Taка и така е офтопик малко... Купих предни втора ръка от един приятел: Delphi de Carbon Performance (това за Е36ицата).
Изглеждат така:
Погледни скромната дебелина на стъблото .
Много впечатляващ амортисьор е... Един приятел ги беше купил чисто нови, но му гръмна двигателя и ми ги продаде на много скромна цена.
Купих и 2 Билщайн-а за задни, но возията беше ужасна, върнах ги и купих Монро-та.
И без това задни твърди амортисьори правят возията ужасна.
Монро-то също са твърди, но само при рязки натоварвания. При нормално каране са доста спокойни и плавни. И така се оказах с 2 нови задни.
Иначе и 4те бяха оригиналните, не бяха изпуснали, но ми идваше много мека. Все пак ЦЛК-то беше с фабричното спортно окачване. На фона на нея, като мина през легнал полицай, и усетя как бронята иска да заоре в асфалта... малко не ми се нрави.
Сега просто минава през легналите и не помръдва надолу. Те Е36 си возят малко дървено спрямо CLK, но какво да се прави. Интересно ми е как се държи KONI-то. Трябва да се видим да сравня как е спрямо AMG окачването на нормален Kompressor.
Но не искам да ангажирам никой с предпочитанията си. Аз харесвам как работят Монро... някои хора не...
Някои казват че са ментаци, други че са ОК.
Ами и ментак да е, ебаси добрия ментак!
Иначе Билщайн за заден да не виждам повече за евридейка.
Абе тия са за камион май
CLK-то версия SPORT, с амортисьори KONI, настроени на средна твърдост вози по твърдо от стандартното, но не е неприятно, много стегнато усещане придава за колата.