щото е пълно с тръшнати и разкекерчени на земята 124ки с минимален офсет на търкалата, или пък с правени пакети на след-фейсова 124ка...
с всичко останало съм съгласен, но къде ги видя тръшнатите 124-ки с минималните офсети?
Публикувано 21 декември 2011 - 10:51
щото е пълно с тръшнати и разкекерчени на земята 124ки с минимален офсет на търкалата, или пък с правени пакети на след-фейсова 124ка...
Публикувано 21 декември 2011 - 15:32
...Иначе ако ги хванеш отделно още от колектора , освен визията, и звукът е друг, и пълненето е малко по-различно.
Публикувано 21 декември 2011 - 16:01
Исках да кажа че понеже твоят мотор е с турбина, и е редови шестак, колекторът ги събира и шестте цилиндъра още преди турбината. Та затова за мен няма смисъл да раздвояваш генерацията при задното гърне (или където и да е), защото там ефектът ще е само визуален.това ми прозвуча много сложно като за доста пари... засега май ще поизчакам
Публикувано 21 декември 2011 - 17:14
с всичко останало съм съгласен, но къде ги видя тръшнатите 124-ки с минималните офсети?
Публикувано 30 декември 2011 - 03:20
Този пост е редактиран от Subsonic: 30 декември 2011 - 17:15
Колега, слагай по някоя точка и запетая - ясно, че мисълта ти не тече, а направо се лее. Ама за другите е трудно да четат мъдростта, с която ги засипваш.
Публикувано 05 януари 2012 - 11:07
Публикувано 05 януари 2012 - 21:52
Публикувано 29 януари 2012 - 22:38
Публикувано 30 януари 2012 - 11:10
Публикувано 30 януари 2012 - 21:20
Публикувано 11 февруари 2012 - 22:34
Публикувано 12 февруари 2012 - 08:04
Публикувано 12 февруари 2012 - 10:10
Колеги ето как е с две гърнета на магнафло при мен , и пак едното пуши доста а другото по малко на свободен ход а във високите еднакво, заради не достатачно добре направен расклонител след каталика.
Колата е w203.
Публикувано 12 февруари 2012 - 12:03
Публикувано 04 март 2012 - 13:35
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни