От една година съм се захванал с една 190-ка, която е започнала живота си през 89-а като 2.6 и така докато не я купих аз и не реших че 3.6 АМГ ще и ходи повече.
За жалост се оказа, че двигателя меша антифриз и масло и се наложи да го отворим. Както доста хора с Ц36 и предният собственик е бил излъган от некадърен дилър и гарнитурата беше от 3.2 М104. Та с триста зора поръчах оригинална 300 лв (левче за всеки зор
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
За жалост обаче на 50-я км от настройката на мегата колата каза едно звучно "Пуф" и спря безславно. Оказа се че е скъсала изпускателен вал след 1-ви цилиндър
![:cray](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/cray.gif)
Сменени са болтовете гарнитури и всички уплътнения с оригинални и разбира се шлайф на главата(Коретх Варна).
Май имам криви два клапана утре ще се разбере. Моля всички, които имат информация за вала и клапаните, които се слагат на М104 3.6 АМГ да помагат с номера и възможни алтернативи от други кубатури на М104.
Интересното е че скъсана част от вала се върти сравнително лесно и няма други видими причини (липса на масло посиняване шумове-докато вървеше нищо подозрително.
Възможно ли е да е пренатегната веригата и как мога да го проверя ?
Благодаря на всички отзовали се!
![:beer](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/beer.gif)