EDC? Що за животно е товаПроблем с C 220D
Започната от Hooligan, 15 дек 2006 - 20:04:22
20 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 януари 2007 - 20:54
Малко update по тематЪ
смених 4-те О-пръстена но освен тах се наложи да сменя и маркуча който влиза в инжектора
сега колата е пушка
Благодаря на всички за мненията и насоките
смених 4-те О-пръстена но освен тах се наложи да сменя и маркуча който влиза в инжектора
сега колата е пушка
Благодаря на всички за мненията и насоките
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#17
Публикувано 21 март 2007 - 16:20
До тук всичко е кристално ясно, но как обезвъздуши системата. Имам същия проблем.
#18
Публикувано 21 март 2007 - 18:36
пьлниш филтъра с нова нафта и въртиш на стартер дълго дълго
аз го пускам по инерция на скорост или го дърпам за да не си прецаквам стартера но някои го отричат този метод а и не става ако си автоматик
аз го пускам по инерция на скорост или го дърпам за да не си прецаквам стартера но някои го отричат този метод а и не става ако си автоматик
#19
Публикувано 21 март 2007 - 19:03
пьлниш филтъра с нова нафта и въртиш на стартер дълго дълго
аз го пускам по инерция на скорост или го дърпам за да не си прецаквам стартера но някои го отричат този метод а и не става ако си автоматик
ГОЛЯМО Благодаря
#20
Публикувано 27 март 2007 - 14:20
първо отстрани въздуха
#21
Публикувано 27 март 2007 - 14:36
Отиди на сервиз ,да ти изчистят грешките и няма да имаш проблеми.Може да ти кажат че имаш една дюза за смяна но не ги слушай,само грешките защото са няколко,пояпили са се най-вероятно от някакво запушване може и временно в горивната система и компютъра е засякъл управляващата дюза че не работи както трябва иот там сменя режима на работа даже на моменти и центровката на колата.Ако се появи след изчистването възможное да се наложи смяна на първа дюза.
Затова ти свети/Elektronic Diesel Control/бърка работата на двигателя.
Затова ти свети/Elektronic Diesel Control/бърка работата на двигателя.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни