Въпрос за рейка, теч на антифриз и други проблеми на ML163
Започната от Pe6o666, 05 яну 2012 - 10:18:04
29 мнения по тази тема
#16
Публикувано 01 февруари 2012 - 10:24
Кво стана с добавката?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#17
Публикувано 02 февруари 2012 - 20:27
Да, аз също да кажа за латинката...
Мерси за съветите.
С Марти се разбрахме, като подкарам напролет S-ката, ще пращам рейката
Добавката май си е свършила работата, казаха вчера от БС като ми сменяха маслото.
Между другото, пак искам да ги похваля!
Дойдоха, взеха джипа, обслужиха го и ми го докараха после до офиса
Супер много съм доволен!
Мерси за съветите.
С Марти се разбрахме, като подкарам напролет S-ката, ще пращам рейката
Добавката май си е свършила работата, казаха вчера от БС като ми сменяха маслото.
Между другото, пак искам да ги похваля!
Дойдоха, взеха джипа, обслужиха го и ми го докараха после до офиса
Супер много съм доволен!
#18
Публикувано 02 февруари 2012 - 21:51
Щом си плащаш и те са доволни.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Публикувано 27 юли 2012 - 08:56
Някой да знае как се сваля тая рейка че май сам ще се заема, понеже колата ще трябва да стои няколко дни без да може да се движи, смятам да го направя в двора.
Ако е много сложно, да викам някой мастер за подкрепление
Ако е много сложно, да викам някой мастер за подкрепление
#20
Публикувано 27 юли 2012 - 09:35
Пешо я напиши името на добавката,че и на мен ще ми трябва...
#21
Публикувано 27 юли 2012 - 09:51
Гангстера като се появи ще го напише че аз не го помня
#22
Публикувано 30 юли 2012 - 15:22
Добре че не се хванах аз
Рейката пътува за София, дано Марти я пребори
Рейката пътува за София, дано Марти я пребори
#23
Публикувано 28 август 2012 - 10:33
Рейката е ремонтирана, колата се държи добре.
Смених и накрайници и маншони, но остана едно тропане, което се оказа че е от тампоните на предните амортисьори.
В БС току що ме кръстиха, че се сменя целия амортисьор, срещу скромната сума от 550 лв.
Дали има начин да сменят само тампоните?
Смених и накрайници и маншони, но остана едно тропане, което се оказа че е от тампоните на предните амортисьори.
В БС току що ме кръстиха, че се сменя целия амортисьор, срещу скромната сума от 550 лв.
Дали има начин да сменят само тампоните?
#24
Публикувано 29 август 2012 - 18:53
Сам си пиша тука
Тампона е сменен с намесата на стругар, срещу 45 лв.
Тампона е сменен с намесата на стругар, срещу 45 лв.
#25
Публикувано 30 август 2012 - 11:29
Някой да знае този стържещ звук от какво може да е?
#26
Публикувано 30 август 2012 - 11:53
Пешка,на мене ми звучи като ремъче или ролкичка.
Не съм сигурен обаче.
Не съм сигурен обаче.
Не хапи този,който може да те изяде.
#27
Публикувано 30 август 2012 - 14:31
Ако има проблем в турбината, може ли да се установи с диагнозата?
Вижте единия маркуч как се свива...
А този който е от близката страна на камерата, трябвало да се надува, а той не иска.
Май е този, който излиза от кулера.
Вчера всичко беше разглобено и изчистено, ама не разбраха от къде свирука така
Тая кола ме мрази...сигурно щото я карам от дъжд на вятър дет се вика
Вижте единия маркуч как се свива...
А този който е от близката страна на камерата, трябвало да се надува, а той не иска.
Май е този, който излиза от кулера.
Вчера всичко беше разглобено и изчистено, ама не разбраха от къде свирука така
Тая кола ме мрази...сигурно щото я карам от дъжд на вятър дет се вика
#28
Публикувано 05 септември 2012 - 08:57
Скъсана шпилка на колектора.
От там пищи колата.
ImageUploadedByTapatalk1346828236.121546.jpg 71,04K 23 Брой сваляния
От там пищи колата.
ImageUploadedByTapatalk1346828236.121546.jpg 71,04K 23 Брой сваляния
#29
Публикувано 05 септември 2012 - 11:38
Хах, никога не бих предположил
Събрахте ли я обратно парти джипарката
Събрахте ли я обратно парти джипарката
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни