
Спирачни дискове за w124 ???Кой какво ползва
Започната от BENZBOSS, 25 ное 2006 - 01:17:54
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 ноември 2006 - 01:17
Може и да има такава тема,но има и много нови членове,та да попитам пак.
Кой и какви ползва за W124 предни спирачни дискове.Моите нещо почнаха да претрисат и са за смяна.
Предложения от рода на престъргване,обръщане...........и нам си кво може и да пишете,но търся нови,а не как да си прецакам спирачките.
Някои ползва ли дупчени или такива с канали,на колко време си сменяте дисковете и с какво каране,какви накладки ползвате на тия дискове и къде я карате колата?Аз съм в пустинята,няма сняг и лед,няма много градско,колата я карам празна,няма ремаркета,товарене и състезания разни,но ми се иска да сложа нещо добро.Накладки сам взеl АХХИС керамични,само се колебая между АТЕ или Зимерман.Цената им е еднаква,дупчените Зимерманки са двойно,но има на нормална цена АТЕ с канали.ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ,кажете кой и какво ползва или поне какво да взема.Колицата е W124 E320 1994 217 коня ако не се лъжа.
Кой и какви ползва за W124 предни спирачни дискове.Моите нещо почнаха да претрисат и са за смяна.
Предложения от рода на престъргване,обръщане...........и нам си кво може и да пишете,но търся нови,а не как да си прецакам спирачките.
Някои ползва ли дупчени или такива с канали,на колко време си сменяте дисковете и с какво каране,какви накладки ползвате на тия дискове и къде я карате колата?Аз съм в пустинята,няма сняг и лед,няма много градско,колата я карам празна,няма ремаркета,товарене и състезания разни,но ми се иска да сложа нещо добро.Накладки сам взеl АХХИС керамични,само се колебая между АТЕ или Зимерман.Цената им е еднаква,дупчените Зимерманки са двойно,но има на нормална цена АТЕ с канали.ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ,кажете кой и какво ползва или поне какво да взема.Колицата е W124 E320 1994 217 коня ако не се лъжа.
.
#2
Публикувано 25 ноември 2006 - 01:35
Това май му обърках рздела и сам го плеснал на грешно място.Ако е така,моля местете,трийте или там каквито магии правите.
А за да е по-лесно на тия които са се замислили над ПРОБЛЕМА едно примерче на какво сам се спрял до момента.

130$ за двата или...........

Зимерман за около 190$ комплекта.???
Нормален Зимерман е на около 60 кинта парчето.Колата я карам нормално по някой път,оригиналните дjянти,спирачни апарати,окачване и гуми,няма модификации,та не се налага да са върха на сладоледа,но и не искам да се набивам с ментаци или да пестя or спирачки.Айде да видим кой и какви идеи има.
А за да е по-лесно на тия които са се замислили над ПРОБЛЕМА едно примерче на какво сам се спрял до момента.



Зимерман за около 190$ комплекта.???
Нормален Зимерман е на около 60 кинта парчето.Колата я карам нормално по някой път,оригиналните дjянти,спирачни апарати,окачване и гуми,няма модификации,та не се налага да са върха на сладоледа,но и не искам да се набивам с ментаци или да пестя or спирачки.Айде да видим кой и какви идеи има.
.
#3
Публикувано 25 ноември 2006 - 10:32
Вземи си АТЕ-то , не ти трябва нещо екстремално като това, надупченото, щото ако само то ти върши работа, то значи скоро ще те видим по REALITY TV как те гонят ченгетата и как ще те повозят после в Шеви Каприс или Форд Краун Виктория

Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Публикувано 25 ноември 2006 - 18:48
Май си прав,но много хора са доволни от тия,карат ги къде ли не.И аз незнам...........но може да е АТЕ,че колицата си е с нормални гуми и окачване и няма как да се иска от нея да спира като звяр.То за целта ще ми трябва преправяне на всичко,но чак толкова няма да си играя.Дупчените пазят от праха на накладките освен всичко друго и няма да ми се налага да чистя на 3-4 дни,но пък и 200 кинта..............Като се наканя какво да взимам ще ви пиша и как се държи.
.
#5
Публикувано 25 ноември 2006 - 20:26
И при мен на дневен ред е същата процедура
Доста ходих и разпитвах за цени и качество, и ми обявяваха цифри различни
За АТЕ около 60 кинти за бр. Тзимерман-а като този на дупките 110-120 лв. за бр. и последно някакви BREMBO обикновенни за 78 лв. бр.
Хммммммм и аз не мога да реша на кой да се метна :Dn: а обичам, да спирам екстремно
:

Доста ходих и разпитвах за цени и качество, и ми обявяваха цифри различни

Хммммммм и аз не мога да реша на кой да се метна :Dn: а обичам, да спирам екстремно

#6
Публикувано 25 ноември 2006 - 23:49
АТЕ 60ЛВ БР ????!!!??? е па ако са немски оригинал...перфектно, по добре ще е от брембо, все пак са за оригинално вграждане. тия на дупките бързо ще износват накладките и много ще цапат джантите. те са като ренде
#7
Публикувано 25 ноември 2006 - 23:54
що да е по добре от брембо :Dn: аз съм с брембо и съм доволенАТЕ 60ЛВ БР ????!!!??? е па ако са немски оригинал...перфектно, по добре ще е от брембо, все пак са за оригинално вграждане. тия на дупките бързо ще износват накладките и много ще цапат джантите. те са като ренде

СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП

#8
Публикувано 25 ноември 2006 - 23:59
Eто оригиналдъ накладки от ивай жет задни за 51 кинта Ц класа W202
W202 C180
#9
Публикувано 26 ноември 2006 - 03:07
Само в размисъл ме вкарвате.Ето долу кое и колко струва тук за W124,има и по-евтини дискове,както и такива с цели апарати,накладки,маркучи ..............на цена от по 5000+ доларчета.Аз какво ли не прочетох,къде ли не се врях и всички казват,че Зимермана е най-добър за парите си еле с накладките които аз ще ги карам.Тук един от форума беше напънал колицата малко та му бяха прегряли капачкуте на дjянтите от зор,голямo спиране ще да е било.Човека кара Зимерман и няма проблеми,а и не е само той.Такива дискове няма как да пазят накладки както нормалните,но и не са толкова меки като другите и не се кривят,а това е най-честата причина за смяната им.Моите не са износени,просто при спиране ми вибрира волана и леко колата спира на тласъци,а това не ме кефи.
Накладките тук са по около 50-60$,аз моите ги дебна за по около 20 та не ми дреме на колко време ще се сменят,но искам да спира и да не ми тресе след втория месец пак.Угодия няма,утре сам в магазина пак и после ще му решавам,но ще се купува от нета,че по-евтинко.
http://replacement.a..... Disc&dp=true
Накладките тук са по около 50-60$,аз моите ги дебна за по около 20 та не ми дреме на колко време ще се сменят,но искам да спира и да не ми тресе след втория месец пак.Угодия няма,утре сам в магазина пак и после ще му решавам,но ще се купува от нета,че по-евтинко.
http://replacement.a..... Disc&dp=true
.
#10
Публикувано 26 ноември 2006 - 04:05
zdraveite az imam w124 2.5 turbo diskovete sa ednakvi liatoto kupich novi diskove na markata ferodo 140lv. komplekta nakladkite sa sasto ferodo kolata se nastapva redovno skoro smenich vtori komplekt nakladki mnogo sam dovolen nakladkite sa64lv. ima tvardi i meki zavisi kak iskas da eksploatiras avtomobila dosta vreme ispolzvam tazi marka a sasto i ate spored men nima razlika v kacestvoto megdu dvete marki
Първо предупреждение за писане на маймуница
#11
Публикувано 26 ноември 2006 - 10:12
най-после и някои с като мойта кола - 124 250 турбо - ама сложи си кирилица и всичко ще е наред
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#12
Публикувано 26 ноември 2006 - 14:20
По добри от надупчените няма,един път ги взимаш слагаш и забравяш. :FlagMB:
#13
Публикувано 27 ноември 2006 - 06:56
Малко информация за тези които се интересуват.Ето какво ми пратиха по мейла на запитване за АТЕ.С две думи са спрени от производство и май ще се отказвам от тях.Не съм се интересувал по каква причина са прекратили доставката на този модел,но остават нормалните или дупчените на Зимерман.
Assen,
Thank you for your inquiry using our website feature.
Though we offered these in the past, ATE has actually discontinued the
Power Disc design.
Currently the only offering we have available would be the Zimmermann
X-Drilled design
:
:
:
Assen,
Thank you for your inquiry using our website feature.
Though we offered these in the past, ATE has actually discontinued the
Power Disc design.
Currently the only offering we have available would be the Zimmermann
X-Drilled design



.
#14
Публикувано 27 ноември 2006 - 10:35
От това ти твърдение е ясно, че можеш да минеш само с шлайф на дисковетеМоите не са износени,просто при спиране ми вибрира волана и леко колата спира на тласъци,а това не ме кефи.

Но ако си решил да се набуташ си е твой проблем

#15
Публикувано 27 ноември 2006 - 16:23
Аз съм точно с такива ATE PowerDisc. Сложих ги преди около половин година. При нормални условия особена разлика със стандартните дискове не се усеща, но съвсем друго е при мокри спирачки. Например, при излизане от автомивка, стандартните спирачки изобщо не задържат добре при първото натискане, докато АТЕ Пауърдисковете захапват моментално. Това ми подсказва, че в силен дъжд или в дълбоки локви, АТЕ дисковете ще са много по-ефективни. Само това ми стига за да ги купя. Останалите предимства може да ги прочетете от сайта на ATE и мисля, че са достатъчно убедителни.А за да е по-лесно на тия които са се замислили над ПРОБЛЕМА едно примерче на какво сам се спрял до момента.
130$ за двата или...........
В допълнение, не мисля, че цапат джантите повече от обикновено, нито, че накладките се износват по някакъв извънреден начин. Напротив, каналите поддържат повърхността на накладките максимално чиста и равна, което според мен спомага за по-равномерното, а от там и по-бавното износване.
Между другото, нямах проблеми с намирането на такива дискове - взех ги от първият магазин, продаващ АТЕ продукти.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни