
Въпрос за алармаМонтаж на допълнителна аларма
Започната от kukata86, 01 ное 2011 - 20:53:44
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 07 ноември 2011 - 23:32
Разбрах ти мисълта.И аз мисля така точно затова ме интересува само пеиджърната част на алармата.Не че не може да се заглуши но да не изпадаме в подробности.Та да задеиствам алармата ми се иска само да взема сигналче от вратите .Не си заслужава да слагам обемни датчици за активиране на алармата щом мога да ползвам копчета които си имам на вратите.и не е голямо вмешателство предполагам .За САМ алармата (сега разбрах какво е имал предвид колегата) ще струва много пари само заради специализираното и приложение и не си заслужава. Та проблема си остава. имам да взима сигнал от 2-3 кабела-за да включа минималните функции на алармата.Някои знае ли къде са те и с какви цветове.
#17
Публикувано 07 ноември 2011 - 23:38
Ами дай да почнем с точния модел и година на автомобила, пък да видим, дали някой колега с опит няма да се включи...
Аз имам един приятел, ама е в София, ще му звънна да го питам дали може да помогне без да види колата.
П.С.
Имаш ли функция магистрален мигач? Това е като бутнеш лоста на мигачите, без да щрака, мига три пъти мигача и спира? Мисля че при твоя 210 вече всичко е на CAN, демек мигачите не можеш ги подкара. Дано не съм много черноглед, ама може да се наложи да връзваш пейджъра директно към акумулатора, щото иначе компютъра ще започне да записва грешки и да гаси тока на незнайния консуматор(в случая твоята пейджър система).
Аз имам един приятел, ама е в София, ще му звънна да го питам дали може да помогне без да види колата.
П.С.
Имаш ли функция магистрален мигач? Това е като бутнеш лоста на мигачите, без да щрака, мига три пъти мигача и спира? Мисля че при твоя 210 вече всичко е на CAN, демек мигачите не можеш ги подкара. Дано не съм много черноглед, ама може да се наложи да връзваш пейджъра директно към акумулатора, щото иначе компютъра ще започне да записва грешки и да гаси тока на незнайния консуматор(в случая твоята пейджър система).
Този пост е редактиран от mradulov: 07 ноември 2011 - 23:46
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#18
Публикувано 08 ноември 2011 - 10:13
Нямам тази функция за мигачите или поне не съм разбрал но мисля че е нямам защото съм е виждал на по новите мерцедеси и е търсих един пътна моя. Колата е w210 E320 CDI от 2001год. Захранването на алармата съм го закачил вече точно към акумулатора защото не исках да натоварвам някоя друга верига и да ми гърми бушона на конкретната верига от прекарена консумация от предвидената.Дано твоя човек да помогне със опита си.
#19
Публикувано 08 ноември 2011 - 10:47
Мигачите мисля най-лесно можеш да ги включиш към ключа на аварийните през диоди, да не изпаткат алармата...
#20
Публикувано 08 ноември 2011 - 14:24
И мов човек посъветва да се гледа в аварийките.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#21
Публикувано 08 ноември 2011 - 14:55
Ок бутона на аварийните го отворих и видях когато дам на късо мигачите си мигат-Ок-намерих кабела но алармата също има релета да ги кара да мигат.Какво ще се получи с 2 релета за мигане последователно.Някакво насечено мигане от несинхронното им щракане.
Няма ли друг вариант.
Няма ли друг вариант.
#22
Публикувано 08 ноември 2011 - 15:36
Пробвай, няма да има проблем предполагам.
На БМВ-то така вързахме с Лазар моите и си мигат нормално.
На БМВ-то така вързахме с Лазар моите и си мигат нормално.
#23
Публикувано 08 ноември 2011 - 23:01
Пробвай, няма да има проблем предполагам.
На БМВ-то така вързахме с Лазар моите и си мигат нормално.
аааа не лъжи човека - така ама не точно.... имаше модификации


България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни