Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Двоен ауспух 124 купе... и не самокак го измислихме


  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#1 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 17 December 2011 - 22:45

днес се заиграхме да направим два двойни накрайника, като 'фалшивия' реално да си е активен, щото съм виждал плашещи изпълнения на тая тема - единия дими като комин и черен, а другия лъскав и през него се вижда задния мост :kill_myself

след около час напасване и рязане на тръби ( и малко от бронята и добавката дадоха фира :) ), се получи това - културно, нищо не се вижда от допълнителните карантии, отдясно си има и стойчица с тампон да обира вибрациите и така... абе с две думи съм доволен


остава да се преправи самата добавка около кюнците, за да придобие вида, който искам, но това по-натам.... междувременно барнахме и 1-2 диода в купето, дето искаха леко пипване, и вече вътре стана да ти е кеф :)

и тъй - споделете мнение :ninja

Attached Files


  • 1

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,589 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 18 December 2011 - 00:54

Браво, колега.

Скоро очаквам тема за двойна генерация - от колектора, до накрайника. Да видим кой ще е първият посмял да го направи. :)

Вече си направил първата стъпка, макар и отзад-напред.

Между другото съм си го мислил сериозно доста продължително време.
  • 2

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 18 December 2011 - 01:11

ехааа... бая е надъхано. Абе колата ти стана супер злобна. остана да и сложиш и един зъл мотор или турбо.Много ме радва :)

мен само не ме кефят хром ринговете. Някакси цялата колати е супер черна и изведнъж-блинг-блинг. Но мен като цяло не ме кефят всякакви хром рингчета, такаче аз съм патология...
  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 18 December 2011 - 01:36

Много добре, стеснихте ли сериозно входа на накрайниците от страната на ауспуха, спрямо другите паразитните?
Понеже на много коли с преправяни тръби, паразитните ауспуси димят много леко, което не се получава при разклонена генерация от преди задните гърнета.

Другото, като се погледне от разстояние, вижда ли се че зад десните няма гърне?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 bote

bote

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:lovech
  • Автомобил:
    w210
    bmw e30 4.4 v8 286ph++ 317 na koleletata na dino
Garage View Garage

Posted 18 December 2011 - 13:42

инамене ми харесва колега само трябва да го свалиш на едно окачване и ще видеш,че цялата кола се променя визуално :thumbup
  • 0

#6 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 18 December 2011 - 13:55

дори и да се клекне зад колата, пак нищо не се вижда, само двата накрайника

то по принцип има готови китове за разклонение на втори накрайник, но там става с друго гърне, което си има отделен изход, силно наклонен към дясната страна, накъдето ще се пуска тръбата за фейк-накрайника

самото гърне на 124ката е доста високо и затова нищо не се вижда - трябва да си навреш главата отдолу, за да видиш

мисля, че го направихме солидно откъм пробива за новата тръба - и аз мисля обаче, че десния ще дими по-малко, но не ми пука толкова... а за двойна генерация - файда няма при мене с тоя умрелия мотор... дето вика Боян, ако се сложи един сериозен мотор (не съм фен на турбините) като литраж и цилиндри, тогава ще си струва! сега е само фасон, пък и цялата работа с накрайниците ми е под 100лв - а за 100лв никакъв преформанс не се докарва :)

окачване си бях намерил ниско, ама тая кола я карам за основна - и ходим и по села, по пикници и т.н. ...тя и така си подпирв отпред бронята понякога, на ми се мисли иначе какво ще е... :) той сега е с тесни гуми, лятото като е с 225ци иглежда по-добре :thumbup
  • 0

#7 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 18 December 2011 - 22:02

Браво.. много ме радва :coolgrin
Между другото... как мина тръбата около коша за резервната гума и прочее.. без да режете ?? И по-точно освен на бронята... къде още има рязане ?
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#8 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 18 December 2011 - 23:06

бронята отнесе има-няма 5см рязане на две места заради накрайниците, че са масивнички - иначе тръбата никъде не опира, дори куката за теглене си седи... от дясната и страна заварихме една планчица с гумен тампон, да държи тръбата - виж снимката дето съм щракнал отдолу - там се вижда и извивката с форма на 'S', с която почва разклоняването на дясно от основната тръба. м/у бронята и коша на рез. гума има повече от достатъчно място не за една, а за две тръби даже
  • 0

#9 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 19 December 2011 - 10:53

Супер.. браво :coolgrin
Имам някой идейки.. ама са за доооста по натам.... А ти.. се замисляй за гоУемото мотор... :hailandkill
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#10 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
Garage View Garage

Posted 20 December 2011 - 09:59

на мен не ми харесва, прекалено е с 4 накрайника, всъщност като се замисля повечето от нещата нахвърляни по колата на мен ми идват в повече...
  • 2

70cd580bc35b0323.jpg


#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 20 December 2011 - 10:09

на мен не ми харесва, прекалено е с 4 накрайника, всъщност като се замисля повечето от нещата нахвърляни по колата на мен ми идват в повече...


+1
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 20 December 2011 - 15:33

ми то нямаше да е интересно, ако всеки харесва едно и също, а и има друго - освен вкуса на някой за нещо, има и момента дали тая кола се кара ежедневно или не, доколко са големи средсвтата, предвидени за доработки разни и т.н. - много са факторите.... аз лично поддържам три автомобила и ми идва нанагорно на моменти, и за Меро остават малко кинти, но и го правя малко по малко...... ако бях решил да вложа едни 10 бона в него, щях просто да направя двуврато чочене, щото и тва почти не съм виждал из нета, май само 1 кола съм мяркал (освен тази на Боби, разбира се :) ).... иначе на раздути реплики на оригиналното ц124 6.0 съм се нагледал.... е, има доста купета след фейса с амг-пакет отпреди фейса - което винаги ми е било супер красиво, затова и го направих така умишлено.... ама никой друг не е сложил крило от в201 2.5-16 и джанти пак за в201 - брабус 8-инчови с идеалното за мен ет за 124 - 35.. ето това целя аз - да е по-различна от останалите... щото е пълно с тръшнати и разкекерчени на земята 124ки с минимален офсет на търкалата, или пък с правени пакети на след-фейсова 124ка... по тая причина не сложих и тривиалния авангард грил, а си направих сам решетката с 5 дебели ребра.... като цяло съм си направил всекидневната ми кола да ми харесва на мен и да е различна, което е и по-важното :) и останалите замислени неща по колата пак са рядко срещани решения, но с течение на времето ще се действа, живот и здраве

Edited by Marto BS, 20 December 2011 - 15:35 .

  • 0

#13 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
Garage View Garage

Posted 20 December 2011 - 17:25

Марто, супер е станало. Аз се чудя как да направя подобно нещо на комбито, само че с трапецовидни накрайници. Дали твоят метод е приложим и при последното гърне на комбито, което е напречно разположено - дайте някоя идея.

Иван от Казичене - baspower си ги е направил така и много ми харесва(разбира се неговия мотор е V6), като накрайниците са брандирани на лазер със логото на AMG и ето как се е получило.
Attached File  IMG_0775.JPG   820.87K   102 downloads
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#14 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 20 December 2011 - 18:19

тва с брандирането и аз си мислех да го направя, но нямаше време за толкова игра :) иначе на комбито ще стане още по-лесно, но трябва да се отвори гърнето според мен - не знам вътре как са му карантиите - иначе може и така да му изрежете една дупка с оксижена и после бой една тръба с накрайник - така съм виждал правено

иначе това е любимата ми визия за комби, такива накрайници мислех да позлвам и аз, но на комбито отдолу така или иначе му се виждат карантиите, а при мен ако са накрайниците под добавката седи тъпо, гледано отстрани

Attached Files


  • 1

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,589 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 20 December 2011 - 23:25

Марто, супер е станало. Аз се чудя как да направя подобно нещо на комбито, само че с трапецовидни накрайници. Дали твоят метод е приложим и при последното гърне на комбито, което е напречно разположено - дайте някоя идея.

Иван от Казичене - baspower си ги е направил така и много ми харесва(разбира се неговия мотор е V6), като накрайниците са брандирани на лазер със логото на AMG и ето как се е получило.
Attached File  IMG_0775.JPG   820.87K   102 downloads


Петко, при теб са събрани 6-те цилиндъра в едно още на колектора - заради турбото . Ако беше 6-2-1, макар и редови шестак, пак щеше да стане номера с двойната генерация.

Според е безмислено, освен с цел оптичен тунинг, да се раздвоява след задно гърне. Иначе ако ги хванеш отделно още от колектора , освен визията, и звукът е друг, и пълненето е малко по-различно.
  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users