![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Поздрави
Публикувано 22 октомври 2011 - 17:39
Публикувано 23 октомври 2011 - 10:55
Здравей, ако става въпрос за 124 с климатик, имаш някъде ел. помпа за циркулация на охладителната течност към радиатора на парното, провери нея. Колегите да кажат дали без климатик има такава. Местоположението е различно при различните мотори, при мен е под казанчето на течността за чистачки.Колеги, имам следният проблем: Колата загрява нормално, качва до 87 C ,но не топли както трябва.Когато подам газ започва да духа по-топло,но когато съм в ниски обороти или на място, парното духа съвсем леко топло.Онзи ден разглобих винтила пред акмулатора ,почистих го ,но това не промени нещата.Някой евентуално ако има идея от какво може да е да сподели моля.Ще ви бъда много благодарен
Поздрави
Публикувано 23 октомври 2011 - 11:35
Публикувано 23 октомври 2011 - 13:10
Публикувано 23 октомври 2011 - 19:08
помпата за циркулация намора се на десния
калник на мъркуча който излиза след вентила
емаш ли газова и къде е вързана
и накрая може и радиаторчето да е подпушено
Публикувано 23 октомври 2011 - 20:22
Публикувано 25 октомври 2011 - 18:44
Публикувано 25 октомври 2011 - 18:45
Въпросната помпичка се намира малко под и вляво от изпускателната генерация, и е свързана с изходящия маркуч след вентилите и отоплението на казанчето за чистачките. Поне така е при мен W124-230TE. Аз я махнах защото протече. Виж дали ти е обезвъздушена добре системата понеже заради газовата като има малко въздух то първо в парното се събира. Аз ги брах същите ядове поради теч от радиатора, като задухаше парното зле значи е за допълване.
Публикувано 25 октомври 2011 - 22:10
Публикувано 27 октомври 2011 - 14:25
Публикувано 02 ноември 2011 - 11:20
Публикувано 02 ноември 2011 - 19:36
Публикувано 07 ноември 2011 - 19:40
Откачаш маркучите и пълниш с оцет
Оставяш една вечер, после включваш маркуча към чешмата, другия край към страната на дуо вентилите, пускаш да тече.
Може да го направиш два пъти, но имай в предвид, че ако е текло радиаторчето и някой е сипвал прахче, то може пак да текне.
Този пост е редактиран от poroka: 07 ноември 2011 - 19:40
Публикувано 07 ноември 2011 - 21:18
Публикувано 07 ноември 2011 - 22:35
Да не би да ти е прецакана гарнитурата на главата.На загряр мотор,можеш ли да отвориш,капачката на разшетителния съд.Важно е да се знае и дали е еднакво топло от двете страни на радиаторчето,когато е на празен ход.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни