Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на термостат !W 210 2.9 ТД


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#1 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 19:37

Тъй като при настъпилите ниски температури Бнеца не загряваше както трябва реших да снемя термостата.Термостата който купих е с марка BEHR и клиентската му цена е 25 лева която естествено включва и гарнитура.Термостата се намира точно над алтернатора вляво.Или по точно при модела 2.9 ТД за да го намерите проследявате долния маркуч на радиатора.....там където той влиза в двигателя там е и термостата.
За да смените термостата е необходимо първо да източите антифриза от охладителната система.После за да може да работите удобно сваляте и кутията на въздушния филтър, която се държи на два тампона отдолу и е необходимо само да напъвате нагоре.Естествено разкачате и буксата на дебитомера както и кривката, която смуче въздух.Следва да разкачите и кривката, която свързва турбото с въздушния филтър.....тя се държи от двете страни на скоби.Следва да разкачите долния маркуч на радиатора, който влиза в двигателя.След като разкачите всичко и вече Ви е удобно за работа с ключе 10 задължително гидория сваляте двата болта, които държат термостата.Единия е отгоре, а другия е отдолу.След като свалите термостата почиствате леглото там къде лежи гарнитурата намазвате гарнитурката с масло, за да улегне и стегне както трябва.Няма как да объркате поставянето на новия термостат защото той си има отстрани прорез и влиза само по един начин.Поставяте термостата стягате хубаво двата болта и закачате всичко по обратен ред.

Ето и малко снимки:




Прикачени файлове


  • 1
Публикувано изображение

By Batev

#2 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 20:23

Абе и аз сменявах термостата миналата година, като купих колата, ама пак не загрява като предишните ми коли 80 и малко над градуси, стои някъде около 70-те градуса, малко под 80, дали не е поради наличието на виско, което макар и лекичко върти перката???
Да не разберете погрешно, виското е почти ново, работи перфектно, не е постоянно зацепено, перката спокойно можеш да я спреш дори и с малкия си пръст, просто като всяко друго виско при работа леко върти перката.
Горе на капака ,където са компютрите наред с всичката информация за свещи, фреон и т.н. има нарисувано термометърче и стойности 65-85градуса, това да го разбирам като нормална работна температура ли??? :dontknow
  • 0

#3 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 20:31

При всички положения температура от 70 градуса неможе да се смята за нормална :)

Доколкото ми обясниха днес в магазина(ама много много не им вярвам) ми казаха, че имало термостати които отварят по рано и термостати където отвярят по късно.

Аз си мисля, че може би не си погодил хубав термостат.

Това което ми прави впечатление от всичко изчетено по форумите е че рядко попадаш на читав термостат.Колко теми съм изчел на колеги, които чак на 3-я, 4-я термостат се погажда.Хем говорим за марки, а не за китайски боклуци.

На твое място бих направил теста да го пусна в тенджере с вода и да видя при колкоо градуса отваря :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#4 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 20:39

A сега, шах :wacko
Термостата е хубав, изваден е по ВИН-а на колата ми, (която е от Италия и има макар и минимална вероятност да е поръчана с "южен" термостат)
с него заграва по същия начин като със стария т.е. оригиналния, който се оказва че си е работел ако не добре, то поне като нов.
За да не ти пълня темата с неща които не са свързани със заглавието и, ще пусна една нова тема за нормалната работна температура на 200Компресор.
пп Все пак става въпрос за каране 7-8км на 5-та с 80-85км/ч, тогава достига до там някъде, малко под 80 градуса, ако я изпържа на 2 и трета доста по-бързо загрява, ама аз си я пазя :rofl
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 26 ноември 2011 - 20:40

След сутрешното палене,като тръгне топлата вода към радиатора,това му е температурата.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 20:44



Ето го същото ЦЛК със същия мотор и работещо при същата температура.
Като гледам пича как кара ми се струва че е загряла колата.
пп Клипчето е при външна температура 19.5 градуса
  • 0

#7 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 26 ноември 2011 - 21:51

за мен не е нормално стрелката да е под 80гр. тук е най добре да кажат и другите с подобни мотори

всичките ми бензинови коли държат около и над 100гр., дизелите - 90гр.

наистина има термостати които отварят по рано и по късно демек на по ниска или по висока температура
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 21:57

Стрелката трябва да е между 80 и 90-средата............. с нов термостат - една стрелка над 80
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2011 - 23:17

Имал съм три мерцедеса и трите бензинови, никога обаче не са достигали до над 100 градуса, достигането на подобни температури (освен при V12 моторите) говори за настоящ или бъдещ проблем.
В интерес на истината 124-ката грееше най много, почти винаги беше на 90 градуса или малко над, очиларката твърдо на 80, с малки отклонения нагоре в летните жеги, сегашната ЦЛК-то лятото 80 и отгоре, зимата малко под 80, като на клипчето по-горе.
Като цяло ми прави впечатление, че М111 са малко по-студени от старите М102 и М103

пп Разводнихме темата на Гангстера, ако може модераторите да преместят всички мнения след първото в друга тема в подходящия раздел (ЦЛК) с примерно заглавие : "Нормална работна температура на М111.944 или на колко градуса ви работят компресорите"
Мерси :coolgrin
  • 0

#10 thedreamer

thedreamer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    C250TD Elegance, 1998

Публикувано 26 ноември 2011 - 23:33

- Колега, аз също смених наскоро моя термостат точно с Behr (оригиналния също е Behr) за 26 лв някъде (няма как да е произведен в Германия на тази цена - нищо че на него пише Made in Germany), сигурно е китайски), но се оказа че работи перфектно - вече 2-ра седмица ми заковава температурата на 80 - 82 градуса - и то при сегашните ниски температури навън! Преди я чаках няколко км да вдигне 80 градуса а след засилване на извънградско температурата падаше под 80, освен това маркучите на радиатора бяха горещи още на 70 градуса а термостата за моя - C250TD - трябва да отваря на 80 градуса! Извода - беше зацепил в отворено положение - двигателя достига бавно работната си температура, разхода на гориво се повишава,парното трудно затопля, а майстора ме уплаши като каза че и двигателя се износвал така...
- Да добавя че смених и антифриза с Фукс към 7.5 литра - колкото го дават за C250TD- разреден с дистилирана вода (както и трябва да бъде).
  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 ноември 2011 - 15:08

В интерес на истината 124-ката грееше най много, почти винаги беше на 90 градуса или малко над, очиларката твърдо на 80, с малки отклонения нагоре в летните жеги, сегашната ЦЛК-то лятото 80 и отгоре, зимата малко под 80, като на клипчето по-горе.
Като цяло ми прави впечатление, че М111 са малко по-студени от старите М102 и М103


Off: Защото степента на сгъстяване е по-ниска при м102, от там предполагам и термалната ефективност е малко по-ниска. Ако колата е била и на газ, газта гори по-бавно и доизгаря в такт изпускане, т.е. по-малко енергия се превръща в работа и повече излиза като топлина през ауспуха и охладителната система.

Но да ти кажа и аз като покарам 124-ката "надълго" заковава около 80 градуса. Иначе на кофти градски трафик 102 моторите, особено с ЕЗЛ запалване, имат навика да осцилират около 90-100 градуса.
  • 0

#12 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2011 - 15:29

с нов термостат - една стрелка над 80


Най-точно. И моята печка е тъка, и лете и зимеПубликувано изображение

пс. ти па от къде знаеш Публикувано изображение

Този пост е редактиран от Real_Madrid: 29 ноември 2011 - 15:31

  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#13 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 септември 2012 - 14:21

Стрелката трябва да е между 80 и 90-средата............. с нов термостат - една стрелка над 80

Това дали важи и за W124 260E, че скоро сменях виското и сега държи на извънградско 80 или 1 стрелка над 80 / при 32 градуса навън и скорост 100-110км/ч. В града до 85-92 не повече...Или трябва да помисля за един BEHR на 87?
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 септември 2012 - 21:53

Бомба е, така го джиткай........ако отиде към 100те, тогава behr. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 04 септември 2012 - 22:10

Перфектно , само не давай много газ по баирите , смисъл проходи като Шипка , Беклемето , ей такива :) Да не мъчиш колицата :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни