Проблем с Ключ
Started by USA, 12 Nov 2011 - 03:32:37
48 replies to this topic
#1
Posted 12 November 2011 - 03:32
Здравейте,преди малко нещо стана и не мога да запаля колата. Kакто си стоях на улицата със запалена кола,пуснах съединителя и тя беше на скорост и загасна,изгасих от контакт и след 5 минути не мога да завъртя ключа ....един два пъти стаана завъртя се, но до там, не пожела да запали. И дистанциооното спря да работи дали от много натискания или от батериите? Свети добре диода...но не действа. И не можахме да запалим колата. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем?
LAS VEGAS
#2
Posted 12 November 2011 - 08:03
Акумулатора падна ли от няколкото завъртания?
Като вкараш ключа, чуваш ли прещракването като го разпознае?
Светва ли таблото като дадеш на контакт?
Като вкараш ключа, чуваш ли прещракването като го разпознае?
Светва ли таблото като дадеш на контакт?
#3
Posted 12 November 2011 - 09:17
Не мога да дам на контакт и не разпознава ключа(не се чува щтракането при разпознаване)...Акумолатора не е паднал ...тя не върти..и 3 те пъти когат по случайност даде контакт всичко светеше но не върти стартера...
В началото помислих че като съм я угасил по този начин това е някаква защита но....
Гледахме бушоините добре са.,, тези които са до двигателя а ако не се лъжа до волана нямаше ли още буш?Може ли от бушон да не работи инфрареда или имобилайзера?
Откачихме и едната клема на акум.за малко, но пак не става.
Ключа стои на 1 и не може да завъртя.....
Чакам малко инфо и ще отида да пробвам да запаля.
В началото помислих че като съм я угасил по този начин това е някаква защита но....
Гледахме бушоините добре са.,, тези които са до двигателя а ако не се лъжа до волана нямаше ли още буш?Може ли от бушон да не работи инфрареда или имобилайзера?
Откачихме и едната клема на акум.за малко, но пак не става.
Ключа стои на 1 и не може да завъртя.....
Чакам малко инфо и ще отида да пробвам да запаля.
Edited by USA, 12 November 2011 - 09:38 .
LAS VEGAS
#4
Posted 12 November 2011 - 11:10
Колега, само един ключ ли имаш? Би трабвало да имаш още един с копчета и един тънак сервизен, с който можеш само да палиш, ако ги имаш опитай и с тях. Някъде из форума имаше тема за разпознаване на ключовете успех
Edited by alex_bs, 12 November 2011 - 11:11 .
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#5
Posted 12 November 2011 - 13:09
Сега закарах ключа да го проверят дали работи.ако работи утре сутринта ще дойде един спец с лаптоп да му направят диагностика да видим какво ще излезе.
LAS VEGAS
#6
Posted 12 November 2011 - 13:35
Диагностиката ще покаже ли проблема?
LAS VEGAS
#7
Posted 12 November 2011 - 16:07
трябва да покаже
или си за ключ или
контактния модул е дал фира
и като откачаш акумулатора не дръж
ключа в ключалката щото шанса да го убиеш
е много голям
а и това с откачането на акумулатора
важеше преди 90г.
или си за ключ или
контактния модул е дал фира
и като откачаш акумулатора не дръж
ключа в ключалката щото шанса да го убиеш
е много голям
а и това с откачането на акумулатора
важеше преди 90г.
#8
Posted 12 November 2011 - 23:49
Ключът и ключалката - не би трябвало да има връзка между гасненето и проблема с паленето след това. Не стана ясно имаш ли резервните ключове и с тях работи ли - това щеше да подскаже, дали проблемът е с ключа или с ключалката.
Ключът не използва батерия, за да палиш, така че и без батерии трябва да можеш да запалиш двигателя!
Ключът не използва батерия, за да палиш, така че и без батерии трябва да можеш да запалиш двигателя!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#9
Posted 13 November 2011 - 05:02
Нямам резервни.След диагностика майстора каза че ключа излъчвавл сигнал но за да се провери дали е от него трябва 2 ри ключ.Направата била към 500 лева,и тогава може да се разбере дали е ключалка или ключ.нямало друго реешение,
Edited by USA, 13 November 2011 - 11:01 .
LAS VEGAS
#10
Posted 13 November 2011 - 13:32
а не може ли да се имитира по някакъв начин бобината на ключалката, и да се види дали излъчва ключа
упс колега не съм ти дочел коментара, че майстора е казал, че излъчна ключа...
упс колега не съм ти дочел коментара, че майстора е казал, че излъчна ключа...
Edited by alex_bs, 13 November 2011 - 13:35 .
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
#11
Posted 14 November 2011 - 00:50
Не е лошо да провериш колко струва нов ключ в БалканСтар, възможно е да е на по-ниска цена. Възможно е обаче проблема да не е в ключа и тогава гориш парите за нов ключ, щото с новата ключалка идват два ключа.Нямам резервни.След диагностика майстора каза че ключа излъчвавл сигнал но за да се провери дали е от него трябва 2 ри ключ.Направата била към 500 лева,и тогава може да се разбере дали е ключалка или ключ.нямало друго реешение,
За Бургас не мога да помогна, но ако по някаква причина колата стигне до София свиркай, имам много точен майстор за твоя проблем.
Лошото е, че дистанционно няма как да се помогне.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Posted 14 November 2011 - 01:39
Цената в БС е 480 лв. с отстъпка с клубна карта! Предполагам, че горното е цена също от БС или официален дилър с известна отстъпка. По принцип нашите ключове струват към 550 - 600 лв. без отстъпки в БС.
На практика нов ключ може да се вземе само от дилър. Иначе може да се намери ключ на старо и да се препрограмира.
Ако повредата е в DAS системата на ключалката - цената от БС няма да ти хареса. Обикновено в такива случаи се прави следното - от морга се купува целия комплект - ключалка, модул към нея и компютъра за двигателя + ключовете и се сменя всичко. Добре е да имаш документ от колата донор (поне копие) и задължително да имаш VIN номера на автомобила. Защото ако утре нещо стане с ключа - от БС ако ти извадят копие на ключ, то няма да е за този автомобил, а за старата ти система. Затова ще трябва да вадят новия ключ по номера на колата донор!
На практика нов ключ може да се вземе само от дилър. Иначе може да се намери ключ на старо и да се препрограмира.
Ако повредата е в DAS системата на ключалката - цената от БС няма да ти хареса. Обикновено в такива случаи се прави следното - от морга се купува целия комплект - ключалка, модул към нея и компютъра за двигателя + ключовете и се сменя всичко. Добре е да имаш документ от колата донор (поне копие) и задължително да имаш VIN номера на автомобила. Защото ако утре нещо стане с ключа - от БС ако ти извадят копие на ключ, то няма да е за този автомобил, а за старата ти система. Затова ще трябва да вадят новия ключ по номера на колата донор!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13
Posted 14 November 2011 - 01:46
480лв. ама без отстъпката... скоро правих
към 400лв. е цената с отстъпката за членове.
Така или иначе, трябва да и направиш диагностика, не вярвам да не покаже от какво е проблема.
И моята ц-класа си забравяше ключа, оказа се някакъв модул, който отговарял точно за това.
До колкото знам му смениха софтуера и се оправи.
към 400лв. е цената с отстъпката за членове.
Така или иначе, трябва да и направиш диагностика, не вярвам да не покаже от какво е проблема.
И моята ц-класа си забравяше ключа, оказа се някакъв модул, който отговарял точно за това.
До колкото знам му смениха софтуера и се оправи.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#14
Posted 14 November 2011 - 07:08
Правихме диагностика не можа да разбереА и тя диагностиката беше на незапалена кола понеже не може на контакт да дадем.Слагаше ключа показваше Ya , маха го после Nein ...Бахти и колата,проблем след проблем... Аз ще я карам или правя...
Edited by USA, 14 November 2011 - 08:52 .
LAS VEGAS
#15
Posted 14 November 2011 - 07:22
Да КАЖА сега и дистанциооното на колата не работи (централното),Като не можах да запаля около 30 минути работше дистанциооното,но след много натискания спря....не отключва и заключва ,мига при натискане на камера дава че проблясва но....това пак ли може да е от ключалката?В смисъл може ли дистанционото да работи а да не може да отключва понеже не работи ключалката?В ключа не е ли отделно имобилайзера и алармата ?или са на една платка и може да се развалят заедно ?Поне така мисля аз,ако беше развалена ключалката алармата и централно би трябвало да работят на ключа или бъркам?Правихме диагностика не можа да разбере.Бахти и колата,проблем след проблем... Аз ще я карам или правя...
Смених Батериите ,колата стоя 20 минути с откаяен акумолатор,трябва ли да се синхронизира алармата и централното?пробвах по 3 те начина не става...
И волана ми е заключен също.
Edited by USA, 14 November 2011 - 09:15 .
LAS VEGAS
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users