Разход на бензин на Мерцедес 260Е!!!!18лт/100км. градско
Започната от batNIKI, 05 яну 2006 - 23:29:40
43 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 януари 2006 - 19:45
значи е от запалителната система, но точно не мога да кажа от какво може да е
Дай VIN да го проверим къв мотор и система на впръскване е и тн, пък ако знаеш кажи. А само да те питам- как умира на 4600 - прекъсва се едно на с цилиндър, два по малко или глъхне или какво точно прави и евентуално дали си забелязал някаква връзка с положението на педала на газта.
Дай VIN да го проверим къв мотор и система на впръскване е и тн, пък ако знаеш кажи. А само да те питам- как умира на 4600 - прекъсва се едно на с цилиндър, два по малко или глъхне или какво точно прави и евентуално дали си забелязал някаква връзка с положението на педала на газта.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#17
Публикувано 08 януари 2006 - 20:01
Газта няма никво значение на място или в движение просто на 4600 започва да тъпче на 1 място. модела на мотора е 103940-118кВт модела на автомобила 12402617значи е от запалителната система, но точно не мога да кажа от какво може да е
Дай VIN да го проверим къв мотор и система на впръскване е и тн, пък ако знаеш кажи. А само да те питам- как умира на 4600 - прекъсва се едно на с цилиндър, два по малко или глъхне или какво точно прави и евентуално дали си забелязал някаква връзка с положението на педала на газта.
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#18
Публикувано 08 януари 2006 - 20:16
ма как тъпче :
прекъсва, глъхне със звук(ъъъъ),пука, пляка какво точно прави?
за газта имах предвид положението на дроселовата клапа, защото може да е повреден тротъл потенциометъра - потенциометъра за положението и.От него ECU-то разбира колко газ даваш т.е. колко искаш да върви колата. И ако се е прецакал може да стане така че ти натискаш педала и до някъде всичко е наред и след тва сигнала става такъв че отговаря на 2000обр вместо на 4650> и 0беднява сместа и колата глъхне и така..
прекъсва, глъхне със звук(ъъъъ),пука, пляка какво точно прави?
за газта имах предвид положението на дроселовата клапа, защото може да е повреден тротъл потенциометъра - потенциометъра за положението и.От него ECU-то разбира колко газ даваш т.е. колко искаш да върви колата. И ако се е прецакал може да стане така че ти натискаш педала и до някъде всичко е наред и след тва сигнала става такъв че отговаря на 2000обр вместо на 4650> и 0беднява сместа и колата глъхне и така..
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#19
Публикувано 08 януари 2006 - 20:17
Утре ще го водя на `доктор` да видим там какво ще кажат
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#20
Публикувано 08 януари 2006 - 20:19
Припуква малкома как тъпче :
прекъсва, глъхне със звук(ъъъъ),пука, пляка какво точно прави?
за газта имах предвид положението на дроселовата клапа, защото може да е повреден тротъл потенциометъра - потенциометъра за положението и.От него ECU-то разбира колко газ даваш т.е. колко искаш да върви колата. И ако се е прецакал може да стане така че ти натискаш педала и до някъде всичко е наред и след тва сигнала става такъв че отговаря на 2000обр вместо на 4650> и 0беднява сместа и колата глъхне и така..
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#21
Публикувано 10 януари 2006 - 10:14
Просто е удушена газовата не и достига гориво или обратно дави я.Нали беше споменал за висок разход.Припуква малкома как тъпче :
прекъсва, глъхне със звук(ъъъъ),пука, пляка какво точно прави?
за газта имах предвид положението на дроселовата клапа, защото може да е повреден тротъл потенциометъра - потенциометъра за положението и.От него ECU-то разбира колко газ даваш т.е. колко искаш да върви колата. И ако се е прецакал може да стане така че ти натискаш педала и до някъде всичко е наред и след тва сигнала става такъв че отговаря на 2000обр вместо на 4650> и 0беднява сместа и колата глъхне и така..
#22
Публикувано 10 януари 2006 - 17:48
Проблема е решен момчета, 6500об/мин. след смяната на комутатора за скромната сума от 250лева. Колата направо литна( 200км/ч ги няма за нищо) а разхода тепърва ще го засека защото имам чувството че сега върви по леко и с по малко газПросто е удушена газовата не и достига гориво или обратно дави я.Нали беше споменал за висок разход.
Припуква малкома как тъпче :
прекъсва, глъхне със звук(ъъъъ),пука, пляка какво точно прави?
за газта имах предвид положението на дроселовата клапа, защото може да е повреден тротъл потенциометъра - потенциометъра за положението и.От него ECU-то разбира колко газ даваш т.е. колко искаш да върви колата. И ако се е прецакал може да стане така че ти натискаш педала и до някъде всичко е наред и след тва сигнала става такъв че отговаря на 2000обр вместо на 4650> и 0беднява сместа и колата глъхне и така..
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#23
Публикувано 10 януари 2006 - 19:13
къде се оказа комутатора? как е реализиран?
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#24
Публикувано 10 януари 2006 - 19:14
ма цифра си платил за него-250 лв
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#25
Публикувано 10 януари 2006 - 19:30
Комутатора е на левия подкалник пред шофьора.На 260Е е там над бобината и в него в влизат 3 букси и 1 вакуумна тръбичка а цената на нов май е към 800-900 лева(поне така ми казаха на 2-3 места)къде се оказа комутатора? как е реализиран?
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#26
Публикувано 10 януари 2006 - 19:46
по дебело е от колкото си мислех, иначе аз направо бих сменил цялата запалителна система.
даже ми се върти в главата замяна на цялата инжекционна система ма аиде стига съм приказвал да не земе някои друг да си мисли такива глупости
даже ми се върти в главата замяна на цялата инжекционна система ма аиде стига съм приказвал да не земе някои друг да си мисли такива глупости
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#27
Публикувано 10 януари 2006 - 19:53
Голяма грешка ще направиш. С колкото хора говорих които се занимават с ремонти всички казват че единственото слабо място на Мерцедесите 124 е комутатора другите компоненти по инжекциона са много здрави и много рядко давали дефект. А компютъра на инжекцията (поне на моя де) е 4000 лева нов А мен ме дразнеше че не можеше да вдигне повече от 172км/ч. и за това се изръсих тия 250 кинтапо дебело е от колкото си мислех, иначе аз направо бих сменил цялата запалителна система.
даже ми се върти в главата замяна на цялата инжекционна система ма аиде стига съм приказвал да не земе някои друг да си мисли такива глупости
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
#28
Публикувано 10 януари 2006 - 20:05
Ето,че тя си е била за Доктор А ние само гъдахме на БОБГоляма грешка ще направиш. С колкото хора говорих които се занимават с ремонти всички казват че единственото слабо място на Мерцедесите 124 е комутатора другите компоненти по инжекциона са много здрави и много рядко давали дефект. А компютъра на инжекцията (поне на моя де) е 4000 лева нов А мен ме дразнеше че не можеше да вдигне повече от 172км/ч. и за това се изръсих тия 250 кинтапо дебело е от колкото си мислех, иначе аз направо бих сменил цялата запалителна система.
даже ми се върти в главата замяна на цялата инжекционна система ма аиде стига съм приказвал да не земе някои друг да си мисли такива глупости
#29
Публикувано 10 януари 2006 - 20:06
е, моя МБ е дизел,но по принцип механичния инжекцион ,които се използва при 124 и 201 (К/КЕ- Jetronic) не ми допада въобще. Предпочитам електронните системи, като любимата ми на Land Rover Range Rover Classic 1986 - уникално проста:
1.независима спрямо запалването-не оказва влияние на зап. с-ма
2.минимум сензори- има само дебитомер, няма ламбда сонди и др.
3.не записва грешки-при всяко палене се ресетва
4. на старо е евтина
1.независима спрямо запалването-не оказва влияние на зап. с-ма
2.минимум сензори- има само дебитомер, няма ламбда сонди и др.
3.не записва грешки-при всяко палене се ресетва
4. на старо е евтина
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#30
Публикувано 10 януари 2006 - 20:08
Че какво не ти допада на КЕ-джетроника проста механична инджекцияе, моя МБ е дизел,но по принцип механичния инжекцион ,които се използва при 124 и 201 (К/КЕ- Jetronic) не ми допада въобще. Предпочитам електронните системи, като любимата ми на Land Rover Range Rover Classic 1986 - уникално проста:
1.независима спрямо запалването-не оказва влияние на зап. с-ма
2.минимум сензори- има само дебитомер, няма ламбда сонди и др.
3.не записва грешки-при всяко палене се ресетва
4. на старо е евтина
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни