
Разход на бензин на Мерцедес 260Е!!!!18лт/100км. градско
Започната от batNIKI, 05 яну 2006 - 23:29:40
43 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 януари 2006 - 19:45
значи е от запалителната система, но точно не мога да кажа от какво може да е
Дай VIN да го проверим къв мотор и система на впръскване е и тн, пък ако знаеш кажи. А само да те питам- как умира на 4600 - прекъсва се едно на с цилиндър, два по малко или глъхне или какво точно прави и евентуално дали си забелязал някаква връзка с положението на педала на газта.
Дай VIN да го проверим къв мотор и система на впръскване е и тн, пък ако знаеш кажи. А само да те питам- как умира на 4600 - прекъсва се едно на с цилиндър, два по малко или глъхне или какво точно прави и евентуално дали си забелязал някаква връзка с положението на педала на газта.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#17
Публикувано 08 януари 2006 - 20:01
Газта няма никво значение на място или в движение просто на 4600 започва да тъпче на 1 място. модела на мотора е 103940-118кВт модела на автомобила 12402617значи е от запалителната система, но точно не мога да кажа от какво може да е
Дай VIN да го проверим къв мотор и система на впръскване е и тн, пък ако знаеш кажи. А само да те питам- как умира на 4600 - прекъсва се едно на с цилиндър, два по малко или глъхне или какво точно прави и евентуално дали си забелязал някаква връзка с положението на педала на газта.

http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!


#18
Публикувано 08 януари 2006 - 20:16
ма как тъпче :
прекъсва, глъхне със звук(ъъъъ),пука, пляка какво точно прави?
за газта имах предвид положението на дроселовата клапа, защото може да е повреден тротъл потенциометъра - потенциометъра за положението и.От него ECU-то разбира колко газ даваш т.е. колко искаш да върви колата. И ако се е прецакал може да стане така че ти натискаш педала и до някъде всичко е наред и след тва сигнала става такъв че отговаря на 2000обр вместо на 4650> и 0беднява сместа и колата глъхне и така..
прекъсва, глъхне със звук(ъъъъ),пука, пляка какво точно прави?
за газта имах предвид положението на дроселовата клапа, защото може да е повреден тротъл потенциометъра - потенциометъра за положението и.От него ECU-то разбира колко газ даваш т.е. колко искаш да върви колата. И ако се е прецакал може да стане така че ти натискаш педала и до някъде всичко е наред и след тва сигнала става такъв че отговаря на 2000обр вместо на 4650> и 0беднява сместа и колата глъхне и така..
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#19
Публикувано 08 януари 2006 - 20:17
Утре ще го водя на `доктор` да видим там какво ще кажат

http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!


#20
Публикувано 08 януари 2006 - 20:19
Припуква малкома как тъпче :
прекъсва, глъхне със звук(ъъъъ),пука, пляка какво точно прави?
за газта имах предвид положението на дроселовата клапа, защото може да е повреден тротъл потенциометъра - потенциометъра за положението и.От него ECU-то разбира колко газ даваш т.е. колко искаш да върви колата. И ако се е прецакал може да стане така че ти натискаш педала и до някъде всичко е наред и след тва сигнала става такъв че отговаря на 2000обр вместо на 4650> и 0беднява сместа и колата глъхне и така..

http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!


#21
Публикувано 10 януари 2006 - 10:14
Просто е удушена газовата не и достига гориво или обратно дави я.Нали беше споменал за висок разход.Припуква малкома как тъпче :
прекъсва, глъхне със звук(ъъъъ),пука, пляка какво точно прави?
за газта имах предвид положението на дроселовата клапа, защото може да е повреден тротъл потенциометъра - потенциометъра за положението и.От него ECU-то разбира колко газ даваш т.е. колко искаш да върви колата. И ако се е прецакал може да стане така че ти натискаш педала и до някъде всичко е наред и след тва сигнала става такъв че отговаря на 2000обр вместо на 4650> и 0беднява сместа и колата глъхне и така..
#22
Публикувано 10 януари 2006 - 17:48
Проблема е решен момчета, 6500об/мин. след смяната на комутатора за скромната сума от 250лева. Колата направо литна( 200км/ч ги няма за нищо) а разхода тепърва ще го засека защото имам чувството че сега върви по леко и с по малко газПросто е удушена газовата не и достига гориво или обратно дави я.Нали беше споменал за висок разход.
Припуква малкома как тъпче :
прекъсва, глъхне със звук(ъъъъ),пука, пляка какво точно прави?
за газта имах предвид положението на дроселовата клапа, защото може да е повреден тротъл потенциометъра - потенциометъра за положението и.От него ECU-то разбира колко газ даваш т.е. колко искаш да върви колата. И ако се е прецакал може да стане така че ти натискаш педала и до някъде всичко е наред и след тва сигнала става такъв че отговаря на 2000обр вместо на 4650> и 0беднява сместа и колата глъхне и така..


http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!


#23
Публикувано 10 януари 2006 - 19:13
къде се оказа комутатора? как е реализиран?
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#24
Публикувано 10 януари 2006 - 19:14
ма цифра си платил за него-250 лв

Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#25
Публикувано 10 януари 2006 - 19:30
Комутатора е на левия подкалник пред шофьора.На 260Е е там над бобината и в него в влизат 3 букси и 1 вакуумна тръбичка а цената на нов май е към 800-900 лева(поне така ми казаха на 2-3 места)къде се оказа комутатора? как е реализиран?

http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!


#26
Публикувано 10 януари 2006 - 19:46
по дебело е от колкото си мислех, иначе аз направо бих сменил цялата запалителна система.
даже ми се върти в главата замяна на цялата инжекционна система ма аиде стига съм приказвал да не земе някои друг да си мисли такива глупости
даже ми се върти в главата замяна на цялата инжекционна система ма аиде стига съм приказвал да не земе някои друг да си мисли такива глупости
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#27
Публикувано 10 януари 2006 - 19:53
Голяма грешка ще направиш. С колкото хора говорих които се занимават с ремонти всички казват че единственото слабо място на Мерцедесите 124 е комутатора другите компоненти по инжекциона са много здрави и много рядко давали дефект. А компютъра на инжекцията (поне на моя де) е 4000 лева новпо дебело е от колкото си мислех, иначе аз направо бих сменил цялата запалителна система.
даже ми се върти в главата замяна на цялата инжекционна система ма аиде стига съм приказвал да не земе някои друг да си мисли такива глупости



http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!


#28
Публикувано 10 януари 2006 - 20:05
Ето,че тя си е била за ДокторГоляма грешка ще направиш. С колкото хора говорих които се занимават с ремонти всички казват че единственото слабо място на Мерцедесите 124 е комутатора другите компоненти по инжекциона са много здрави и много рядко давали дефект. А компютъра на инжекцията (поне на моя де) е 4000 лева новпо дебело е от колкото си мислех, иначе аз направо бих сменил цялата запалителна система.
даже ми се върти в главата замяна на цялата инжекционна система ма аиде стига съм приказвал да не земе някои друг да си мисли такива глупостиА мен ме дразнеше че не можеше да вдигне повече от 172км/ч. и за това се изръсих тия 250 кинта
![]()


#29
Публикувано 10 януари 2006 - 20:06
е, моя МБ е дизел,но по принцип механичния инжекцион ,които се използва при 124 и 201 (К/КЕ- Jetronic) не ми допада въобще. Предпочитам електронните системи, като любимата ми на Land Rover Range Rover Classic 1986 - уникално проста:
1.независима спрямо запалването-не оказва влияние на зап. с-ма
2.минимум сензори- има само дебитомер, няма ламбда сонди и др.
3.не записва грешки-при всяко палене се ресетва
4. на старо е евтина
1.независима спрямо запалването-не оказва влияние на зап. с-ма
2.минимум сензори- има само дебитомер, няма ламбда сонди и др.
3.не записва грешки-при всяко палене се ресетва
4. на старо е евтина
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#30
Публикувано 10 януари 2006 - 20:08
Че какво не ти допада на КЕ-джетроника проста механична инджекцияе, моя МБ е дизел,но по принцип механичния инжекцион ,които се използва при 124 и 201 (К/КЕ- Jetronic) не ми допада въобще. Предпочитам електронните системи, като любимата ми на Land Rover Range Rover Classic 1986 - уникално проста:
1.независима спрямо запалването-не оказва влияние на зап. с-ма
2.минимум сензори- има само дебитомер, няма ламбда сонди и др.
3.не записва грешки-при всяко палене се ресетва
4. на старо е евтина

0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни