Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Купих 124 3000ТД 4 матик


  • Please log in to reply
133 мнения по тази тема

#121 anarchymisc

anarchymisc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 163 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен/София
  • Автомобил:
    W124 250DTurbo '92
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2012 - 00:01

Това реле има връзка с регулатора на оборотите на празен ход (или както се казва), сега си спомних. Аз имах проблеми с него преди няколко години, и оборотите седяха на 500, и ASD светкаше, като го чукна (релето) се нормализираха. Може и затова да не си успял да запалиш, сори за късното включване.
  • 0

#122 zdravko_dimitrov

zdravko_dimitrov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Самоков
  • Автомобил:
    Мерцедес 124, 3000ТД 4 Матик

Публикувано 19 февруари 2012 - 18:06

Как се казва пластмасовата част дето се намира от страни на радиатора и върви по цялата му дължина. захваща се към него като на щипки и горе завършва с тръба към която се хваща маркуча за антифриза. вчера при преминаването на една преспа ми се откачи маркуча и видях че вмъпросната пластмасова тръба е прекалено къса и маркуча еднам се хваща на нея.
Как се казва въпросната част и какви пари егоре долу.
  • 0

#123 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 20 февруари 2012 - 18:34

е тва не трябваше да става..
на това му се казва вертикално пластмасово казанче. отчупила се е част от гърловината и. Класически проблем при старите БЕХР радиатори, без метална втулка.
Няма го като отделна част, върви с целия радиатор.
сега можеш да занесеш радиатора на стругар, да ти изработи метална втулка (тръбичка) която да набие в останалото от гърловината.
  • 2

#124 zdravko_dimitrov

zdravko_dimitrov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Самоков
  • Автомобил:
    Мерцедес 124, 3000ТД 4 Матик

Публикувано 21 февруари 2012 - 19:50

За съжаление днес се счупи цялата тръбичка. Демонтирах радиатора и сега се почва обикалянето по майстори да видя кой какво ще каже.
Ако не дай си боже се купува радиатор вмтора ръка - какъв става. непременно ли трябва да е от 300тд автоматик или може и от такъв с ръчна. Моята е без климатик, това предполагам също играе роля.
как върви цената за втора ръка.
Поздрави.
  • 0

#125 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 22 февруари 2012 - 01:53

имаш малък шанс да намериш същия радиатор, спукан, но със здраво казанче и да го носиш по майстори да ти го сменят.
2ра ръка 70-150лв
  • 0

#126 zdravko_dimitrov

zdravko_dimitrov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Самоков
  • Автомобил:
    Мерцедес 124, 3000ТД 4 Матик

Публикувано 22 февруари 2012 - 19:02

Днеска ходих на едното място и ми казаха, че ако се направи ще е много трудно и не се знае колко време ще изкара.
Утре ще ходя и на друго място и ако там не стане ще търся друг.
Какъв радиатор да търся - трябва да е такъв от кола без климатик нали.

Този пост е редактиран от zdravko_dimitrov: 22 февруари 2012 - 19:02

  • 0

#127 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 22 февруари 2012 - 19:10

Ами , ако взимаш нов , казваш в магазина рамата и модела на колата и ти изкарват 4-5 модела и взимаш един ,циганееш се за 10 % отстъпка и ти си човека :)
Ако ти трябва радиатор нов , се обади , в даскаловкар може да изкараме добра отстъпка , но пък ще ти се натовари транспорта до Софията :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#128 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 февруари 2012 - 10:50

Днеска ходих на едното място и ми казаха, че ако се направи ще е много трудно и не се знае колко време ще изкара.
Утре ще ходя и на друго място и ако там не стане ще търся друг.
Какъв радиатор да търся - трябва да е такъв от кола без климатик нали.


http://avtochasti.cars.bg/p23496

http://avtochasti.cars.bg/p23878

Успех! ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#129 zdravko_dimitrov

zdravko_dimitrov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Самоков
  • Автомобил:
    Мерцедес 124, 3000ТД 4 Матик

Публикувано 23 февруари 2012 - 16:53

Сутринта най после намерих човек който да каже, че може да се направи.
Оставих го и сега вечерта си го взимам пък колкото е станало голкова - за 15 лева много не очаквам.
Колко литра ми събира системата - мисля да взема 5л антифриз и другото доливам с вода.
Как стои въпроса с поставянето на метан на този двигател - само метанов инжекцион става нали. Изобщо възможно ли е това.
  • 0

#130 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4636 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 февруари 2012 - 18:29

Съветвам те да вземеш нов радиатор, дори и да не е марков.
Пластмасата на този е амортизирана от времето и постоянното разширение и свиване в резултат на температурните амплитуди. А и вече е била отчупена гърловината веднъж - вероятно така си взел колата без да знаеш. Явно са я били закрепили за остатъка, затова е излязъл маркуча. И накрая се е отчупила окончателно.
Проблемите с 4матика, релето за пренапрежение, ELR (електронната система за управление на оборотите) и радиатора са следствие от лоша и некомпетентна поддръжка.

За жалост, кола на толкова години рядко е в добро състояние, особено в България, и докато я вкараш в пътя може да я намразиш.
И аз съм минал през смяна на много неща, вкл. радиатор, водна помпа, тампони (мотор, скорости, окачване), презапояване на електроника, цялостна ревизия на горивна и запалителна система, климатик и т.н.
  • 0

#131 zdravko_dimitrov

zdravko_dimitrov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Самоков
  • Автомобил:
    Мерцедес 124, 3000ТД 4 Матик

Публикувано 23 февруари 2012 - 19:20

Взех си радиатора - утре като го монтирам може да го снимам.
Колата я взех от момче майстор и си я е гледал добре. Указва ми винаги помощ по телефона когато имам нужда от такава.
От кола на толкова години не мога да очаквам да е безпроблемно всичко, но основната причина за продажба е разхода на гориво и цената на тъпата нафта.
  • 0

#132 zdravko_dimitrov

zdravko_dimitrov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Самоков
  • Автомобил:
    Мерцедес 124, 3000ТД 4 Матик

Публикувано 18 март 2012 - 22:01

Имам проблем с 4 матика. Преди време пътувах към едно село и лампата ми светна постоянно, след малко четене и умуване смених релето за пренапрежение и нещата се оправиха.
Сега обаче отново проблем.
Преди няколко дни пробвах колата по един кален баир и на другият ден я дадох на приятел да ходи до софия и по пътя на връщане му е светнала лампата за 4 матика постоянно. Връща ми колата, оставям я да почине 3 часа, паля я и лампата не свети - има си 4х4.
Минавам 2км и пак светва постоянно лампата. А сега кажете къде да търся проблема. От тъпата стоп машинка може ли да го прави този проблем..
Понеже това ми се случва обикновенно след като назоря малко колата си мисля дали от долу няма някакъв датчик който да се зацапва с кал или сняг и да ми прави проблеми от това.
Решил съъм като почивам да и направя хубаво пръскане от долу с пароструйка, да пробвам и със смяна на стоп машинка и ако не стане ще играе флекса.
  • 0

#133 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 18 март 2012 - 22:28

Само не мога да разбера , щом имаш проблем и знаеш , че го имаш , я "пробваш" по кални байри и урви...
Успех съв справянето с проблема :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#134 anarchymisc

anarchymisc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 163 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен/София
  • Автомобил:
    W124 250DTurbo '92
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2012 - 21:09

Имам проблем с 4 матика. Преди време пътувах към едно село и лампата ми светна постоянно, след малко четене и умуване смених релето за пренапрежение и нещата се оправиха.
Сега обаче отново проблем.
Преди няколко дни пробвах колата по един кален баир и на другият ден я дадох на приятел да ходи до софия и по пътя на връщане му е светнала лампата за 4 матика постоянно. Връща ми колата, оставям я да почине 3 часа, паля я и лампата не свети - има си 4х4.
Минавам 2км и пак светва постоянно лампата. А сега кажете къде да търся проблема. От тъпата стоп машинка може ли да го прави този проблем..
Понеже това ми се случва обикновенно след като назоря малко колата си мисля дали от долу няма някакъв датчик който да се зацапва с кал или сняг и да ми прави проблеми от това.
Решил съъм като почивам да и направя хубаво пръскане от долу с пароструйка, да пробвам и със смяна на стоп машинка и ако не стане ще играе флекса.


Стоп машинка е доста вероятна причина. Провери я за грешки, и ако мига 8 пъти (или 7 бяха?) това е най-вероятно. Общото в случаите е най-вероятно, че се качваш с мокри крака, и счупената машинка ти прави въртели от изпаряващата се влага.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни