
Въпрос за алармаМонтаж на допълнителна аларма
Започната от kukata86, 01 ное 2011 - 20:53:44
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 ноември 2011 - 20:53
Здравейте на всички.Нов съм във форума и във притежанието на W210.Интересуват ме няколко неща относно монтирането на аларма с пейджър.Спрял съм се вече на модел но ме притеснява начина на свързване тъй като в тази кола внимавам когато развивам болче пък когато се налага да се меся в инсталацията.... Говорих с техници на аларми от града и от всички само един се нави да е сложи по колата като каза " няма да работи комфорт модула и централното и дистанционното палене" Но това не го притесни да ми каже ЦИФРА за монтажа.Не искам такива екстри а само да се активира за да ме извести на пеиджара
Занимавам се с електроника и реших да е сложа сам и със вашата помощ разбира се:
Та въпросите ми са(къде са тия жици):
От къде се управляват мигачите(къде отиват всички тези кабели от тях) за да закача алармата да мигат като работи)
От къде е най добре да е захраня(близко до удобно място за монтаж на алармата)
От къде да взема сигнал за отворена врата и багажник (от плафона отпада тъй като там светва и загасва плавно,и доколкото разбрах докато изследвах,това димиране се управлява от устройство по рано на инсталацията а не от плафона, също така той не светва при отворен багажник)къде е тоя модул за да му гепя сигнала на копчетата
къде е най добре да се монтира шок сензора
...Това са въпросите засега но съм сигурен че ще има и още.
Надявам се заедно да успея да монтирам алармата и тази тема да помогне на други като мен в бъдеще.
Ще чакам вашите отговори
Занимавам се с електроника и реших да е сложа сам и със вашата помощ разбира се:
Та въпросите ми са(къде са тия жици):
От къде се управляват мигачите(къде отиват всички тези кабели от тях) за да закача алармата да мигат като работи)
От къде е най добре да е захраня(близко до удобно място за монтаж на алармата)
От къде да взема сигнал за отворена врата и багажник (от плафона отпада тъй като там светва и загасва плавно,и доколкото разбрах докато изследвах,това димиране се управлява от устройство по рано на инсталацията а не от плафона, също така той не светва при отворен багажник)къде е тоя модул за да му гепя сигнала на копчетата
къде е най добре да се монтира шок сензора
...Това са въпросите засега но съм сигурен че ще има и още.
Надявам се заедно да успея да монтирам алармата и тази тема да помогне на други като мен в бъдеще.
Ще чакам вашите отговори
#2
Публикувано 06 ноември 2011 - 18:38
Никой ли не може да помогне.
Интересуват ме само кабелите за мигачите и копчетата на вратите.
Другото ще го свържа някак си
Интересуват ме само кабелите за мигачите и копчетата на вратите.
Другото ще го свържа някак си
#3
Публикувано 06 ноември 2011 - 19:05
Колега,струва ми се че се заиграваш, За съжаление аз няма да мога да ти помогна,но знам,че когато слагах аларма на мойта кола ми казаха,че трябва да е канова(каквото и да значи това).Платих дилърска цена 200лв.
#4
Публикувано 07 ноември 2011 - 14:08
За първи път чувам за такъв вид аларма. а и в гуугъл не намирам такова определение.Та наистина ли няма някои които е бърникал схемата на колата преди мен и да сподели опита си тук
#5
Публикувано 07 ноември 2011 - 14:23
Моята е W202 и не знам дали е същото като при 210-ката, но кабелите за мигачите и за вратите ги намери при шофьорския праг.Там сложи и шок датчика.Самата аларма я сложи в кората където се намира под волана.Постоянен плюс извади някъде в двигателния отсег там до бушоните от лявата страна (шофьорската)
Не знам при теб какъв е проблема, но при мен си работи централното и комфорт модула.
Само че, за да ти работи комфорт модула трябва и алармата да я притежава тази екстра за да си съвпаднат.
Не знам при теб какъв е проблема, но при мен си работи централното и комфорт модула.
Само че, за да ти работи комфорт модула трябва и алармата да я притежава тази екстра за да си съвпаднат.
