щото е пълно с тръшнати и разкекерчени на земята 124ки с минимален офсет на търкалата, или пък с правени пакети на след-фейсова 124ка...
с всичко останало съм съгласен, но къде ги видя тръшнатите 124-ки с минималните офсети?
Posted 21 December 2011 - 10:51
щото е пълно с тръшнати и разкекерчени на земята 124ки с минимален офсет на търкалата, или пък с правени пакети на след-фейсова 124ка...
Posted 21 December 2011 - 15:32
...Иначе ако ги хванеш отделно още от колектора , освен визията, и звукът е друг, и пълненето е малко по-различно.
Posted 21 December 2011 - 16:01
Исках да кажа че понеже твоят мотор е с турбина, и е редови шестак, колекторът ги събира и шестте цилиндъра още преди турбината. Та затова за мен няма смисъл да раздвояваш генерацията при задното гърне (или където и да е), защото там ефектът ще е само визуален.това ми прозвуча много сложно като за доста пари... засега май ще поизчакам
Posted 21 December 2011 - 17:14
с всичко останало съм съгласен, но къде ги видя тръшнатите 124-ки с минималните офсети?
Posted 30 December 2011 - 03:20
Edited by Subsonic, 30 December 2011 - 17:15 .
Колега, слагай по някоя точка и запетая - ясно, че мисълта ти не тече, а направо се лее. Ама за другите е трудно да четат мъдростта, с която ги засипваш.
Posted 05 January 2012 - 11:07
Posted 05 January 2012 - 21:52
Posted 29 January 2012 - 22:38
Posted 30 January 2012 - 11:10
Posted 30 January 2012 - 21:20
Posted 11 February 2012 - 22:34
Posted 12 February 2012 - 08:04
Posted 12 February 2012 - 10:10
Колеги ето как е с две гърнета на магнафло при мен , и пак едното пуши доста а другото по малко на свободен ход а във високите еднакво, заради не достатачно добре направен расклонител след каталика.
Колата е w203.
Posted 12 February 2012 - 12:03
Posted 04 March 2012 - 13:35
0 members, 1 guests, 0 anonymous users