38 replies to this topic
#16
Posted 19 January 2012 - 10:11
А като запали заработва ли правилно или започва работата с кючеци?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#17
Posted 19 January 2012 - 13:10
първите завъртания не дава никакви позиви след това започва да се опитва и после пали и започва да работи стабилно.
#18
Posted 19 January 2012 - 13:34
Аз бих спазил следният ред: горивен филтър, почистване на дросел, свещи...... ако не се оправи.....меренето за сместа.
'Стабилно' ще рече ли че заработва на 1100 оборота?
'Стабилно' ще рече ли че заработва на 1100 оборота?
Edited by бай Васил, 19 January 2012 - 13:36 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Posted 19 January 2012 - 13:48
Да оборотите са толкова в по топло време пали бързо , филтър ще взема и ще го сменя дросила го изчистих свещите са добри а това мерена на сместа нямама представа какво е .
#20
Posted 19 January 2012 - 14:07
Дебитомер, правилна работа на дюзите-дозировка и въздушни датчици......ама след като заработва на стабилни 1100, няма нужда.
Насочи се към оправянето на безпроблемното подаване на гориво-филтро и качествената искра-свещите. Нещо става след като въртиш а запалваш постепенно и бавно. Или горивото ти се бави или искрата ти не е качествена. Как разбираш че свещите са добри?
Туй моторче пипа ли маслото, гори ли го? Имал ли си случай колата да се задави?
Насочи се към оправянето на безпроблемното подаване на гориво-филтро и качествената искра-свещите. Нещо става след като въртиш а запалваш постепенно и бавно. Или горивото ти се бави или искрата ти не е качествена. Как разбираш че свещите са добри?
Туй моторче пипа ли маслото, гори ли го? Имал ли си случай колата да се задави?
Edited by бай Васил, 19 January 2012 - 14:10 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Posted 19 January 2012 - 14:31
Смени ли филтъра или само помпата?
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.
#22
Posted 19 January 2012 - 14:39
Колега моята пали без подаване на гас ако я паля с подаване на гас пали трудно сякаш се дави.В инструкцията на автомобила пише че трябва да се стартира без подаване на гас както при студен така и при топъл двигател при мен е така при теб как е?
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.
#23
Posted 19 January 2012 - 14:56
Не гори въобще масло ( преди 15хил. беше на основен ремонт ) мисля , че не се е давила до сега .Смених само помпата ще си поръчам филтър и ще го сменя и него макар че не е запушен( пробвах ме го ). Днес първите завъртания сутринта бяха без газ а следващите с напомпване на газта защото ме изнерви но има резон в паленето без газ утре ще я пробвам .Като е топло и с газ и без газ все си пали .
#24
Posted 19 January 2012 - 15:09
Ами това с подаването на газта добавя още към предположенията. Утре въртиш без газ и казваш какво е станало. А ако си мераклия и направиш едно клипче със звук, ще ни дадеш правилните насоки за размисъл и значително ще увеличиш шанса си към правилният отговор.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#25
Posted 20 January 2012 - 11:32
....Като е топло и с газ и без газ все си пали .
А защо никой не пита за температурен датчик ? Или за обогатяването на сместа при студен старт ?
#26
Posted 20 January 2012 - 18:45
Защото без диагностична апаратура малко трудно може човека да ни отговори какви данни дават температурните датчици,колко процента е отворена дроселовата клапа,какво е моментното състояние на сместа и съответното средно такова колега.
Плюс това човека виж какво казва: а това мерена на сместа нямама представа какво е ?
Плюс това човека виж какво казва: а това мерена на сместа нямама представа какво е ?
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.
#27
Posted 21 January 2012 - 09:53
Защото без диагностична апаратура малко трудно може човека да ни отговори какви данни дават температурните датчици,колко процента е отворена дроселовата клапа,какво е моментното състояние на сместа и съответното средно такова колега.
Плюс това човека виж какво казва: а това мерена на сместа нямама представа какво е ?
Сори, zizo ! Нека слуша теб, да си разглоби половината автомобил и да сменя наред каквото му кажеш, па дано уцелите !
#28
Posted 21 January 2012 - 11:14
Сори, zizo ! Нека слуша теб, да си разглоби половината автомобил и да сменя наред каквото му кажеш, па дано уцелите !
Аз не виждам някой да кара колегата да си разтури цялата кола. Твърдението е видимо преувеличено! Зизо е абсолютно прав в съвета си за подмяна на старият филтър! Помпата, макар и нова, ако се затормозява от на 50% задръстен филтър....какво правим? Оставяме я да се мъчи да прокара горивото през него и да изгори отново ли?
Филтъра задължително, после датчиците!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Posted 21 January 2012 - 11:26
Колега "nnikolow_n" като ти гледам цитата оставам с впечатлението че или четеш много бързо и не асимилираш какво пишат хората или си скаран нещо с Бъларския.Каде видя в цитатите ми освен че му казвам да смени горивният филтър и му казвам че моята пали без гас да съм го накарал човека да сменя каквото и да било по колата?Сори, zizo ! Нека слуша теб, да си разглоби половината автомобил и да сменя наред каквото му кажеш, па дано уцелите !
А отговора за диагностиката се отнасяше за ТЕБ защото именно ти задаваш според мен тъпи въпроси за температурен датчик и тем подобни който отново ЗА ТЕБ подчертавам човека няма как да ти отговори без специализирана диагностика плюс това човека казва че не е много наясно с някой неща.
Според мен ако е наясно и разбира няма да търси помощ във форума от колеги И РАЗБИРКОВЦИ КАТО ТЕБ за да си оправи човека колата.
Хайде кажи на човека как да си реши проблема дистанционно през форума без да знаеш каквити и да било диагностични данни.
Аз лично ще следя с интерес наставленията ти за да видя как ти ще му помогнеш.
ПОЖЕЛАВАМ ТИ УСПЕХ В НАЧИНАНИЕТО
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.
#30
Posted 21 January 2012 - 11:27
БРАВО БАЙ ВасилеАз не виждам някой да кара колегата да си разтури цялата кола. Твърдението е видимо преувеличено! Зизо е абсолютно прав в съвета си за подмяна на старият филтър! Помпата, макар и нова, ако се затормозява от на 50% задръстен филтър....какво правим? Оставяме я да се мъчи да прокара горивото през него и да изгори отново ли?
Филтъра задължително, после датчиците!
РАЖДАШ СЕ МОКЪР,ГОЛ И ГЛАДЕН ПОСЛЕ СТАВА ПО-ЗЛЕ.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users