#6
Публикувано 07 ноември 2011 - 14:51
Днес разглобявах тази част и имаше само кабели които тръгват назад към купето.След като окачех буксите от тях се изключиха всички неща по шофьорската врата,мигач на огледало стъкла и др. По надолу под този сноп се мяркат някакви други кабели но не посмях да разглобявам още. Факта че тези кабели тръгват назад предполагам че управлението е някъде в задната част на колата -но къде? Иначе относно монтажа на алармата и пускане на захранване съм го направил по твоя начин,с изключение на шоковия датчик който сложих и него под волана на някаква дебела метална тръба която минава оттам.
Можеш ли да ми кажеш цветовете на кабелите или нещо което да ме ориентира дали да разглобявам по навътре прага.
Можеш ли да ми кажеш цветовете на кабелите или нещо което да ме ориентира дали да разглобявам по навътре прага.
#7
Публикувано 07 ноември 2011 - 15:11
Моя алармаджия с някъкав инстромент пробиваше кабелите и така намери кой е за мигачи, кой е за врати. Предполагам знаеш за какво става на въпрос. Нещо като фазомер само че с игла отпред а не права отверка. Затваряш всички врати освен шофьорската, а нейното палче го натискаш за да може да имитира че вратата е затворена и почваш да бодеш един по един кабелите за да намериш кой е точния.И след като боцнеш кабела освобождаваш палчето след това пак натискаш палчето боцваш следващия кабел пак освобождаваш палчето и така докато намериш правилния кабел.
Моя алармаджия ги намери лесно но той си ги знаеше по цветове и само за 100% сигорност проверяваше кой кабел за какво е.
П.С. При мен за предни и задни врати бяха 2 кабела а не един.
Моя алармаджия ги намери лесно но той си ги знаеше по цветове и само за 100% сигорност проверяваше кой кабел за какво е.
П.С. При мен за предни и задни врати бяха 2 кабела а не един.
#8
Публикувано 07 ноември 2011 - 19:48
Да сещам се за инструмента.Пробна лампа с игла за да не реже обвивката много.Става и с мултицет.Работата е че е знаел къде да ги търси. И другото е че при тези съвременните коли като мерцедеси и др. Се страхувам да пусна тока направо по жицата,Защото тока се връща назад по инсталацията .И ако се командват от реле няма проблем(то е или отворено или затворено)но ако се командват от някой електронен ключ(транзистор или оптрон) не съм сигурен да не изгоря нещо по управлението с тази намеса.Затова питам за начина на инсталиране точно на тази кола.До колкото четох в интернет при мерцедесите(за да са уникални може би,или за да затрудни евентуални вмешателства) Полюсите на вратите са обратно на другите коли. т.е. Ако при отворена врата на друга кола идва минус а при затворена плюс,при мерцедес е обратно. И ако очакваш да светне с пробна лампа спрямо маса-може никога да не намериш кабела тъй като работи при обратния начин.
П.С. Тези кабели които той е дупчил пак там ли ги откри.На прага на шофьорската врата.И за мигачите и за вратите ли минават от там?Наистина ли бих те затруднил ако погледнеш когато можеш да ми кажеш евентуални цветове.Предполагам че всичко в мерцедес е по стандарт и ще се дублират с моите.
П.С. Тези кабели които той е дупчил пак там ли ги откри.На прага на шофьорската врата.И за мигачите и за вратите ли минават от там?Наистина ли бих те затруднил ако погледнеш когато можеш да ми кажеш евентуални цветове.Предполагам че всичко в мерцедес е по стандарт и ще се дублират с моите.
#9
Публикувано 07 ноември 2011 - 21:12
Ще погледна за цветове но сигорно няма да мога да ти кажа кое за мигачи и кое за врати.Да сещам се за инструмента.Пробна лампа с игла за да не реже обвивката много.Става и с мултицет.Работата е че е знаел къде да ги търси. И другото е че при тези съвременните коли като мерцедеси и др. Се страхувам да пусна тока направо по жицата,Защото тока се връща назад по инсталацията .И ако се командват от реле няма проблем(то е или отворено или затворено)но ако се командват от някой електронен ключ(транзистор или оптрон) не съм сигурен да не изгоря нещо по управлението с тази намеса.Затова питам за начина на инсталиране точно на тази кола.До колкото четох в интернет при мерцедесите(за да са уникални може би,или за да затрудни евентуални вмешателства) Полюсите на вратите са обратно на другите коли. т.е. Ако при отворена врата на друга кола идва минус а при затворена плюс,при мерцедес е обратно. И ако очакваш да светне с пробна лампа спрямо маса-може никога да не намериш кабела тъй като работи при обратния начин.
П.С. Тези кабели които той е дупчил пак там ли ги откри.На прага на шофьорската врата.И за мигачите и за вратите ли минават от там?Наистина ли бих те затруднил ако погледнеш когато можеш да ми кажеш евентуални цветове.Предполагам че всичко в мерцедес е по стандарт и ще се дублират с моите.
#10
Публикувано 07 ноември 2011 - 21:31
Благодаря ти много.Не се притеснявай аз ще ги различа кои кабел за какво е .Все пак и това би била добра помощ като за начало.Ще чакам отговора ти, и се надявам цветовете на кабелите да съвпаднат
#11
Публикувано 07 ноември 2011 - 21:52
Дано съвпадат. Сега имам малко време и мисля да ходя да погледна. Само не помня как се махаше капака на прага.Благодаря ти много.Не се притеснявай аз ще ги различа кои кабел за какво е .Все пак и това би била добра помощ като за начало.Ще чакам отговора ти, и се надявам цветовете на кабелите да съвпаднат
#12
Публикувано 07 ноември 2011 - 22:00
Моя става с дърпане нагоре.На щипки е -може и при теб да е така
#14
Публикувано 07 ноември 2011 - 22:36
Аз имам една пластмасова лаисна отгоре на прага.Пада се под вратата при затворена врата.Дърпам е нагоре.При мен е на щипки (метални) които хващат един ръб на лаисната от долната страна.Започвам от единия край и като усетя че поддава малко по малко до другия.При мен щипките са 3 за разстоянието под лаисната. Тя е около 60 см.Не съм сигурен дали и при теб е така и дали е имаш тази лаисна
#15
Публикувано 07 ноември 2011 - 23:08
Колеги,
"Кановата" аларма, както и викат горублянските майстори, се свързва с CAN-мрежата на автомобила. Ако не разбирате английски, кажете да ви драсна с две думи какво пише в линка.
Боцкането с пробна лампа по кабелите може да има скъпоструващи ефекти, особенно ако кабела е оранжев(обиконовено тоя цвят е за оптични кабели, да има и такива в колата).
Дори да закупите необходимата аларма, на колата трябва да и се обясни, че има алабоарма, да обучи за да може алармата да работи коректно. Не става само да щтракнеш буксата.
Имайте предвид, че експерименти в задблоковите пространства могат да убият автомобила, така че ремонта да е по-скъп от смяна на автомобила.
Аз нямам аларма на моя автомобил и не мисля и да му слагам. Пищялката не плаши никой вече. Ако сте с инфрачервени ключове, тия дето не са метални, няма кой да ви краде колата, щото е доста трудно и без аларма, а пък колите дето караме са на преклонна възраст и не са привлекателни за крадците. По-добре си сложете секретни болтове и си подсигурете стъклата на огледалата.
"Кановата" аларма, както и викат горублянските майстори, се свързва с CAN-мрежата на автомобила. Ако не разбирате английски, кажете да ви драсна с две думи какво пише в линка.
Боцкането с пробна лампа по кабелите може да има скъпоструващи ефекти, особенно ако кабела е оранжев(обиконовено тоя цвят е за оптични кабели, да има и такива в колата).
Дори да закупите необходимата аларма, на колата трябва да и се обясни, че има алабоарма, да обучи за да може алармата да работи коректно. Не става само да щтракнеш буксата.
Имайте предвид, че експерименти в задблоковите пространства могат да убият автомобила, така че ремонта да е по-скъп от смяна на автомобила.
Аз нямам аларма на моя автомобил и не мисля и да му слагам. Пищялката не плаши никой вече. Ако сте с инфрачервени ключове, тия дето не са метални, няма кой да ви краде колата, щото е доста трудно и без аларма, а пък колите дето караме са на преклонна възраст и не са привлекателни за крадците. По-добре си сложете секретни болтове и си подсигурете стъклата на огледалата.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни