Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Двоен ауспух 124 купе... и не самокак го измислихме


  • Please log in to reply
51 мнения по тази тема

#16 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 декември 2011 - 10:51

щото е пълно с тръшнати и разкекерчени на земята 124ки с минимален офсет на търкалата, или пък с правени пакети на след-фейсова 124ка...


с всичко останало съм съгласен, но къде ги видя тръшнатите 124-ки с минималните офсети? :dontknow
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#17 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 декември 2011 - 15:32

...Иначе ако ги хванеш отделно още от колектора , освен визията, и звукът е друг, и пълненето е малко по-различно.


това ми прозвуча много сложно като за доста пари... засега май ще поизчакам
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4589 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 декември 2011 - 16:01

това ми прозвуча много сложно като за доста пари... засега май ще поизчакам

Исках да кажа че понеже твоят мотор е с турбина, и е редови шестак, колекторът ги събира и шестте цилиндъра още преди турбината. Та затова за мен няма смисъл да раздвояваш генерацията при задното гърне (или където и да е), защото там ефектът ще е само визуален.

Но ако беше бензинов редови шестак примерно, там цилиндри 1,2,3 вървят в една тръба и 4,5,6 в друга, като се събират след известно време, би било възможно да се направи двойна генерация от-до, като ефектът ще е не само визуален, но ще има и промяна в звука и пълненето. Дали ще е по-добре или по-зле е доста субективно да се каже - ще е по-добре от гледна точка на едно, и по-зле от гледна точка на друго.
  • 0

#19 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 21 декември 2011 - 17:14

с всичко останало съм съгласен, но къде ги видя тръшнатите 124-ки с минималните офсети? :dontknow


не говоря за милата ни родина, а като цяло - имам събрани сигурно гигабайт снимки и каталози на 124ки, и най-често срещаните доработки са големи/широки джанти и ниско окачване - по мои наблюдения - но моята кола не е за шоу, а за ежедневие
  • 0

#20 CE200

CE200

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 30 декември 2011 - 03:20

Много е хубава, ама много ... евала за това, че си правиш труда да направиш нещо с нея, а не като някои хора, знаещи само да критикуват - ама да направят те нещо с техните коли ... така пострана си ми харесва. Пфф, хаха щото всичи са коне с капаци. Гледат като телета, нямат грам вкус и разчупено виждане за живота ...
а отностото твоито купе - ЕДНО МАЛКО БОЖУ !!!

Този пост е редактиран от Subsonic: 30 декември 2011 - 17:15
Колега, слагай по някоя точка и запетая - ясно, че мисълта ти не тече, а направо се лее. Ама за другите е трудно да четат мъдростта, с която ги засипваш.

  • 0

#21 mishack

mishack

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Автомобил:
    124 230CE

Публикувано 05 януари 2012 - 11:07

marto евала ти правя за ентусиазма.Колата ми харесва.Сподели халогените на предната броня какви са и от къде са,защото аз съм с броня от чочоне(реплика)и се видях в чудо.
  • 0

#22 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 05 януари 2012 - 21:52

ако си с 1:1 реплика от чочене, можеш да пробваш с такива от венто или голф 3ка
  • 0

#23 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 29 януари 2012 - 22:38

Понеже капачки за тия брабуси така и не открих никъде, се заех да ги правя.....ето ги и самоделните капачки... излязоха ми около 50лв четирите, но си струваше - станаха идеални и изглеждат като оригинални, съвпадат точно и лягат добре...

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  abfgjgh.jpg   160,3K   128 Брой сваляния
  • Прикачен файл  abtfrt.jpg   189,58K   172 Брой сваляния
  • Прикачен файл  abui9poj.jpg   196,26K   132 Брой сваляния

  • 0

#24 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 30 януари 2012 - 11:10

Браво. Къде ги направи, че имам едни разглобяеми BBS за Мерцедес които са без капачки
  • 0

#25 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 30 януари 2012 - 21:20

една рекламна агенция свърши работа, материала е плексиглас :) тия ги правихме само по снимка, щото оригинал - йок
  • 0

#26 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 11 февруари 2012 - 22:34

да ъпнем с една снимка, че реших в насраното време да измия колата :)))

Прикачени файлове


  • 0

#27 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 12 февруари 2012 - 08:04

Колеги ето как е с две гърнета на магнафло при мен , и пак едното пуши доста а другото по малко на свободен ход а във високите еднакво, заради не достатачно добре направен расклонител след каталика.
Колата е w203.

Прикачени файлове


  • 0

#28 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 12 февруари 2012 - 10:10

Колеги ето как е с две гърнета на магнафло при мен , и пак едното пуши доста а другото по малко на свободен ход а във високите еднакво, заради не достатачно добре направен расклонител след каталика.
Колата е w203.


Оригинални Magnaflow ли са? От къде ги набара? Яко ли звучи колата с тях? Гледал съм доста клипчета в нета на коли с Magnaflow и ми харесва как звучат..
  • 0
Follow your own star...

#29 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Публикувано 12 февруари 2012 - 12:03

Оригинални са, от скоро се преместих пак в българия но преди това 6 години живях в канада сега ходя от време на време. Та от там си ги взвх 150$ парчето, звука е страшен с едно а аз сам с две на ниски обороти като минавам покраи паркирани коли резонанса им включва алармите
  • 0

#30 CE200

CE200

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 04 март 2012 - 13:35

Браво.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни