Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Акумулатор на таблото A160 2005g.


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 Донов

Донов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz A 160 2.0 CDI 2005 г.

Posted 29 September 2011 - 10:29

Здравейте.Вчера се прибрах от път.Всичко беше наред.Отбих се при едни приятели и бях изгасил колата за около 5мин.После след като запалих и тръгнах на 3-тата секунда ми излезе на компютъра нещо като акумулатор нарисуван с + и -.
Пише Battery admist-нещо си и отдолу пише-Work shop.
Сега не знам това какво е тъй като после изгасих колата и пак я запалих.Акумулатора не беше паднал.Дали това не е проблем с токовете или трябва да сменя акумулатора.Пробвах по късно но колата пак си пали.Моля ако някой има представа да ми каже. тъй като ми предстой пак пътуване да знам какво да правя.Появява се не когато дам контакт а само когто запаля колата и тръгна.
Колата е Mercedes-Benz A160 2.0CDI 2005г.

Благодаря ви
  • 0
Публикувано изображение

#2 Донов

Донов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz A 160 2.0 CDI 2005 г.

Posted 29 September 2011 - 12:11

Мисля че това означава Алтернатор или нещо такова.Ако е това кажете какво да направя.
  • 0
Публикувано изображение

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 29 September 2011 - 17:41

тя ще пали още известно време
акумулатора не пада от едно палене
отиди да ти замерят дали зарежда
генератора но по-всяка вероятност
не зарежда за съжаление новите
коли доста точно познават и си казват дефекта
  • 0

#4 Донов

Донов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz A 160 2.0 CDI 2005 г.

Posted 29 September 2011 - 19:08

Тоест трябва да сменя акумулатора с нов така ли?Ами ако нещо се е прецакало динамото или се е скъсал ремък и за това да ми излиза това съобщение.НЕзнам :dontknow
  • 0
Публикувано изображение

#5 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 213 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
Garage View Garage

Posted 29 September 2011 - 19:52

Колега провери първо дали ремъка който задвижва генератора си е на мястото и ако е там след това замери какво напрежение имаш на клемите на акумулатора при запалена кола . Трябва да е около 14 волта и ако показва 12 волта то най вероятно ще трябва да се ремонтира или смени генератора . Според ман наи добре ще е да отидеш до някой сервиз да я проверят .Успех!
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#6 Донов

Донов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz A 160 2.0 CDI 2005 г.

Posted 30 September 2011 - 12:28

Благодаря.Днес ще ходя до сервиза и ще видя какво е точно.Като имам информация ще я споделя тук.Благодаря за вниманието.
  • 0
Публикувано изображение

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 30 September 2011 - 12:33

Battery / Alternator
Visit Workshop


Toва ти е надписа.
1. Гледате ремъците.
2. Мерите какъв волтаж зарежда при запален двигател и как се променя при включване на фарове. Принципно почти не трябва да се променя.
3. Ако не са 1 или 2, сменяте акумулатора. Макар че и при много зле батерия, не се изписва това.

При 1, смяняте ролки, ремъци.
При 2, рециклирате алтернатора.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 Донов

Донов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz A 160 2.0 CDI 2005 г.

Posted 30 September 2011 - 12:47

Да точно това ми изписва.А възможно ли е това да се е получило от това че при всяко запалване на колата фаровете се включват сами(автоматично) и да черпи повече ток и да го съсипва?
  • 0
Публикувано изображение

#9 Донов

Донов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz A 160 2.0 CDI 2005 г.

Posted 30 September 2011 - 12:48

А какви са тия ремъци и ролки, къде да ги търся?
  • 0
Публикувано изображение

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 30 September 2011 - 12:48

Да, ако караш по 5км на ден, но е малко вероятно.
Може просто да ти умрял акумулатора, но като го напише това, обикновено е умиращ алтернатор :)

Ремъците са тези, които ти въртят ролката на алтернатора при двигателя. Само за един ремък става въпрос в случая!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#11 Донов

Донов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz A 160 2.0 CDI 2005 г.

Posted 30 September 2011 - 12:49

А с рециклирането и новия алтернатор колко пари излиза всичко?
  • 0
Публикувано изображение

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 30 September 2011 - 12:53

Рециклирането на алтернатора може да се размине със 50лв, може и целия алтернатор да ти е на салата, да ти поискат стария и да купиш възстановен за 100-150лв, може и още по-скъпо.

Монтажа ти зависи от това къде са го навряли на А-класата. Може да ти вземат 1 бира, 10лв., 20лв., до безкрайности ;)
Демек м/у 50лв. и ... един Господ знае колко имат наглост да ти поискат.

Това ако трябва да се рециклира динамото.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 Донов

Донов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz A 160 2.0 CDI 2005 г.

Posted 30 September 2011 - 12:53

А, и от какво се получава този проблем и как мога да го предотвратявам да не става в бъдеще.Трябва ли да правя нещо при палене или както си е досега, да не се съсипе скоро пак :dontknow
  • 0
Публикувано изображение

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 30 September 2011 - 12:54

Баси, не мога да сваря да отговарям.
Не, не можеш да го предотвратиш. Просто в един момент си настава време за рециклиране.
Вярвай или не, на Форда ми никога не е рециклиран и работи отлично все още.
На 3те други коли, които съм имал, съм рециклирал. Говорим за 2 БМВ-та и едно ЦЛК.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 Донов

Донов

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz A 160 2.0 CDI 2005 г.

Posted 30 September 2011 - 12:59

Благодаря ти за информацията.Съжалявам че така се получи, но не се е случвало досега пък и утре трябва да пътувам затова така задавам въпроси, понеже след малко отивам в сервиза, и все пак да имам някаква представа да ме не правят на пълен балама.Сега вече имам представа какво трябва да се направи.Благодаря ти много.И пак съжалявам ако съм притеснил някой.
  • 0
Публикувано изображение




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users