Към съдържанието

  •  

Снимка

проблем с диференцялаW124 250TD


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 декември 2006 - 05:39

Попадна ми още малко инфо,дано вече си го поправил.

http://www.gdtm.ru/OporaK/promopra.htm
  • 0
.

#17 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 23 декември 2006 - 10:25

Колега,няма да е от висящия лагер.Моя го смених преди два месеца,защото се надявах да е от него/шума,който идва от диф-а/,струва 40лв. с тампона.Моя беше здрав и дори хартиената лепенка върху тампона си стоеше и цвета си и беше бял.

Весели праници
  • 0

#18 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 декември 2006 - 14:55

Естествено че ще докладвам. Утре ще ходя до сервиза пък да видим дали може да бъде установено нещо. ;)

Ела да те кача на Гранадата да видиш какво е- ....то Фънки ще ти каже- кардана чатка..... ама въри.. :D

чшшш еййййй,ако се фукаме кой има най-изтрадалата кола, ела да те качим в омегата, когато бързам да се видиш у ужас---питай фънки...ше ме сънуваш 1година после :D :D
  • 0

#19 cooler

cooler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:

Публикувано 04 януари 2007 - 22:59

Преди седмица седнах да докладвам. Писах, редактирах и накрая тока спря! Направо откачих...Та по темата. Отидох при хората и обясних подробно всичко. Плюса в ситуацията беше че 10 дни преди това с тях бяхме сваляли скорости, сменяли съединител и тампон на скоростите. Тогава погледнахме и висящия лагер и той беше омекнал малко, но здрав. Та сега качихме колата на крик и огледахме всичко по задния мост. Нямаше нищо нередно или поне малко навяващо съмнение. Всички тампони са здрави ( на моста и на диференциала ). Прегледахме и маслото на диф-а и точно преди да я свалим, монтьора реши пак да погледне висящия лагер. Не знам к'во бяхм гледали преди или като последствие от смяната на тампона на скоростите, но висящия лагер беше разкъсан и с бая голям луфт. Факт е че след смяната на тампона на скоростите това лупане се беше укротило като че ли за няколко дни и след това пак се появи. След като сега смених и висящия лагер нещата са доста по-добре, но според мен никога няма да е 100% тиха просто защото това сложно окачване на задния мост предполага с течение на времето да показва по някоя дребен ефект. Просто гумата старее и отпуска независимо че изглежда здрава и направена в Щутгард. А сега наздраве за Новата Година и да сме живи и здрави да ги караме тия бангии, а не само да им слугуваме! :FlagMB:
  • 0

#20 mite_ludia

mite_ludia

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик

Публикувано 06 юни 2007 - 06:53

Аз се сблъскавам с друг проблем(ефект) в тая зона.Моя е 124 комби с 5 степенна ръчка. Когато съм потеглил на 1-ва с малко повече хъс(не пилене на гуми,а просто като го понастъпя леко) или при смяна от 1-ва на 2-ра се получава нещо като обратен удар при отделянето на съединителя. Имам чувството че задния мост поема обратния момент на купето. Единствения начин по който мога да си го обясня е с нещо разбито по окачването на задния мост или диференциала. Този ефект го наблюдавам само на ниски предавки където поради голямото ускорние окачването на купето се влияе от приложените въртящи моменти. Ситуацията е много тънка и за това се опитвам да я обясня подробно. То е все едно като дадеш газ на първа и при натискането на съединителя за да превключиш на втора целия мост се завърта в обратна посока. Пак искам да поясня че това е добре осезаемо ако сменям скоростите бързо без да "галя" съединителя. Понеже не съм на ясно с доста неща по този автомобил, не бях карал такъв параход със задно предаване, а съм технически грамотен исках да питам дали някой от вас се е сблъсквал с подобен ефект и дали е нормално или не е и ако не е на какво би могло да се дължи. Как е закачен тоз диференциал и дали някой може да ми даде адекватно мнение? Като допълнение на ситуацията ще кажа че съвсем скоро сменях съединител и тампон на скоростите. Като че за малко нещата се нормализираха но сега всичко е по старому.

АБЕ ХОРА РЕМОНТА НА ТОВА ТРОПАНЕ ПРИ СМЯАНАТА НА СКОРОСТИ НЕ Е МНОГО СЛОЖЕН НИТО МНОГО СКЪП-ТОВА ИДВА ОТ ДВАТА ТАМПОНА НА ДЕФЕРИНЦИАЛА КОИТО ГО ДАРЖАТ ЗА МОСТА-УСПОРЕДНИ НА КАРДАНА,СМЕНЕТЕ ГИ И ВСИЧКО Е ОК,И АС СЕ БЯХ ПОБАРКАЛ ОТ ТОВА ТРОПАНЕ АМА ГО ЗАКАРАХ В СЕРВИЗА НА BOSCH В ПАЗАРДЖИК И МИ ГО ОПРАВИХА
  • 0

#21 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 юни 2007 - 07:37

Къде я изрови тая тема бе човек,имаше теми по случая,че и снимки имаше даже.
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни