Акумулатор на таблото A160 2005g.
Започната от Донов, 29 сеп 2011 - 10:29:24
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 септември 2011 - 10:29
Здравейте.Вчера се прибрах от път.Всичко беше наред.Отбих се при едни приятели и бях изгасил колата за около 5мин.После след като запалих и тръгнах на 3-тата секунда ми излезе на компютъра нещо като акумулатор нарисуван с + и -.
Пише Battery admist-нещо си и отдолу пише-Work shop.
Сега не знам това какво е тъй като после изгасих колата и пак я запалих.Акумулатора не беше паднал.Дали това не е проблем с токовете или трябва да сменя акумулатора.Пробвах по късно но колата пак си пали.Моля ако някой има представа да ми каже. тъй като ми предстой пак пътуване да знам какво да правя.Появява се не когато дам контакт а само когто запаля колата и тръгна.
Колата е Mercedes-Benz A160 2.0CDI 2005г.
Благодаря ви
Пише Battery admist-нещо си и отдолу пише-Work shop.
Сега не знам това какво е тъй като после изгасих колата и пак я запалих.Акумулатора не беше паднал.Дали това не е проблем с токовете или трябва да сменя акумулатора.Пробвах по късно но колата пак си пали.Моля ако някой има представа да ми каже. тъй като ми предстой пак пътуване да знам какво да правя.Появява се не когато дам контакт а само когто запаля колата и тръгна.
Колата е Mercedes-Benz A160 2.0CDI 2005г.
Благодаря ви
#3
Публикувано 29 септември 2011 - 17:41
тя ще пали още известно време
акумулатора не пада от едно палене
отиди да ти замерят дали зарежда
генератора но по-всяка вероятност
не зарежда за съжаление новите
коли доста точно познават и си казват дефекта
акумулатора не пада от едно палене
отиди да ти замерят дали зарежда
генератора но по-всяка вероятност
не зарежда за съжаление новите
коли доста точно познават и си казват дефекта
#5
Публикувано 29 септември 2011 - 19:52
Колега провери първо дали ремъка който задвижва генератора си е на мястото и ако е там след това замери какво напрежение имаш на клемите на акумулатора при запалена кола . Трябва да е около 14 волта и ако показва 12 волта то най вероятно ще трябва да се ремонтира или смени генератора . Според ман наи добре ще е да отидеш до някой сервиз да я проверят .Успех!
#7
Публикувано 30 септември 2011 - 12:33
Battery / Alternator
Visit Workshop
Toва ти е надписа.
1. Гледате ремъците.
2. Мерите какъв волтаж зарежда при запален двигател и как се променя при включване на фарове. Принципно почти не трябва да се променя.
3. Ако не са 1 или 2, сменяте акумулатора. Макар че и при много зле батерия, не се изписва това.
При 1, смяняте ролки, ремъци.
При 2, рециклирате алтернатора.
Visit Workshop
Toва ти е надписа.
1. Гледате ремъците.
2. Мерите какъв волтаж зарежда при запален двигател и как се променя при включване на фарове. Принципно почти не трябва да се променя.
3. Ако не са 1 или 2, сменяте акумулатора. Макар че и при много зле батерия, не се изписва това.
При 1, смяняте ролки, ремъци.
При 2, рециклирате алтернатора.
#10
Публикувано 30 септември 2011 - 12:48
Да, ако караш по 5км на ден, но е малко вероятно.
Може просто да ти умрял акумулатора, но като го напише това, обикновено е умиращ алтернатор
Ремъците са тези, които ти въртят ролката на алтернатора при двигателя. Само за един ремък става въпрос в случая!
Може просто да ти умрял акумулатора, но като го напише това, обикновено е умиращ алтернатор
Ремъците са тези, които ти въртят ролката на алтернатора при двигателя. Само за един ремък става въпрос в случая!
#12
Публикувано 30 септември 2011 - 12:53
Рециклирането на алтернатора може да се размине със 50лв, може и целия алтернатор да ти е на салата, да ти поискат стария и да купиш възстановен за 100-150лв, може и още по-скъпо.
Монтажа ти зависи от това къде са го навряли на А-класата. Може да ти вземат 1 бира, 10лв., 20лв., до безкрайности
Демек м/у 50лв. и ... един Господ знае колко имат наглост да ти поискат.
Това ако трябва да се рециклира динамото.
Монтажа ти зависи от това къде са го навряли на А-класата. Може да ти вземат 1 бира, 10лв., 20лв., до безкрайности
Демек м/у 50лв. и ... един Господ знае колко имат наглост да ти поискат.
Това ако трябва да се рециклира динамото.
#14
Публикувано 30 септември 2011 - 12:54
Баси, не мога да сваря да отговарям.
Не, не можеш да го предотвратиш. Просто в един момент си настава време за рециклиране.
Вярвай или не, на Форда ми никога не е рециклиран и работи отлично все още.
На 3те други коли, които съм имал, съм рециклирал. Говорим за 2 БМВ-та и едно ЦЛК.
Не, не можеш да го предотвратиш. Просто в един момент си настава време за рециклиране.
Вярвай или не, на Форда ми никога не е рециклиран и работи отлично все още.
На 3те други коли, които съм имал, съм рециклирал. Говорим за 2 БМВ-та и едно ЦЛК.
#15
Публикувано 30 септември 2011 - 12:59
Благодаря ти за информацията.Съжалявам че така се получи, но не се е случвало досега пък и утре трябва да пътувам затова така задавам въпроси, понеже след малко отивам в сервиза, и все пак да имам някаква представа да ме не правят на пълен балама.Сега вече имам представа какво трябва да се направи.Благодаря ти много.И пак съжалявам ако съм притеснил някой.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни