Купих 124 3000ТД 4 матик
Започната от zdravko_dimitrov, 15 дек 2011 - 20:42:52
133 мнения по тази тема
#121
Публикувано 12 февруари 2012 - 00:01
Това реле има връзка с регулатора на оборотите на празен ход (или както се казва), сега си спомних. Аз имах проблеми с него преди няколко години, и оборотите седяха на 500, и ASD светкаше, като го чукна (релето) се нормализираха. Може и затова да не си успял да запалиш, сори за късното включване.
#122
Публикувано 19 февруари 2012 - 18:06
Как се казва пластмасовата част дето се намира от страни на радиатора и върви по цялата му дължина. захваща се към него като на щипки и горе завършва с тръба към която се хваща маркуча за антифриза. вчера при преминаването на една преспа ми се откачи маркуча и видях че вмъпросната пластмасова тръба е прекалено къса и маркуча еднам се хваща на нея.
Как се казва въпросната част и какви пари егоре долу.
Как се казва въпросната част и какви пари егоре долу.
#123
Публикувано 20 февруари 2012 - 18:34
е тва не трябваше да става..
на това му се казва вертикално пластмасово казанче. отчупила се е част от гърловината и. Класически проблем при старите БЕХР радиатори, без метална втулка.
Няма го като отделна част, върви с целия радиатор.
сега можеш да занесеш радиатора на стругар, да ти изработи метална втулка (тръбичка) която да набие в останалото от гърловината.
на това му се казва вертикално пластмасово казанче. отчупила се е част от гърловината и. Класически проблем при старите БЕХР радиатори, без метална втулка.
Няма го като отделна част, върви с целия радиатор.
сега можеш да занесеш радиатора на стругар, да ти изработи метална втулка (тръбичка) която да набие в останалото от гърловината.
#124
Публикувано 21 февруари 2012 - 19:50
За съжаление днес се счупи цялата тръбичка. Демонтирах радиатора и сега се почва обикалянето по майстори да видя кой какво ще каже.
Ако не дай си боже се купува радиатор вмтора ръка - какъв става. непременно ли трябва да е от 300тд автоматик или може и от такъв с ръчна. Моята е без климатик, това предполагам също играе роля.
как върви цената за втора ръка.
Поздрави.
Ако не дай си боже се купува радиатор вмтора ръка - какъв става. непременно ли трябва да е от 300тд автоматик или може и от такъв с ръчна. Моята е без климатик, това предполагам също играе роля.
как върви цената за втора ръка.
Поздрави.
#125
Публикувано 22 февруари 2012 - 01:53
имаш малък шанс да намериш същия радиатор, спукан, но със здраво казанче и да го носиш по майстори да ти го сменят.
2ра ръка 70-150лв
2ра ръка 70-150лв
#126
Публикувано 22 февруари 2012 - 19:02
Днеска ходих на едното място и ми казаха, че ако се направи ще е много трудно и не се знае колко време ще изкара.
Утре ще ходя и на друго място и ако там не стане ще търся друг.
Какъв радиатор да търся - трябва да е такъв от кола без климатик нали.
Утре ще ходя и на друго място и ако там не стане ще търся друг.
Какъв радиатор да търся - трябва да е такъв от кола без климатик нали.
Този пост е редактиран от zdravko_dimitrov: 22 февруари 2012 - 19:02
#127
Публикувано 22 февруари 2012 - 19:10
Ами , ако взимаш нов , казваш в магазина рамата и модела на колата и ти изкарват 4-5 модела и взимаш един ,циганееш се за 10 % отстъпка и ти си човека 
Ако ти трябва радиатор нов , се обади , в даскаловкар може да изкараме добра отстъпка , но пък ще ти се натовари транспорта до Софията
Ако ти трябва радиатор нов , се обади , в даскаловкар може да изкараме добра отстъпка , но пък ще ти се натовари транспорта до Софията

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#128
Публикувано 23 февруари 2012 - 10:50
Днеска ходих на едното място и ми казаха, че ако се направи ще е много трудно и не се знае колко време ще изкара.
Утре ще ходя и на друго място и ако там не стане ще търся друг.
Какъв радиатор да търся - трябва да е такъв от кола без климатик нали.
http://avtochasti.cars.bg/p23496
http://avtochasti.cars.bg/p23878
Успех!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#129
Публикувано 23 февруари 2012 - 16:53
Сутринта най после намерих човек който да каже, че може да се направи.
Оставих го и сега вечерта си го взимам пък колкото е станало голкова - за 15 лева много не очаквам.
Колко литра ми събира системата - мисля да взема 5л антифриз и другото доливам с вода.
Как стои въпроса с поставянето на метан на този двигател - само метанов инжекцион става нали. Изобщо възможно ли е това.
Оставих го и сега вечерта си го взимам пък колкото е станало голкова - за 15 лева много не очаквам.
Колко литра ми събира системата - мисля да взема 5л антифриз и другото доливам с вода.
Как стои въпроса с поставянето на метан на този двигател - само метанов инжекцион става нали. Изобщо възможно ли е това.
#130
Публикувано 23 февруари 2012 - 18:29
Съветвам те да вземеш нов радиатор, дори и да не е марков.
Пластмасата на този е амортизирана от времето и постоянното разширение и свиване в резултат на температурните амплитуди. А и вече е била отчупена гърловината веднъж - вероятно така си взел колата без да знаеш. Явно са я били закрепили за остатъка, затова е излязъл маркуча. И накрая се е отчупила окончателно.
Проблемите с 4матика, релето за пренапрежение, ELR (електронната система за управление на оборотите) и радиатора са следствие от лоша и некомпетентна поддръжка.
За жалост, кола на толкова години рядко е в добро състояние, особено в България, и докато я вкараш в пътя може да я намразиш.
И аз съм минал през смяна на много неща, вкл. радиатор, водна помпа, тампони (мотор, скорости, окачване), презапояване на електроника, цялостна ревизия на горивна и запалителна система, климатик и т.н.
Пластмасата на този е амортизирана от времето и постоянното разширение и свиване в резултат на температурните амплитуди. А и вече е била отчупена гърловината веднъж - вероятно така си взел колата без да знаеш. Явно са я били закрепили за остатъка, затова е излязъл маркуча. И накрая се е отчупила окончателно.
Проблемите с 4матика, релето за пренапрежение, ELR (електронната система за управление на оборотите) и радиатора са следствие от лоша и некомпетентна поддръжка.
За жалост, кола на толкова години рядко е в добро състояние, особено в България, и докато я вкараш в пътя може да я намразиш.
И аз съм минал през смяна на много неща, вкл. радиатор, водна помпа, тампони (мотор, скорости, окачване), презапояване на електроника, цялостна ревизия на горивна и запалителна система, климатик и т.н.
#131
Публикувано 23 февруари 2012 - 19:20
Взех си радиатора - утре като го монтирам може да го снимам.
Колата я взех от момче майстор и си я е гледал добре. Указва ми винаги помощ по телефона когато имам нужда от такава.
От кола на толкова години не мога да очаквам да е безпроблемно всичко, но основната причина за продажба е разхода на гориво и цената на тъпата нафта.
Колата я взех от момче майстор и си я е гледал добре. Указва ми винаги помощ по телефона когато имам нужда от такава.
От кола на толкова години не мога да очаквам да е безпроблемно всичко, но основната причина за продажба е разхода на гориво и цената на тъпата нафта.
#132
Публикувано 18 март 2012 - 22:01
Имам проблем с 4 матика. Преди време пътувах към едно село и лампата ми светна постоянно, след малко четене и умуване смених релето за пренапрежение и нещата се оправиха.
Сега обаче отново проблем.
Преди няколко дни пробвах колата по един кален баир и на другият ден я дадох на приятел да ходи до софия и по пътя на връщане му е светнала лампата за 4 матика постоянно. Връща ми колата, оставям я да почине 3 часа, паля я и лампата не свети - има си 4х4.
Минавам 2км и пак светва постоянно лампата. А сега кажете къде да търся проблема. От тъпата стоп машинка може ли да го прави този проблем..
Понеже това ми се случва обикновенно след като назоря малко колата си мисля дали от долу няма някакъв датчик който да се зацапва с кал или сняг и да ми прави проблеми от това.
Решил съъм като почивам да и направя хубаво пръскане от долу с пароструйка, да пробвам и със смяна на стоп машинка и ако не стане ще играе флекса.
Сега обаче отново проблем.
Преди няколко дни пробвах колата по един кален баир и на другият ден я дадох на приятел да ходи до софия и по пътя на връщане му е светнала лампата за 4 матика постоянно. Връща ми колата, оставям я да почине 3 часа, паля я и лампата не свети - има си 4х4.
Минавам 2км и пак светва постоянно лампата. А сега кажете къде да търся проблема. От тъпата стоп машинка може ли да го прави този проблем..
Понеже това ми се случва обикновенно след като назоря малко колата си мисля дали от долу няма някакъв датчик който да се зацапва с кал или сняг и да ми прави проблеми от това.
Решил съъм като почивам да и направя хубаво пръскане от долу с пароструйка, да пробвам и със смяна на стоп машинка и ако не стане ще играе флекса.
#133
Публикувано 18 март 2012 - 22:28
Само не мога да разбера , щом имаш проблем и знаеш , че го имаш , я "пробваш" по кални байри и урви...
Успех съв справянето с проблема
Успех съв справянето с проблема

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#134
Публикувано 19 март 2012 - 21:09
Имам проблем с 4 матика. Преди време пътувах към едно село и лампата ми светна постоянно, след малко четене и умуване смених релето за пренапрежение и нещата се оправиха.
Сега обаче отново проблем.
Преди няколко дни пробвах колата по един кален баир и на другият ден я дадох на приятел да ходи до софия и по пътя на връщане му е светнала лампата за 4 матика постоянно. Връща ми колата, оставям я да почине 3 часа, паля я и лампата не свети - има си 4х4.
Минавам 2км и пак светва постоянно лампата. А сега кажете къде да търся проблема. От тъпата стоп машинка може ли да го прави този проблем..
Понеже това ми се случва обикновенно след като назоря малко колата си мисля дали от долу няма някакъв датчик който да се зацапва с кал или сняг и да ми прави проблеми от това.
Решил съъм като почивам да и направя хубаво пръскане от долу с пароструйка, да пробвам и със смяна на стоп машинка и ако не стане ще играе флекса.
Стоп машинка е доста вероятна причина. Провери я за грешки, и ако мига 8 пъти (или 7 бяха?) това е най-вероятно. Общото в случаите е най-вероятно, че се качваш с мокри крака, и счупената машинка ти прави въртели от изпаряващата се влага.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








