38 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 януари 2012 - 13:58
Колеги по повод дебита на бензинова помпа на А160 , изпращам един клип ако някой е запознат да сподели защото ми се струва , че въпросният дебит не е достатъчен .
#2
Публикувано 12 януари 2012 - 14:06
А къде е клипът?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Публикувано 12 януари 2012 - 14:12
Във тага го написах ! Това е :
#4
Публикувано 12 януари 2012 - 17:08
Колеги никой ли не е виждал дебита на помпата?
#5
Публикувано 12 януари 2012 - 17:57
Колега ще те помоля да чакаш докато някой види темата и сподели каквото знае.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#6
Публикувано 12 януари 2012 - 19:33
Па то няма никъв дебит. Менкаи филтрото и помпата.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 12 януари 2012 - 20:27
Колега като гледам ми се струва че дебита найстина е малък пробвай да смениш бензиновият филтър и виж дали ще се оправи както ти казва колегата "бай Васил".Хубаво ще е да измериш налягането на помпата трябва да е 3.7-4.2 bar. на бензиновата рейка има сервизен конектор.
Успех
Успех
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.
#8
Публикувано 17 януари 2012 - 17:14
Премерихме налягането 1,2 бара , което е много малко .Сменяме помпата и ще видим резултата. Филтъра за сега няма да го сменям е по финасови причини пък дано да няма проблеми .
#9
Публикувано 17 януари 2012 - 20:25
Кога за последно си го сменял бензиновия филтър ?Премерихме налягането 1,2 бара , което е много малко .Сменяме помпата и ще видим резултата. Филтъра за сега няма да го сменям е по финасови причини пък дано да няма проблеми .
#10
Публикувано 18 януари 2012 - 10:18
не съм го сменял но зареждам само на бензиностанции и се надявам да няма много буклуци също така и сипвам спирт и ацетон така , че вода не може да има .
#11
Публикувано 18 януари 2012 - 10:35
Спирт и ацетон? Дали едното от тези, не е разджвакало хартията на филтъра и той да е спрял да пропуска? Първо се проверява филтрото!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 18 януари 2012 - 11:05
Колега виж провери първо филтъра.
Можеш да сложиш за момент за проба една трабичка на мястото на филтъра без да вързваш разтоварващият клапан тъи като филтъра е комбиниран две в едно с него и затова е толкова скъп 40-50лв. аз моя го вземах от "Euro 07" за 42лв.
Успех.
Можеш да сложиш за момент за проба една трабичка на мястото на филтъра без да вързваш разтоварващият клапан тъи като филтъра е комбиниран две в едно с него и затова е толкова скъп 40-50лв. аз моя го вземах от "Euro 07" за 42лв.
Успех.
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.
#13
Публикувано 18 януари 2012 - 19:38
За 42 лв. ще взема и аз да го сменя но днес качиха новата помпа и проблема се реши .Благодаря на всички колеги , който взеха отношение !
#14
Публикувано 18 януари 2012 - 22:47
и аз моя го взех от евро 07 за около 40 лв.
#15
Публикувано 19 януари 2012 - 10:02
Трудното палене сутрин си остана , при минус 5 сутринта върти по 10пъти докато запали .
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни