38 replies to this topic
#31
Posted 21 January 2012 - 12:13
Колеги днес сутринта беше около нулата и запали по бързо ( 4-5 завъртания) .За съжаление вчера на път за Алеко претърпях лек инцидент и вече проблема ми основно е друг . Изпращам визуализация на щетата. Имали смисъл според Вас да ги реставрираме или да си взема две второ ръка 300лв.
#32
Posted 21 January 2012 - 12:48
Колега "nnikolow_n" като ти гледам цитата оставам с впечатлението че или четеш много бързо и не асимилираш какво пишат хората или си скаран нещо с Бъларския.Каде видя в цитатите ми освен че му казвам да смени горивният филтър и му казвам че моята пали без гас да съм го накарал човека да сменя каквото и да било по колата?
А отговора за диагностиката се отнасяше за ТЕБ защото именно ти задаваш според мен тъпи въпроси за температурен датчик и тем подобни който отново ЗА ТЕБ подчертавам човека няма как да ти отговори без специализирана диагностика плюс това човека казва че не е много наясно с някой неща.
Според мен ако е наясно и разбира няма да търси помощ във форума от колеги И РАЗБИРКОВЦИ КАТО ТЕБ за да си оправи човека колата.
Хайде кажи на човека как да си реши проблема дистанционно през форума без да знаеш каквити и да било диагностични данни.
Аз лично ще следя с интерес наставленията ти за да видя как ти ще му помогнеш.
ПОЖЕЛАВАМ ТИ УСПЕХ В НАЧИНАНИЕТО
За проблема на колегата dista си казах мнението. А относно "Бъларския" - дори не знам какво е това . Можеш да ме поучаваш и квалифицираш колкото и както искаш, но това няма да ти бъде от полза в живота . Извън темата - обърни внимание на правописа и граматиката в Българския език - това определено ще ти донесе ползи.
#33
Posted 21 January 2012 - 12:49
Жалко но е малко!
Ако "новите" вратите които казваш са с твоя цвят е по-добре. Ама ако трябва и цвета да правиш, по-добре си оправи твойте. Точно толкова е цената на прилична услуга.
Ако "новите" вратите които казваш са с твоя цвят е по-добре. Ама ако трябва и цвета да правиш, по-добре си оправи твойте. Точно толкова е цената на прилична услуга.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#34
Posted 21 January 2012 - 13:39
Колега колкото до това да те поучавам и квалифицирам въобще и не правя опити пък и не виждам каква полза мога да имам от теб в живота си.За проблема на колегата dista си казах мнението. А относно "Бъларския" - дори не знам какво е това . Можеш да ме поучаваш и квалифицираш колкото и както искаш, но това няма да ти бъде от полза в живота . Извън темата - обърни внимание на правописа и граматиката в Българския език - това определено ще ти донесе ползи.
С това мисля да преключа разговора си с теб.Оставям мисленето върху това което съм казал на теб.
П.П : Мисля че темата не е за това да ръсъждаваме кой каъв е и какво е писал а за провлема на колегата "dista".
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.
#35
Posted 21 January 2012 - 15:59
Колега Николов, винаги, както и в случая, за даден проблем отговорите във интернет ще са повече от един. Причините за това са и 'представеното'' и 'приетото' инфо по проблема.
Аз в мойте представи и в зависимост дали съм гадал по прочетеното от представянето на проблема, съм разбрал че става дума за едно, ти за друго, Зизо за трето . В главите ни са се образували сходни но не еднакви представи. Всичко зависи от доброто и подробно обяснение на даден проблем.
Тръгнахме от помпа, минахме праз филтър, които не биде подменен. Колата заработи обаче запалването и е трудно? Да ама пропускаш че като запали заработва на 1100 оборота! Е какъв температурен датчик ще е? Ако е той колата ще заработи ли така? Не.
Правилният отовор излиза със въпросите а това не трябва да се тълкува като съвет за разглобяване на цялата кола. Ти обиди момчето.... защо се хващаш за правописа му.....Не бива!
Аз пак ще посъветвам колегата, да направи клип, с въртене без газ. Защо? Защото никой от нас не знае какви са жокерите които подава бебето Бенц, при опита да възпламени.
Примерно: Върти и ако след 6/7 завъртания колата не ОПИТА да запали, спира и чака 15тина секунди / Защо?-друга тема / ...след този интервал, върти пак и ако колата отново не опита да запали, пак чака. Ако мотора опита да запли и изгасне, в никакъв случай да не се подава газ и да не се продължава с въртенето.....търпение му е майката.....студено е.....Машината и процесите в нея си искат своето! ..........Другото се казва принудително запалване и е за сметка на батерията и стартера!
Всички други опити с продължително въртене без почивка са предпоставка за задавяне на автомобила, освен ако той подкачва трудно гориво!
Аз в мойте представи и в зависимост дали съм гадал по прочетеното от представянето на проблема, съм разбрал че става дума за едно, ти за друго, Зизо за трето . В главите ни са се образували сходни но не еднакви представи. Всичко зависи от доброто и подробно обяснение на даден проблем.
Тръгнахме от помпа, минахме праз филтър, които не биде подменен. Колата заработи обаче запалването и е трудно? Да ама пропускаш че като запали заработва на 1100 оборота! Е какъв температурен датчик ще е? Ако е той колата ще заработи ли така? Не.
Правилният отовор излиза със въпросите а това не трябва да се тълкува като съвет за разглобяване на цялата кола. Ти обиди момчето.... защо се хващаш за правописа му.....Не бива!
Аз пак ще посъветвам колегата, да направи клип, с въртене без газ. Защо? Защото никой от нас не знае какви са жокерите които подава бебето Бенц, при опита да възпламени.
Примерно: Върти и ако след 6/7 завъртания колата не ОПИТА да запали, спира и чака 15тина секунди / Защо?-друга тема / ...след този интервал, върти пак и ако колата отново не опита да запали, пак чака. Ако мотора опита да запли и изгасне, в никакъв случай да не се подава газ и да не се продължава с въртенето.....търпение му е майката.....студено е.....Машината и процесите в нея си искат своето! ..........Другото се казва принудително запалване и е за сметка на батерията и стартера!
Всички други опити с продължително въртене без почивка са предпоставка за задавяне на автомобила, освен ако той подкачва трудно гориво!
Edited by бай Васил, 21 January 2012 - 16:04 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#36
Posted 21 January 2012 - 16:51
Колега здрасти,
Ако ти кажа , че правиш огромна грешка с тея ацетони и тоя спирт който наливаш в резервоара ?
Същата ситуация при мен .. преди да налея спирта за горене колата си работеше нормално .. е налях и всичко боклуци от дъното изплуваха и си е*а мамата буквално
Това , че "изяжда" горивния филтър е факт ама това ни е най малкия проблем в случая според мен
Сменил си помпата и тръгнала - ОК , а как мислиш , че няма да тръгне след като старата е била пълна с боклуци и не пускала достатъчно гориво заради тях ?
Горивния филтър като е свален ще ти се вижда нормален и ще пуска - пробвано и при мен и стигнах до извода , че това на око няма как да го определя дали аджеба "работи" или не
Все пак го смени .. ей така за собствено спокойствие ама и друго нещо направи
Изчисти резервоара и цялата гняс която се е събрала в него
Така се реши моя проблем , ако все пак не ти се вижда логично това което ти казвам от моя макар и малък опит ..
направи това което ти казва бай Васил тръгвай по запалителната с-ма да дириш проблема
Абе датчик .. какъв датчик ?
Щом колата си качва оборотите като я запалиш докато е студена няма просто начин да е датчик
Ако ти кажа , че правиш огромна грешка с тея ацетони и тоя спирт който наливаш в резервоара ?
Същата ситуация при мен .. преди да налея спирта за горене колата си работеше нормално .. е налях и всичко боклуци от дъното изплуваха и си е*а мамата буквално
Това , че "изяжда" горивния филтър е факт ама това ни е най малкия проблем в случая според мен
Сменил си помпата и тръгнала - ОК , а как мислиш , че няма да тръгне след като старата е била пълна с боклуци и не пускала достатъчно гориво заради тях ?
Горивния филтър като е свален ще ти се вижда нормален и ще пуска - пробвано и при мен и стигнах до извода , че това на око няма как да го определя дали аджеба "работи" или не
Все пак го смени .. ей така за собствено спокойствие ама и друго нещо направи
Изчисти резервоара и цялата гняс която се е събрала в него
Така се реши моя проблем , ако все пак не ти се вижда логично това което ти казвам от моя макар и малък опит ..
направи това което ти казва бай Васил тръгвай по запалителната с-ма да дириш проблема
Абе датчик .. какъв датчик ?
Щом колата си качва оборотите като я запалиш докато е студена няма просто начин да е датчик
Edited by Наско, 21 January 2012 - 16:53 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#37
Posted 31 January 2012 - 12:38
На -20 сутринта запали от вторият път сложих й добавка за изчистване на дюзите и ми се струва , че работи и пали по добре .
#38
Posted 31 January 2012 - 14:58
Еее, па супер........
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#39
Posted 31 January 2012 - 16:35
Като остана по свободен ще рециклирам помпата и мога да я предложа на някой колега .Явно това им е задължителна смяна след 10 година .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users