Проблем с Ключ
Започната от USA, 12 ное 2011 - 03:32:37
48 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 ноември 2011 - 03:32
Здравейте,преди малко нещо стана и не мога да запаля колата. Kакто си стоях на улицата със запалена кола,пуснах съединителя и тя беше на скорост и загасна,изгасих от контакт и след 5 минути не мога да завъртя ключа ....един два пъти стаана завъртя се, но до там, не пожела да запали. И дистанциооното спря да работи дали от много натискания или от батериите? Свети добре диода...но не действа. И не можахме да запалим колата. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем?
LAS VEGAS
#2
Публикувано 12 ноември 2011 - 08:03
Акумулатора падна ли от няколкото завъртания?
Като вкараш ключа, чуваш ли прещракването като го разпознае?
Светва ли таблото като дадеш на контакт?
Като вкараш ключа, чуваш ли прещракването като го разпознае?
Светва ли таблото като дадеш на контакт?
#3
Публикувано 12 ноември 2011 - 09:17
Не мога да дам на контакт и не разпознава ключа(не се чува щтракането при разпознаване)...Акумолатора не е паднал ...тя не върти..и 3 те пъти когат по случайност даде контакт всичко светеше но не върти стартера...
В началото помислих че като съм я угасил по този начин това е някаква защита но....
Гледахме бушоините добре са.,, тези които са до двигателя а ако не се лъжа до волана нямаше ли още буш?Може ли от бушон да не работи инфрареда или имобилайзера?
Откачихме и едната клема на акум.за малко, но пак не става.
Ключа стои на 1 и не може да завъртя.....
Чакам малко инфо и ще отида да пробвам да запаля.
В началото помислих че като съм я угасил по този начин това е някаква защита но....
Гледахме бушоините добре са.,, тези които са до двигателя а ако не се лъжа до волана нямаше ли още буш?Може ли от бушон да не работи инфрареда или имобилайзера?
Откачихме и едната клема на акум.за малко, но пак не става.
Ключа стои на 1 и не може да завъртя.....
Чакам малко инфо и ще отида да пробвам да запаля.
Този пост е редактиран от USA: 12 ноември 2011 - 09:38
LAS VEGAS
#4
Публикувано 12 ноември 2011 - 11:10
Колега, само един ключ ли имаш? Би трабвало да имаш още един с копчета и един тънак сервизен, с който можеш само да палиш, ако ги имаш опитай и с тях. Някъде из форума имаше тема за разпознаване на ключовете успех
Този пост е редактиран от alex_bs: 12 ноември 2011 - 11:11
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#5
Публикувано 12 ноември 2011 - 13:09
Сега закарах ключа да го проверят дали работи.ако работи утре сутринта ще дойде един спец с лаптоп да му направят диагностика да видим какво ще излезе.
LAS VEGAS
#6
Публикувано 12 ноември 2011 - 13:35
Диагностиката ще покаже ли проблема?
LAS VEGAS
#7
Публикувано 12 ноември 2011 - 16:07
трябва да покаже
или си за ключ или
контактния модул е дал фира
и като откачаш акумулатора не дръж
ключа в ключалката щото шанса да го убиеш
е много голям
а и това с откачането на акумулатора
важеше преди 90г.
или си за ключ или
контактния модул е дал фира
и като откачаш акумулатора не дръж
ключа в ключалката щото шанса да го убиеш
е много голям
а и това с откачането на акумулатора
важеше преди 90г.
#8
Публикувано 12 ноември 2011 - 23:49
Ключът и ключалката - не би трябвало да има връзка между гасненето и проблема с паленето след това. Не стана ясно имаш ли резервните ключове и с тях работи ли - това щеше да подскаже, дали проблемът е с ключа или с ключалката.
Ключът не използва батерия, за да палиш, така че и без батерии трябва да можеш да запалиш двигателя!
Ключът не използва батерия, за да палиш, така че и без батерии трябва да можеш да запалиш двигателя!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#9
Публикувано 13 ноември 2011 - 05:02
Нямам резервни.След диагностика майстора каза че ключа излъчвавл сигнал но за да се провери дали е от него трябва 2 ри ключ.Направата била към 500 лева,и тогава може да се разбере дали е ключалка или ключ.нямало друго реешение,
Този пост е редактиран от USA: 13 ноември 2011 - 11:01
LAS VEGAS
#10
Публикувано 13 ноември 2011 - 13:32
а не може ли да се имитира по някакъв начин бобината на ключалката, и да се види дали излъчва ключа
упс колега не съм ти дочел коментара, че майстора е казал, че излъчна ключа...
упс колега не съм ти дочел коментара, че майстора е казал, че излъчна ключа...
Този пост е редактиран от alex_bs: 13 ноември 2011 - 13:35
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#11
Публикувано 14 ноември 2011 - 00:50
Не е лошо да провериш колко струва нов ключ в БалканСтар, възможно е да е на по-ниска цена. Възможно е обаче проблема да не е в ключа и тогава гориш парите за нов ключ, щото с новата ключалка идват два ключа.Нямам резервни.След диагностика майстора каза че ключа излъчвавл сигнал но за да се провери дали е от него трябва 2 ри ключ.Направата била към 500 лева,и тогава може да се разбере дали е ключалка или ключ.нямало друго реешение,
За Бургас не мога да помогна, но ако по някаква причина колата стигне до София свиркай, имам много точен майстор за твоя проблем.
Лошото е, че дистанционно няма как да се помогне.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Публикувано 14 ноември 2011 - 01:39
Цената в БС е 480 лв. с отстъпка с клубна карта! Предполагам, че горното е цена също от БС или официален дилър с известна отстъпка. По принцип нашите ключове струват към 550 - 600 лв. без отстъпки в БС.
На практика нов ключ може да се вземе само от дилър. Иначе може да се намери ключ на старо и да се препрограмира.
Ако повредата е в DAS системата на ключалката - цената от БС няма да ти хареса. Обикновено в такива случаи се прави следното - от морга се купува целия комплект - ключалка, модул към нея и компютъра за двигателя + ключовете и се сменя всичко. Добре е да имаш документ от колата донор (поне копие) и задължително да имаш VIN номера на автомобила. Защото ако утре нещо стане с ключа - от БС ако ти извадят копие на ключ, то няма да е за този автомобил, а за старата ти система. Затова ще трябва да вадят новия ключ по номера на колата донор!
На практика нов ключ може да се вземе само от дилър. Иначе може да се намери ключ на старо и да се препрограмира.
Ако повредата е в DAS системата на ключалката - цената от БС няма да ти хареса. Обикновено в такива случаи се прави следното - от морга се купува целия комплект - ключалка, модул към нея и компютъра за двигателя + ключовете и се сменя всичко. Добре е да имаш документ от колата донор (поне копие) и задължително да имаш VIN номера на автомобила. Защото ако утре нещо стане с ключа - от БС ако ти извадят копие на ключ, то няма да е за този автомобил, а за старата ти система. Затова ще трябва да вадят новия ключ по номера на колата донор!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13
Публикувано 14 ноември 2011 - 01:46
480лв. ама без отстъпката... скоро правих
към 400лв. е цената с отстъпката за членове.
Така или иначе, трябва да и направиш диагностика, не вярвам да не покаже от какво е проблема.
И моята ц-класа си забравяше ключа, оказа се някакъв модул, който отговарял точно за това.
До колкото знам му смениха софтуера и се оправи.
към 400лв. е цената с отстъпката за членове.
Така или иначе, трябва да и направиш диагностика, не вярвам да не покаже от какво е проблема.
И моята ц-класа си забравяше ключа, оказа се някакъв модул, който отговарял точно за това.
До колкото знам му смениха софтуера и се оправи.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#14
Публикувано 14 ноември 2011 - 07:08
Правихме диагностика не можа да разбереА и тя диагностиката беше на незапалена кола понеже не може на контакт да дадем.Слагаше ключа показваше Ya , маха го после Nein ...Бахти и колата,проблем след проблем... Аз ще я карам или правя...
Този пост е редактиран от USA: 14 ноември 2011 - 08:52
LAS VEGAS
#15
Публикувано 14 ноември 2011 - 07:22
Да КАЖА сега и дистанциооното на колата не работи (централното),Като не можах да запаля около 30 минути работше дистанциооното,но след много натискания спря....не отключва и заключва ,мига при натискане на камера дава че проблясва но....това пак ли може да е от ключалката?В смисъл може ли дистанционото да работи а да не може да отключва понеже не работи ключалката?В ключа не е ли отделно имобилайзера и алармата ?или са на една платка и може да се развалят заедно ?Поне така мисля аз,ако беше развалена ключалката алармата и централно би трябвало да работят на ключа или бъркам?Правихме диагностика не можа да разбере.Бахти и колата,проблем след проблем... Аз ще я карам или правя...
Смених Батериите ,колата стоя 20 минути с откаяен акумолатор,трябва ли да се синхронизира алармата и централното?пробвах по 3 те начина не става...
И волана ми е заключен също.
Този пост е редактиран от USA: 14 ноември 2011 - 09:15
LAS VEGAS
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни