
Водороден генератор (HHO generator) подходящ за автомобили .Информация и мнения.
Started by Рошен, 17 Oct 2011 - 16:50:52
36 replies to this topic
#16
Posted 18 October 2011 - 21:49
Моля някой който има такава система да сподели до колко според него е безопастно употребата на такава клетка... има ли риск от някакво възпламеняване и т.н. Прочетох че температуратана горене на Брауновия газ е доста висока и как се свързва с бензина и кислорода така че да не се получава развиване на свръх висока температура която примерно да стопи мотора... Също... във въздушния филтър ли се вкарва брауновия газ и какви пренастройки се прави по компютъра? И дали е възможно според вас инсталирането на мех. инжекцион?
#17
Posted 18 October 2011 - 22:28
Исмам да споделя и следния файл, за конвертирането на обикновен бензинов двигател към работа с водород.
На стр. 12-13 от оригиналната номерация на документа има описани някои възможни проблеми при преминаване на обикновен бензинов мотор на водород.
Ако някой има интерес да чете.
Иначе казват, че месец опити спестяват няколко часа четене.
Успех.
На стр. 12-13 от оригиналната номерация на документа има описани някои възможни проблеми при преминаване на обикновен бензинов мотор на водород.
Ако някой има интерес да чете.
Иначе казват, че месец опити спестяват няколко часа четене.

Успех.
Attached Files
#18
Posted 18 October 2011 - 22:35
Благодаря Subsonic... сядам да чета!
#19
Posted 20 October 2011 - 11:02
Гледах по Discovery Channel преди време едно предаване, в което се опитаха да подкарат един дърт V8 с водород, чиято система беше карбуратор. Водорът беше компресиран в бутилка, чист. Още при първото подаване на рязко газ така гръмна под капака, че всички си плюха на петите
. Да неустойчив е, но на празен ход си работеше супер и то без допълнителни настройки. Конкретно по темата - това искам да го видя със собствените си очи, че работи на бензинов мотор. До сега по форумите не видях един човек, който твърди, че работи, да е казал - "елате да ви покажа"!

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#20
Posted 20 October 2011 - 12:33
Гледах по Discovery Channel преди време едно предаване, в което се опитаха да подкарат един дърт V8 с водород, чиято система беше карбуратор. Водорът беше компресиран в бутилка, чист. Още при първото подаване на рязко газ така гръмна под капака, че всички си плюха на петите
. Да неустойчив е, но на празен ход си работеше супер и то без допълнителни настройки. Конкретно по темата - това искам да го видя със собствените си очи, че работи на бензинов мотор. До сега по форумите не видях един човек, който твърди, че работи, да е казал - "елате да ви покажа"!
Колега явно и аз и ти ще трябва да станем по-редовни на сбирките на Клуба и се надявам, че скоро ще видим нещо подобно!


#21
Posted 20 October 2011 - 12:47
То и във фиат форума администратора си е монтирал такава система на колата ( мулти джет турбо дизел, демек комън рейл, ама по-осъвършенстван ), даже продава тия системи за по 500 лв., но досега не видях покана ( официална ) да се направи тест на разхода в просъствието на свидетели. Иначе темата там за този генератор е толкова дълга, че може човек цял ден да си убие.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#22
Posted 26 October 2011 - 12:18
Ето какво има в Wikipaedia:
http://en.wikipedia....iki/Oxyhydrogen
Т на палмъка не е 5000 градуса, както се писа по-рано тук, а е около 2800.
Ако наистина се поризвежда окси-водород от HHO генератора, то той гори в обемно съотношение от 4% до 95% водород в сместа.
За авантюристите, вижте и това:
http://www.rexresear...one/pantone.htm
http://en.wikipedia....iki/Oxyhydrogen
Т на палмъка не е 5000 градуса, както се писа по-рано тук, а е около 2800.
Ако наистина се поризвежда окси-водород от HHO генератора, то той гори в обемно съотношение от 4% до 95% водород в сместа.
За авантюристите, вижте и това:
http://www.rexresear...one/pantone.htm
#23
Posted 26 October 2011 - 16:50
Аз лично бях свидетел как една 320-ка работеше с този газ.Беше на един мой познат, (тя още си е негова де).
Неговата система си я беше направил той, каза че му сваля разхода, не помня точно с колко но някъде около 20-30% градско.Но за съжаление двигателя не издържа дълго с тази система. Някъде около половин година и сега е разглобил двигателя за ремонт. За съжаление не знам точно какво му се е случило на двигателя, но сигурно е имало гърмежи.(той с тая самоделка) :Д :Д
Неговата система си я беше направил той, каза че му сваля разхода, не помня точно с колко но някъде около 20-30% градско.Но за съжаление двигателя не издържа дълго с тази система. Някъде около половин година и сега е разглобил двигателя за ремонт. За съжаление не знам точно какво му се е случило на двигателя, но сигурно е имало гърмежи.(той с тая самоделка) :Д :Д
#24
Posted 26 October 2011 - 18:28
Мерси на такава икономияАз лично бях свидетел как една 320-ка работеше с този газ.Беше на един мой познат, (тя още си е негова де).
Неговата система си я беше направил той, каза че му сваля разхода, не помня точно с колко но някъде около 20-30% градско.Но за съжаление двигателя не издържа дълго с тази система. Някъде около половин година и сега е разглобил двигателя за ремонт. За съжаление не знам точно какво му се е случило на двигателя, но сигурно е имало гърмежи.(той с тая самоделка) :Д :Д

шест месеца тънканайка и после двигател за ремонт, а всички знаем колко са здрави бензиновите двигатели на мерцедес, щом за 6 мес. е успял да го съсипе нещата са ясни.
Това се чудя аз на мераклиите за иконимии, сложете си по един газов инжекцион, тогава финансовата икономия е около 50% не 20% като при тоя измислен генератор.
#25
Posted 26 October 2011 - 21:01
Алфонсо,по принцип търсим икономии,като освен газовия инжекцион ползваме и водородни генератори.Кяра трябва да е пълен.Бензина е прекалено скъп.Стапял съм бутала от бензин,тъй,че си мисля,че алтернативните методи за гориво е добре да се обсъдят.Един познат се хвалеше,че освен икономия е получил и добра мощност,което за мен вече не е малко.Мерси на такава икономия
![]()
шест месеца тънканайка и после двигател за ремонт, а всички знаем колко са здрави бензиновите двигатели на мерцедес, щом за 6 мес. е успял да го съсипе нещата са ясни.
Това се чудя аз на мераклиите за иконимии, сложете си по един газов инжекцион, тогава финансовата икономия е около 50% не 20% като при тоя измислен генератор.
Никога не оставям магарето си в калта.
#26
Posted 27 October 2011 - 13:32
По принцип става въпрос за БМВ Е36 320-каМерси на такава икономия
![]()
шест месеца тънканайка и после двигател за ремонт, а всички знаем колко са здрави бензиновите двигатели на мерцедес, щом за 6 мес. е успял да го съсипе нещата са ясни.
Това се чудя аз на мераклиите за иконимии, сложете си по един газов инжекцион, тогава финансовата икономия е около 50% не 20% като при тоя измислен генератор.
#27
Posted 01 February 2012 - 23:44
може ли някой да даде контакт със тази фирма за генераторите
#28
Posted 02 February 2012 - 01:36
Искам да внеса още малко яснота по тази тема. Първо този генератор не произвежда водород, а окси-водород. Второ - за да подкарате колата си на такова нещо степента на сгъстяване не трябва да е по-голяма от 9:1. В някои държави от ЕС видях, че се предлагат системи за чист водород, като него произвеждаме първо вкъщи и после съхраняваме в колата. Естествено изключваме вариантите газ под налягане и криоген, остава третият и най-безопасен - метал хидридите. Водорът лесно влиза във връзка с тях и после се отделя "при поискване", демек с малко загряване ( около 70 градуса ). Това вече може да се нарече икономия, защото генератор във вашата къща се захранва от слънчеви колектори или други "Зелени" източници на енергия. Цената не беше опомената, само телефон за връзка. Но вече не помня и фирмата как се казваше...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#29
Posted 02 February 2012 - 09:43
eto saita www.HHO-Bulgaria.com
#30
Posted 02 February 2012 - 15:42
Тоя сайт няма нищо общо със системата, за която аз говоря!
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users