Въпрос за рейка, теч на антифриз и други проблеми на ML163
Started by Pe6o666, 05 Jan 2012 - 10:18:04
29 replies to this topic
#16
Posted 01 February 2012 - 10:24
Кво стана с добавката?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#17
Posted 02 February 2012 - 20:27
Да, аз също да кажа за латинката...
Мерси за съветите.
С Марти се разбрахме, като подкарам напролет S-ката, ще пращам рейката
Добавката май си е свършила работата, казаха вчера от БС като ми сменяха маслото.
Между другото, пак искам да ги похваля!
Дойдоха, взеха джипа, обслужиха го и ми го докараха после до офиса
Супер много съм доволен!
Мерси за съветите.
С Марти се разбрахме, като подкарам напролет S-ката, ще пращам рейката
Добавката май си е свършила работата, казаха вчера от БС като ми сменяха маслото.
Между другото, пак искам да ги похваля!
Дойдоха, взеха джипа, обслужиха го и ми го докараха после до офиса
Супер много съм доволен!
#18
Posted 02 February 2012 - 21:51
Щом си плащаш и те са доволни.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Posted 27 July 2012 - 08:56
Някой да знае как се сваля тая рейка че май сам ще се заема, понеже колата ще трябва да стои няколко дни без да може да се движи, смятам да го направя в двора.
Ако е много сложно, да викам някой мастер за подкрепление
Ако е много сложно, да викам някой мастер за подкрепление
#20
Posted 27 July 2012 - 09:35
Пешо я напиши името на добавката,че и на мен ще ми трябва...
#22
Posted 30 July 2012 - 15:22
Добре че не се хванах аз
Рейката пътува за София, дано Марти я пребори
Рейката пътува за София, дано Марти я пребори
#23
Posted 28 August 2012 - 10:33
Рейката е ремонтирана, колата се държи добре.
Смених и накрайници и маншони, но остана едно тропане, което се оказа че е от тампоните на предните амортисьори.
В БС току що ме кръстиха, че се сменя целия амортисьор, срещу скромната сума от 550 лв.
Дали има начин да сменят само тампоните?
Смених и накрайници и маншони, но остана едно тропане, което се оказа че е от тампоните на предните амортисьори.
В БС току що ме кръстиха, че се сменя целия амортисьор, срещу скромната сума от 550 лв.
Дали има начин да сменят само тампоните?
#24
Posted 29 August 2012 - 18:53
Сам си пиша тука
Тампона е сменен с намесата на стругар, срещу 45 лв.
Тампона е сменен с намесата на стругар, срещу 45 лв.
#26
Posted 30 August 2012 - 11:53
Пешка,на мене ми звучи като ремъче или ролкичка.
Не съм сигурен обаче.
Не съм сигурен обаче.
Не хапи този,който може да те изяде.
#27
Posted 30 August 2012 - 14:31
Ако има проблем в турбината, може ли да се установи с диагнозата?
Вижте единия маркуч как се свива...
А този който е от близката страна на камерата, трябвало да се надува, а той не иска.
Май е този, който излиза от кулера.
Вчера всичко беше разглобено и изчистено, ама не разбраха от къде свирука така
Тая кола ме мрази...сигурно щото я карам от дъжд на вятър дет се вика
Вижте единия маркуч как се свива...
А този който е от близката страна на камерата, трябвало да се надува, а той не иска.
Май е този, който излиза от кулера.
Вчера всичко беше разглобено и изчистено, ама не разбраха от къде свирука така
Тая кола ме мрази...сигурно щото я карам от дъжд на вятър дет се вика
#28
Posted 05 September 2012 - 08:57
Скъсана шпилка на колектора.
От там пищи колата.
ImageUploadedByTapatalk1346828236.121546.jpg 71.04K 23 downloads
От там пищи колата.
ImageUploadedByTapatalk1346828236.121546.jpg 71.04K 23 downloads
#29
Posted 05 September 2012 - 11:38
Хах, никога не бих предположил
Събрахте ли я обратно парти джипарката
Събрахте ли я обратно парти джипарката
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users