Двоен ауспух 124 купе... и не самокак го измислихме
Започната от Marto BS, 17 дек 2011 - 22:45:05
51 мнения по тази тема
#31
Публикувано 27 юли 2012 - 19:16
не съм пускал и номера на колата, че има много важен детайл от него...
#32
Публикувано 02 януари 2013 - 22:21
една скорошна снимка на колата, вижда се свалената с 30мм предница...
остава да реша каква ще е боята и да се сложат праговете и крилото, евентуално и малко сваляне отзад.... а двойните ауспуси мисля да ги направя така - средното и крайното гърнета долу, остава това вместо катализатора, след него един резонатор и две тръби до накрайниците - ще е шумничко спрямо сега, но не мисля,че ще е прекалено.... и ше димят равномерно от двата края.
остава да реша каква ще е боята и да се сложат праговете и крилото, евентуално и малко сваляне отзад.... а двойните ауспуси мисля да ги направя така - средното и крайното гърнета долу, остава това вместо катализатора, след него един резонатор и две тръби до накрайниците - ще е шумничко спрямо сега, но не мисля,че ще е прекалено.... и ше димят равномерно от двата края.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Marto BS: 02 януари 2013 - 22:21
#33
Публикувано 03 януари 2013 - 00:51
Отзад си сложил пурови джанти, ама защо не и отпред?
Колата става супер красива. остави я този цвят
Колата става супер красива. остави я този цвят
#34
Публикувано 03 януари 2013 - 10:48
защото толкова ми подариха пък и така има хубава стойка наживо, а и отпред с това ЕТ 26 може и да обърша веждите на калниците
това в момента не е мат, а шприц, просто я изпънахме и подготвихме, като реша и имам левове, събарям брони и фарове, минаваме на водно и пръсссс
за напролет искам някакви интересни джанти да сложа, ама ще видим, дотам да я докараме...
това в момента не е мат, а шприц, просто я изпънахме и подготвихме, като реша и имам левове, събарям брони и фарове, минаваме на водно и пръсссс
за напролет искам някакви интересни джанти да сложа, ама ще видим, дотам да я докараме...
#35
Публикувано 03 януари 2013 - 18:24
Хубава е
Това с джантите лесно и бързо може да се реши
Виж подписа на колегата и ще намериш решението
Това с джантите лесно и бързо може да се реши
Виж подписа на колегата и ще намериш решението
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#36
Публикувано 03 януари 2013 - 19:05
Маняшка си е няма спор!!!
#37
Публикувано 03 януари 2013 - 21:34
Супер е колата, особено с тая предна броня, само малко дразни отпред синкави фарове за мъгла, жълти халогени, оранжеви мигачи.. Между другото имам 2 комплекта 15ки ЕТ23 7J мисля че са, бих се разделил с единия за символична сума Подобни са на AMG penta, производство на ronal, стоят много добре на 190,124, предполагам и на пура.. Ама ти сигурно нещо по-голямо ще си търсиш
Follow your own star...
#38
Публикувано 03 януари 2013 - 22:18
аз отпред нарочно оставих долните жълти, а горните крушки всъщност са бели - осрам са... а отстрани в мигача всъщност свети габарита
Ламбо, няколко пъти минавам и гледам под камерите на Виница 190-то, и скоро видях, че е прибрано, явно го работят джантите като тия, дето бяха на него ли са?
Ламбо, няколко пъти минавам и гледам под камерите на Виница 190-то, и скоро видях, че е прибрано, явно го работят джантите като тия, дето бяха на него ли са?
#39
Публикувано 04 януари 2013 - 00:04
Аз си го прибрах вкъщи, оказа се че малко съм недомислил работата като съм го правил, рейката е прекалено ниско и ябълките опират в носачите като се завива, но това естествено е защото колата се правеше на стойки и тогава проблем нямаше, ако имах канал нямаше да стане така.. А рейката не може да се вдигне щото и двигателя трябва да се вдигне.. Прибрах си я вкъщи, през зимните месеци ще събера пари за едно ново заваръчно и ще си я оправям, че ми писна да съм зависим от други хора за заварките. А Красимир Стефанов (предполагам го знаеш кой е), колата беше пред неговия сервиз, ми поиска 3-4 000лв за труд да се довърши колата както е в сегашното и състояние, както и няколко месеца работа, отделно частите и всичко останало извън труда за моя сметка естествено.. А всъщност работата е да се повдигне рейката и двигателя всичко на всичко с 2-3см. Както и да е като се затопли ще я оправям, ако си купя заваръчно и ауспусите ще си направя сам, да избия парите поне малко, сега съм зает със заверки, след 2 седмици започва и сесията, а в моя девствен университет не се предполага, че хората могат да имат правото или изобщо желанието да се занимават със странични неща в свободното си време..
Иначе да като на 190то са джантите, тия които са на него имат боя, имам и още един комплект такива които ги бях носил на песъкоструй, после се пробвах на ръка да ги полирам, но след като 2-3 пъти ми се изтъркаха отпечатъците се отказах да се занимавам. Мен много ме кефят ама нали ти казвам имам 2 комплекта, единия стои без гуми сигурно от 2 години.. по хубаво да го дам на някой който ще си ги кара А цената ще е символична, колкото да е оправдано да не ги давам на вторични, алуминия е 2лв, 4 джанти сигурно ще вържат едни 60-80лв..
Иначе да като на 190то са джантите, тия които са на него имат боя, имам и още един комплект такива които ги бях носил на песъкоструй, после се пробвах на ръка да ги полирам, но след като 2-3 пъти ми се изтъркаха отпечатъците се отказах да се занимавам. Мен много ме кефят ама нали ти казвам имам 2 комплекта, единия стои без гуми сигурно от 2 години.. по хубаво да го дам на някой който ще си ги кара А цената ще е символична, колкото да е оправдано да не ги давам на вторични, алуминия е 2лв, 4 джанти сигурно ще вържат едни 60-80лв..
Follow your own star...
#40
Публикувано 14 февруари 2013 - 01:22
нов начин за тунинг под капака... визуален )
смятам, че добре се получи, но има още 5-6 неща за пипване и едно хубаво почистване му трябва
смятам, че добре се получи, но има още 5-6 неща за пипване и едно хубаво почистване му трябва
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Marto BS: 14 февруари 2013 - 01:23
#41
Публикувано 04 октомври 2013 - 22:26
след корекции на окачването и боя, ето малко снимки имам да слагам крило и трети стоп долу в бронята, както и още няколко неща, халогените да рециклирам, да почерня останалите лайсни, да повдигнем и приберем малко накрайниците и т.н. дреболии...
всичко съм правил сам с двете си ръце, включително боядисването
Прикачени файлове
#42
Публикувано 05 октомври 2013 - 01:18
Колата е красива, но по мое мнение може би предна броня amg gen. 2 щеше да седи по-красиво на фейслифтовата 124
#43
Публикувано 05 октомври 2013 - 08:30
То хубаво генерация 2 ама не съм виждал в БГ да се продават.
#44
Публикувано 05 октомври 2013 - 10:19
наистина няма, пък и аз умишлено сложих пакет от първа генерация, хареса ми как седи с фейсова предница
#45
Публикувано 05 октомври 2013 - 21:42
Става култ
много ме кефят хора които държат на естетиката под капака.
Ауспусите са му супер. Много му липсва един DUCK tail отзад. и на мойто c124..
Сега, сериозна забележка- стъклатати май нямат тониране, т.е. слагай едно 60% фолио и 80 на задното.
Друга става колата само от едно фолиране.
Мисля че много ще му тича една стърчаща емблема, боядисана в черно на прахово боядисване.
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни