Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Бензинова помпа

http://youtu.be/dCQ0L7peerI

  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2012 - 10:11

А като запали заработва ли правилно или започва работата с кючеци?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 dista

dista

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    A 160

Публикувано 19 януари 2012 - 13:10

първите завъртания не дава никакви позиви след това започва да се опитва и после пали и започва да работи стабилно.
  • 0

#18 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2012 - 13:34

Аз бих спазил следният ред: горивен филтър, почистване на дросел, свещи...... ако не се оправи.....меренето за сместа.

'Стабилно' ще рече ли че заработва на 1100 оборота?

Този пост е редактиран от бай Васил: 19 януари 2012 - 13:36

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#19 dista

dista

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    A 160

Публикувано 19 януари 2012 - 13:48

Да оборотите са толкова в по топло време пали бързо , филтър ще взема и ще го сменя дросила го изчистих свещите са добри а това мерена на сместа нямама представа какво е .
  • 0

#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2012 - 14:07

Дебитомер, правилна работа на дюзите-дозировка и въздушни датчици......ама след като заработва на стабилни 1100, няма нужда.

Насочи се към оправянето на безпроблемното подаване на гориво-филтро и качествената искра-свещите. Нещо става след като въртиш а запалваш постепенно и бавно. Или горивото ти се бави или искрата ти не е качествена. Как разбираш че свещите са добри?

Туй моторче пипа ли маслото, гори ли го? Имал ли си случай колата да се задави?

Този пост е редактиран от бай Васил: 19 януари 2012 - 14:10

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 zizo

zizo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes A140 (W168) 1998г.

Публикувано 19 януари 2012 - 14:31

Смени ли филтъра или само помпата?
  • 0
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.

#22 zizo

zizo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes A140 (W168) 1998г.

Публикувано 19 януари 2012 - 14:39

Колега моята пали без подаване на гас ако я паля с подаване на гас пали трудно сякаш се дави.В инструкцията на автомобила пише че трябва да се стартира без подаване на гас както при студен така и при топъл двигател при мен е така при теб как е?
  • 0
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.

#23 dista

dista

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    A 160

Публикувано 19 януари 2012 - 14:56

Не гори въобще масло ( преди 15хил. беше на основен ремонт ) мисля , че не се е давила до сега .Смених само помпата ще си поръчам филтър и ще го сменя и него макар че не е запушен( пробвах ме го ). Днес първите завъртания сутринта бяха без газ а следващите с напомпване на газта защото ме изнерви но има резон в паленето без газ утре ще я пробвам .Като е топло и с газ и без газ все си пали .
  • 0

#24 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2012 - 15:09

Ами това с подаването на газта добавя още към предположенията. Утре въртиш без газ и казваш какво е станало. А ако си мераклия и направиш едно клипче със звук, ще ни дадеш правилните насоки за размисъл и значително ще увеличиш шанса си към правилният отговор.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#25 nnikolow_n

nnikolow_n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:

Публикувано 20 януари 2012 - 11:32

....Като е топло и с газ и без газ все си пали .


А защо никой не пита за температурен датчик ? Или за обогатяването на сместа при студен старт ?
  • 0

#26 zizo

zizo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes A140 (W168) 1998г.

Публикувано 20 януари 2012 - 18:45

Защото без диагностична апаратура малко трудно може човека да ни отговори какви данни дават температурните датчици,колко процента е отворена дроселовата клапа,какво е моментното състояние на сместа и съответното средно такова колега. ;)
Плюс това човека виж какво казва: а това мерена на сместа нямама представа какво е ?
  • 0
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.

#27 nnikolow_n

nnikolow_n

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:

Публикувано 21 януари 2012 - 09:53

Защото без диагностична апаратура малко трудно може човека да ни отговори какви данни дават температурните датчици,колко процента е отворена дроселовата клапа,какво е моментното състояние на сместа и съответното средно такова колега. ;)
Плюс това човека виж какво казва: а това мерена на сместа нямама представа какво е ?


Сори, zizo ! Нека слуша теб, да си разглоби половината автомобил и да сменя наред каквото му кажеш, па дано уцелите :) !
  • 0

#28 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2012 - 11:14

Сори, zizo ! Нека слуша теб, да си разглоби половината автомобил и да сменя наред каквото му кажеш, па дано уцелите :) !


Аз не виждам някой да кара колегата да си разтури цялата кола. Твърдението е видимо преувеличено! Зизо е абсолютно прав в съвета си за подмяна на старият филтър! Помпата, макар и нова, ако се затормозява от на 50% задръстен филтър....какво правим? Оставяме я да се мъчи да прокара горивото през него и да изгори отново ли?

Филтъра задължително, после датчиците!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#29 zizo

zizo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes A140 (W168) 1998г.

Публикувано 21 януари 2012 - 11:26

Сори, zizo ! Нека слуша теб, да си разглоби половината автомобил и да сменя наред каквото му кажеш, па дано уцелите :) !

Колега "nnikolow_n" като ти гледам цитата оставам с впечатлението че или четеш много бързо и не асимилираш какво пишат хората или си скаран нещо с Бъларския.Каде видя в цитатите ми освен че му казвам да смени горивният филтър и му казвам че моята пали без гас да съм го накарал човека да сменя каквото и да било по колата?
А отговора за диагностиката се отнасяше за ТЕБ защото именно ти задаваш според мен тъпи въпроси за температурен датчик и тем подобни който отново ЗА ТЕБ подчертавам човека няма как да ти отговори без специализирана диагностика плюс това човека казва че не е много наясно с някой неща.
Според мен ако е наясно и разбира няма да търси помощ във форума от колеги И РАЗБИРКОВЦИ КАТО ТЕБ за да си оправи човека колата.
Хайде кажи на човека как да си реши проблема дистанционно през форума без да знаеш каквити и да било диагностични данни.
Аз лично ще следя с интерес наставленията ти за да видя как ти ще му помогнеш.

ПОЖЕЛАВАМ ТИ УСПЕХ В НАЧИНАНИЕТО
  • 0
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.

#30 zizo

zizo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes A140 (W168) 1998г.

Публикувано 21 януари 2012 - 11:27

Аз не виждам някой да кара колегата да си разтури цялата кола. Твърдението е видимо преувеличено! Зизо е абсолютно прав в съвета си за подмяна на старият филтър! Помпата, макар и нова, ако се затормозява от на 50% задръстен филтър....какво правим? Оставяме я да се мъчи да прокара горивото през него и да изгори отново ли?

Филтъра задължително, после датчиците!

БРАВО БАЙ Василе
  • 0
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни