Сравнителен преглед на предлаганите двигатели за W208ЦЛК 320
Started by IVTZ, 29 Nov 2011 - 15:29:10
38 replies to this topic
#1
Posted 29 November 2011 - 15:29
Здравейте колеги,
предлагам следната дискусионна тема на Вашето внимание,
като нескрито декларирам и собственият си интерес от споделените Ваши, експертни, менния.
Интересувам се от ЦЛК 320
по отношение на–
- здравина и безпроблемност на инжинерното решение и качество на изпълнение
- предимства спрямо сходни по сила компресорни двигатели(Вашето аргументирано предпочитение за атмосферен или компресорен двигател)
- съвместимост и експлоатация с газов инжекцион
- цена на потдръжката и разходи за мобилост при нормална експлоатация
- Вашия личен опит и мнения по отношение евентуални скрити слабости на автомобила
- Финална препоръка ЗА или Против подмяната на моя настоящ ЦЛК 200* (136) с горепосочения!
Благодаря Ви!
предлагам следната дискусионна тема на Вашето внимание,
като нескрито декларирам и собственият си интерес от споделените Ваши, експертни, менния.
Интересувам се от ЦЛК 320
по отношение на–
- здравина и безпроблемност на инжинерното решение и качество на изпълнение
- предимства спрямо сходни по сила компресорни двигатели(Вашето аргументирано предпочитение за атмосферен или компресорен двигател)
- съвместимост и експлоатация с газов инжекцион
- цена на потдръжката и разходи за мобилост при нормална експлоатация
- Вашия личен опит и мнения по отношение евентуални скрити слабости на автомобила
- Финална препоръка ЗА или Против подмяната на моя настоящ ЦЛК 200* (136) с горепосочения!
Благодаря Ви!
IVTZ
Das Beste oder Nichts! MB
Das Beste oder Nichts! MB
#2
Posted 29 November 2011 - 15:52
Aко ще подменяш твоята за същата, но компресорна, аз бих гледал 209ката.
Предпочитам 320ката, но компресорния си го карах безпроблемно и беше отличен.
Дори бих се загледал по 430ка, но не получавам, според моите критерии, достатъчни доходи, за да карам такава.
Аз съм привърженик на прости двигатели. Не обичам принудително пълнене, за кола която се предполага да използвам като всекидневна, въпреки че не е проблем.
Единствения минус е разходът. Гори мамка му.
Друг + е, че базовите 136чки са оглозгани от към екстри, докато 320ките са доста по-добре заръчани от първите им собственици.
Предпочитам 320ката, но компресорния си го карах безпроблемно и беше отличен.
Дори бих се загледал по 430ка, но не получавам, според моите критерии, достатъчни доходи, за да карам такава.
Аз съм привърженик на прости двигатели. Не обичам принудително пълнене, за кола която се предполага да използвам като всекидневна, въпреки че не е проблем.
Единствения минус е разходът. Гори мамка му.
Друг + е, че базовите 136чки са оглозгани от към екстри, докато 320ките са доста по-добре заръчани от първите им собственици.
#3
Posted 29 November 2011 - 19:49
Въпреки, че карам компресор, ти препоръчвам ако намериш читаво 320 да го взимаш.
И компресора (192 коня) е много силен и върви супер, обаче 320-ката е някак си по-балансиран и уравновесен двигател, който също върви ужасно много, колкото и харчи де.
Карал съм такъв известно време и имам наблюдения. Ако го настъпваш в София се приготви за разход от порядъка на 17-19л/100км. Ако караш културно и не влизаш в задръствания, може да го свалиш дори до 12л/100км, имай в предвид че 320-ките са автоматици, което още малко вдига разхода.
Тука идва и другия момент обаче- питаш за ГИ. Ако ще слагаш газов инжекцион имай в предвид, че компресора ще ти излезе доста по-изгодно защото е 4 цилиндров, докато за 320-ката ще плащаш за 6-цилиндров ГИ, като разликата понякога е около 500-600лв.
И двата двигателя са много здрави, не съм чувал за някакви хронични проблеми, както и за типични слабости.
За финал- да абсолютно си заслужава да смениш сегашното 200/136коня за 320, особено тъпкано с екстри
И компресора (192 коня) е много силен и върви супер, обаче 320-ката е някак си по-балансиран и уравновесен двигател, който също върви ужасно много, колкото и харчи де.
Карал съм такъв известно време и имам наблюдения. Ако го настъпваш в София се приготви за разход от порядъка на 17-19л/100км. Ако караш културно и не влизаш в задръствания, може да го свалиш дори до 12л/100км, имай в предвид че 320-ките са автоматици, което още малко вдига разхода.
Тука идва и другия момент обаче- питаш за ГИ. Ако ще слагаш газов инжекцион имай в предвид, че компресора ще ти излезе доста по-изгодно защото е 4 цилиндров, докато за 320-ката ще плащаш за 6-цилиндров ГИ, като разликата понякога е около 500-600лв.
И двата двигателя са много здрави, не съм чувал за някакви хронични проблеми, както и за типични слабости.
За финал- да абсолютно си заслужава да смениш сегашното 200/136коня за 320, особено тъпкано с екстри
#4
Posted 29 November 2011 - 21:32
Относно дефекти и цена при обслужването все още не мога да изразя мнение тъйкато съм собственик на 320 от месец. Разхода е 15/100 градско в студените дни, а като се има на в предвид, че я карам само сутрин и вечер като е студено и до работата ми е 7 км Това е средния разход за 450 км изминати с колата до сега от мен Не мисля че 200К и 2.3К харчат много по-малко тъйкато имам колеги и с 2 та двигателя и те ми споменават разход между 13 - 13,5 /100. Все пак всеки си знае. За вървенето на автомобила разликата е огромна от 4 цилиндровите компресори ... 6-така е добре балансиран и наистина както каза Алфонсо върви ужасно много. По големия харч за автоматика си заслужава парите. Газов инжекцион за 4 цилиндров компресор ще ти е към 750 лв за 3.2 е към 1200лв .. мога да те свържа с човек за по-подробна информация, ако искаш пиши на личен. Относно това дали да смениш ЦЛК 136 коня за по-мощно ........ ООООО ДА !!!!
#5
Posted 29 November 2011 - 23:36
Абсолютно съгласен с всичко, само малко да коригираме цените на ГИ, за 4 цилиндрова обикновена кола има ГИ за 750лв, но за 4цил. и близо 200коня, цената е 1000лв и нагоре, вервай ми
1200лв за 6 цилиндров звучи много добре, стига да е качествена и безпроблемна уредба.
пп Разликата във вървенето я има, но не е огромна
1200лв за 6 цилиндров звучи много добре, стига да е качествена и безпроблемна уредба.
пп Разликата във вървенето я има, но не е огромна
#6
Posted 30 November 2011 - 00:10
Да сме честни, нормална газова, с приятели, отстъпки и т.н. (по моите критерии) за 140коня 4 цил. кола е 1300лв.
За 6так е близо 1600 при малко над 200 коня.
А който иска, да си слага газова за 1000лв. Аз не мога да се прежаля
За 6так е близо 1600 при малко над 200 коня.
А който иска, да си слага газова за 1000лв. Аз не мога да се прежаля
#7
Posted 30 November 2011 - 15:15
супер момчета,
благодаря за мненията, истината е че и сега карам автоматик, и съм напълно убеден ползвател на АТ, така че 320 Аутоматик е добре дошла, колкото до разхода, моята 200/ка ми дава кум 13,4, ако 320ката върви толкова повече смиатам че разликата от 1,6 литра е напълно оправдана.
Колкото да ГА, смиатам да прехвъря сегашната уредба, евентуално с доработка.
Поздрав
благодаря за мненията, истината е че и сега карам автоматик, и съм напълно убеден ползвател на АТ, така че 320 Аутоматик е добре дошла, колкото до разхода, моята 200/ка ми дава кум 13,4, ако 320ката върви толкова повече смиатам че разликата от 1,6 литра е напълно оправдана.
Колкото да ГА, смиатам да прехвъря сегашната уредба, евентуално с доработка.
Поздрав
IVTZ
Das Beste oder Nichts! MB
Das Beste oder Nichts! MB
#8
Posted 30 November 2011 - 15:19
Апропо,
какво ще посъветвате за модификацията,
Sport, Elegance, Avantgarde,
как ви са според вас основните плюсове и минуси,
аз карам елеганс и фо намирам за чудесен, смиятам че това окачване много добре пасва на това купе!
Имате ли друг опит или препоръки?
Поздрав
какво ще посъветвате за модификацията,
Sport, Elegance, Avantgarde,
как ви са според вас основните плюсове и минуси,
аз карам елеганс и фо намирам за чудесен, смиятам че това окачване много добре пасва на това купе!
Имате ли друг опит или препоръки?
Поздрав
IVTZ
Das Beste oder Nichts! MB
Das Beste oder Nichts! MB
#9
Posted 30 November 2011 - 16:38
При фейслифтов модел, няма значение. Тези модификации са само до лайстните, цвят на интериорното дърво и базовите екстри.
Не рефлектират на окачването, както преди фейслифта.
Имайки предвид какъв модел е, не са много онези, които са поръчани с базово оборудване.
Не рефлектират на окачването, както преди фейслифта.
Имайки предвид какъв модел е, не са много онези, които са поръчани с базово оборудване.
#10
Posted 30 November 2011 - 18:24
Обадих се на моя приятел сега относно ГИ и да кажа, че хем не съм прав хем има доза истина в думите ми
Ако се сложи ГИ MAX OBD на 200К цената е към 1550 лв като се слагат 2 изпарителя, а за 320 е 1700 лв с 1 изпарител.
Ако се сложи ГИ Bardolini на 200К е 1150, а за 320 е 1350 левчета. Сгрешил съм като съм си мислел че има за 750 лв за което се извинявам
Относно дали има голяма разлика според мен си я има ... все пак компресора си чака оборотите за да каже ХА СЕГА докато при 320 силата си е там постоянно, а и звука на 4 цилиндровия и шумовите нива са по различни от 6 така. Все пак това е мое мнение де ... някои хора държат пък колите да съм им шумни ... ЖИВЕЯ ДО БУЛЕВАРД и осъзнавам че са многооо от тезииии с БУММММММ БРЪЪЪЪЪЪЪЪММММММ РЯЯЯЯУУУУУУУУУУ хехехех Аз съм от типа ако може да не се чува е най-добре
Като за финал искам да кажа ... е ЦЛК си е ЦЛК и на 3 цилиндъра го предпочитам пред всичко останало !!! Само мусака да можеше да прави ииииииииии ... хихихк
Ако се сложи ГИ MAX OBD на 200К цената е към 1550 лв като се слагат 2 изпарителя, а за 320 е 1700 лв с 1 изпарител.
Ако се сложи ГИ Bardolini на 200К е 1150, а за 320 е 1350 левчета. Сгрешил съм като съм си мислел че има за 750 лв за което се извинявам
Относно дали има голяма разлика според мен си я има ... все пак компресора си чака оборотите за да каже ХА СЕГА докато при 320 силата си е там постоянно, а и звука на 4 цилиндровия и шумовите нива са по различни от 6 така. Все пак това е мое мнение де ... някои хора държат пък колите да съм им шумни ... ЖИВЕЯ ДО БУЛЕВАРД и осъзнавам че са многооо от тезииии с БУММММММ БРЪЪЪЪЪЪЪЪММММММ РЯЯЯЯУУУУУУУУУУ хехехех Аз съм от типа ако може да не се чува е най-добре
Като за финал искам да кажа ... е ЦЛК си е ЦЛК и на 3 цилиндъра го предпочитам пред всичко останало !!! Само мусака да можеше да прави ииииииииии ... хихихк
Edited by Chestit0, 30 November 2011 - 18:37 .
#11
Posted 30 November 2011 - 19:24
Moитте уважения, обаче не се сдържах. Газаджията, твоят приятел явно изобщо не е наясно с газовите уредби, или грубо се е объркал.
На 200Компресор се слага ЕДИН изпарител, но не базов модел с 6мм тръбичка, а подсилена версия редуктор настроен на правилното налягане и 8мм горивна магистрала
Същия който ще монтира ДВА редуктора на четирицилиндров двигател иска да сложи ЕДИН редуктор на 320ката която е хем с по-голям работен обем, хем по-мощна и с повече на брой цилиндри, съответно обем за пълнене с гориво въздушна смес, абе "по" е отвсякъде, е не му разбирам логиката V6 също може да се захрани с един редуктор-изпарител, захранващ двигатели с мощност до 240 коня, но той струва по-скъпо от тия обикновените, които ги слагат масовите газаджии.
Май от такива газаджии са породени повечето недоволни теми на изпатили от евтиното гориво.
пп два редуктора се слагат на V8, не на редови 4-цил. двигател.
пп2 нека да не превръщаме темата в хранилка за и против газовите уредби, и скъп срещу евтин ГИ
На 200Компресор се слага ЕДИН изпарител, но не базов модел с 6мм тръбичка, а подсилена версия редуктор настроен на правилното налягане и 8мм горивна магистрала
Същия който ще монтира ДВА редуктора на четирицилиндров двигател иска да сложи ЕДИН редуктор на 320ката която е хем с по-голям работен обем, хем по-мощна и с повече на брой цилиндри, съответно обем за пълнене с гориво въздушна смес, абе "по" е отвсякъде, е не му разбирам логиката V6 също може да се захрани с един редуктор-изпарител, захранващ двигатели с мощност до 240 коня, но той струва по-скъпо от тия обикновените, които ги слагат масовите газаджии.
Май от такива газаджии са породени повечето недоволни теми на изпатили от евтиното гориво.
пп два редуктора се слагат на V8, не на редови 4-цил. двигател.
пп2 нека да не превръщаме темата в хранилка за и против газовите уредби, и скъп срещу евтин ГИ
#12
Posted 30 November 2011 - 21:19
След 2 седмично ровене и консултации стигнах до извода, че газовия инвекцион за 320 е това.
Изпарител MEGIC-3(захранва двигатели до 350 кс), рейки на ловато, ECU на FOBOS , бутилка 60л на мястото на резервната гума, всичко се вижда на снимките по-долу.
Цена 1050 лв с монтаж, купена на 08.08.2011г
Разход градско 12-14 л/100км
Извън градско 9-12 л/100км зависи от дразнителите на пътя.
По темата, 320-ката си е 320-ка, другото е компромис. Карал съм и 200К и 230К, е като 320-ка никоя не може да се доближи до изживяването.
По-добро е само 430 или 55AMG, но там всичко е на космическо ниво, като се започне първо от разхода.
Намираш някоя читава(много трудна задача поне за това което е на пазара в Бг) и се радваш на живота.
Изпарител MEGIC-3(захранва двигатели до 350 кс), рейки на ловато, ECU на FOBOS , бутилка 60л на мястото на резервната гума, всичко се вижда на снимките по-долу.
Цена 1050 лв с монтаж, купена на 08.08.2011г
Разход градско 12-14 л/100км
Извън градско 9-12 л/100км зависи от дразнителите на пътя.
По темата, 320-ката си е 320-ка, другото е компромис. Карал съм и 200К и 230К, е като 320-ка никоя не може да се доближи до изживяването.
По-добро е само 430 или 55AMG, но там всичко е на космическо ниво, като се започне първо от разхода.
Намираш някоя читава(много трудна задача поне за това което е на пазара в Бг) и се радваш на живота.
Attached Files
Edited by krasch, 30 November 2011 - 21:21 .
#13
Posted 01 December 2011 - 12:36
Съгласен съм, че не бива да превръщаме темата в спор за ГИ. Аз само предадох какво ми казаха. Дали е добре или не не мога да изразя мнение за нещо което не разбирам. ГИ няма да си сложа и се надявам да не ми се налага де, че знае ли се не се ли знае Моя човек смея да твърдя, че разбира съдейки колко клиенти има не за друго според мен това е най-показателното но както и да е CLK FOREVER !!!
#14
Posted 01 December 2011 - 12:41
CLK FOREVER !!!
#15
Posted 01 December 2011 - 20:18
Здравейте,по отзиви между 230 и 320 клоня към по-големия мотор.Едеинственото,което ме притеснява при него са мненията че често горят масло.Има ли начин това да се установи преди покупката на автомобила защото ремонта му е доста по-скъп отколкото разходите за масло.Нека който има такъв двигател да сподели колко долива.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users