проблема е само по инерция и когато колата не е на скорост ( по спомени ) .
Благодаря предварително на отзовалите се
Отскоро карам C-класа W202.Забелязах,че когато колата върви по инерция се чува виене от задната част на колата.В движение когато се кара с подадена газ не.Някой имал ли е подобен проблем.Може ли да е от малко масло в диференциала или да е нещо по скоростите.Подчертавам,че проблема е само по инерция и когато колата не е на скорост ( по спомени ) .
Благодаря предварително на отзовалите се
#2
Posted 12 January 2012 - 21:14
Аз бях влезнал в такъв филм, с гуми Dunlop
Колата пет пъти я гледаха от-до, нищо не се констатира.
Смених плавниците и тишината настъпи.
Не казвам че това ти е проблема де...
Колата пет пъти я гледаха от-до, нищо не се констатира.
Смених плавниците и тишината настъпи.
Не казвам че това ти е проблема де...
#3
Posted 12 January 2012 - 23:26
Досега не ми беше минавало през акъла като възможност,проблема да е от гумите.Но е доста вероятно и това да е.На пролет ще си покаже като ги сменя с летните дали е от тях.Мерси за идеята .
#4
Posted 12 January 2012 - 23:31
На бас ,че е дифернцияла Същият проблем съм го имал на 124-ка , 99% съм сигурен ,че е диференциял и от сега ще ти кажа ,че с ново масло и добавки няма да стане. Не давай излишни пари за глупости , събирай кинти за друг (300лв)
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Posted 13 January 2012 - 01:32
А не е ли възможно някой лагер на главина да му вие. Като е на скорост и двигателя е в по-голям диапазон от обороти да не се чува.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#6
Posted 13 January 2012 - 11:22
Лесно ще провери , като завива без да подава газ ,ако променя звука в едната посока ,то ще да е лагер ,но продължавам да мисля , че е диф.
NO PAIN - NO GAIN!
#8
Posted 15 January 2012 - 19:58
Все си мисля,че колегата Pe6o666 .ще се окаже прав,но времето ще покаже
#9
Posted 15 January 2012 - 20:03
Лесно ще провери , като завива без да подава газ ,ако променя звука в едната посока ,то ще да е лагер ,но продължавам да мисля , че е диф.
Колега пробва ли по този начин. Има вероятност да е лагер, това е малкия дявол. Иначе почти е сигурно, че е от дифа. Някои гуми наистина вият, но не мисля че може да сбъркаш виенето от гуми с виене от диференциал или лагер. Нищо не ти пречи да пробваш.Все си мисля,че колегата Pe6o666 .ще се окаже прав,но времето ще покаже
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#10
Posted 16 January 2012 - 22:29
Колега пробва ли по този начин. Има вероятност да е лагер, това е малкия дявол. Иначе почти е сигурно, че е от дифа. Някои гуми наистина вият, но не мисля че може да сбъркаш виенето от гуми с виене от диференциал или лагер. Нищо не ти пречи да пробваш.
Колега пробвах и няма виене.Странното,е че виенето не се появява всеки път,а на моменти.
#11
Posted 16 January 2012 - 23:03
шах и мат....пас.
п.п. Да не би да вие на различни пътни настилки?
п.п. Да не би да вие на различни пътни настилки?
NO PAIN - NO GAIN!
#12
Posted 17 January 2012 - 22:29
шах и мат....пас.
п.п. Да не би да вие на различни пътни настилки?
Вчера и днеска ми направи някакво такова впечатление,затова си мисля,че проблема май ще е в гумите.
#13
Posted 18 January 2012 - 10:38
Забелязах,че когато колата върви по инерция се чува виене от задната част на колата.В движение когато се кара с подадена газ не.
Гумите ще вият и с газ и без газ. Друго е!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Posted 18 January 2012 - 20:20
Колеги странен е проблема и аз вече не знам какво може да е.Не е нещо по ходовата част понеже е проверена.Фактите са: виенето се чува само в движение на празен ход,на различна настилка и интересното което съм забравил да спомена,е факта че главно го чувам откъм задната дясна част на колата.Най вероятно е нещо супер дребно но и супер дразнещо.
#15
Posted 18 January 2012 - 22:29
Ако приемем че различните настилки имат различно влияние върху лагери и диф.....от тия ще е нещо.
Edited by бай Васил, 18 January 2012 - 22:30 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Also tagged with one or more of these keywords: W202 C180
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W202 →
Проблем с оборотитеStarted by Lubomir_Valkov, 10 Feb 2012 w202 c180 |
|
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users